Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 319
  • 20 682

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Tuo Matteau olisi tosiaan siinäkin mielessä aika todennäköinen että Ingolstadt julkaisi juuri tänään ettei neuvotteluista huolimatta jatka siellä. Ei tuo arsemainen sentterilaituri ehkä ole se mitä lääkäri taas on määrännyt mutta pisti vähän huvittamaan kun joku kommentoi tätä sadan änäripelin kaveria Twitterissä samantasoisena hankintana kuin Hults.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Matteaun SHL 16/0+1 ei kyllä kuulosta ykkössenalta. Saksassa toki pärjäsi, mutta siellä Austin Ortegatkin voi paukuttaa 50 pinnaa.

Tepsi-kytköksiä toki jo löytyy, Lingköpingissä TPS-ikoni Jasse Ikonen ja Palmu, Ingolstadtissa Bertrand.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mikä auto toi on tossa lopussa? Kait siihen kulminoituu paljonkin vinkkiä.

Avisin pääkonttori ainakin sijaitsee New Jerseyssä nopealla googlettelulla, joten eiköhän tämä ole Talvitie.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kyllä tämä Talvitien lennolta Nykistä vaikuttaa. Alkaa myös vaikuttaa, että Talvitie tulee Tepsin mittapuulla isona kalana ja keskusta jää taas Intonen/Talvitie akselille eli vajaaksi.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avisin pääkonttori ainakin sijaitsee New Jerseyssä nopealla googlettelulla, joten eiköhän tämä ole Talvitie.

No sitten. Tarkemmin ajateltuna videosta saa sellaisen käsityksen että pelaaja on ihan oikeastikin tulossa Suomeen nyt tässä hetkessä. Tovi sitten finaaleja pelannut Matteau tuskin on tulossa vaikka sopimuksen olisikin tehnyt.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Katsoin vielä taikapallosta ja toden totta kohta tulee video, missä muistellaan Talvitien U-20 hetkiä ja Talvitien soppari Tepsiin.

Sopimus sisältää option, tietysti.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä tämä Talvitien lennolta Nykistä vaikuttaa. Alkaa myös vaikuttaa, että Talvitie tulee Tepsin mittapuulla isona kalana ja keskusta jää taas Intonen/Talvitie akselille eli vajaaksi.
Jos Talvitie on Tepsin ykkössentteri ensi kaudella niin kyl mä ihmettelen hiukan. AHL:ssä 144 matsia ja 16 maalia. Ei me kahdella Aarnella kuuhun vielä mennä sentterien osalta.
 
On kyllä ihan ylikylän videovastaava meillä nykyään. Hienoja!

Aarnesta innostun vasta kun meille kiinnitetään aivan suvereeni ykkössentteri. Kolmoseen hyvä poika kokeilemaan, mutta auta armias jos sieltä tulisi ykköshepaksi joku Sallisen tai Lajusen tapainen puukäsi jolloin kolmoshepankin pitäisi pystyä ottamaan roolia.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Jokunen laiturikin mahtuisi.
Itse panostaisin mieluummin ne loppu pelaajabudjetti rahat kärkisentteriin ja mahdolliseen maalivahtiin sen päälle. Jürgens nyt varmasti tulee tänne. Voisihan Haapaselle ja Marjalalle antaa kunnolla vastuuta, molemmat kuitenkin onnistuivat viimekaudella laitureina. Korpikoskelle varmaan vastuuta myös ajetellaan, pelasi hyvin kuitenkin 43 runkosarjapelissä.
 
Viimeksi muokattu:

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse panostaisin mieluummin ne loppu pelaajabudjetti rahat kärkisentteriin ja mahdolliseen maalivahtiin sen päälle. Jürgens nyt varmasti tulee tänne. Voisihan Haapaselle ja Marjalalle antaa kunnolla vastuuta, molemmat kuitenkin onnistuivat viimekaudella laitureina. Korpikoskelle varmaa vastuuta ajetellaan, pelasi hyvin kuitenkin 43 runkosarjapelissä.
Toki näinkin. Itse näen, että vaatisi kovan sentterin ja laiturin kärkikenttiin, jotta ollaan ennakkoon TOP-6 joukkue. Kiva olisi saada jokunen kommentti urheilujohdolta missä mennään ja onko sentterit nyt tässä vai ei. Kusilaareilla huhuttu kovaa sentteriä, mutta jokainen määrittää tason tietysti itse ja jollekin se voi olla Talvitie. Mulle hän on kolmosen keskellä ja edelle menee Ine ja vielä hankkimaton kaveri. Aika näyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös