WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
Otetaas tälläinen pieni katsaus suhteestasi Antti Tuomistoon. Jatkoajan haku tuottaa noin sata osumaa ja jokaikinen on negatiivinen, tässä pieni otos viesteistä:
Nämä on suurin osa kesken peliä otteluseurannasta, josta onkin todella reilua vetää viestejä. Jokainen meistä on kuitenkin tunteissaan kesken pelin ainoastaan kyennyt asialliseen kirjoitteluun tuolla. Ymmärrän toki, kun ei pysty omaa kantaansa mitenkään perustelemaan niin sitten kaivellaan vanhoja otteluseurannasta.
Mutta ei tosiaan kysymykseesi vastaten ole mitään henkilökohtaista ollut ikinä, minua kiinnostaa otteet kaukalossa. Pisteitä teki hyvin, mutta puolustuspäähän ei riitä. Ehkä siinä Lauridsen vierellä voisi ehkä hieman luottavaisemmin Tuomisto operoida ja varmasti ylipäätään pärjäisi Miettisen kiekossa paremmin. Ahokkaan lätkään ei sopinut.
Sevänen ei ole millään tavalla "Uusi Tuomisto". Tuomisto OLI loistava hankinta. Oli kuitenkin ikäluokkansa parhaita pakkeja kun täältä lähti P-A kokeilemaan. Ja kyllähän niitä parhaita oninaisuuksia aina välillä väläytteli. Tuomiston otin aikanaan ihan mielellään vastaan. Seväsen sopimus, varsinkin 3v sellainen on virhe jo kättelyssä, eikä tästä kaverista saada kuin maksimissaan hyvä peruspakki JOSKUS.
Tosiaan nyt kun olet aikasi käyttänyt lähinnä minun otteluseurannan perkaamiseen ja Tuomistoon, niin kannattaa käydä se vastaava 30-40 peliä Seväseltä katsomassa, tai lukemassa Ässäpuolta, jos et minua usko. Tännekkin on muutama nimimerkki tuolta tullut jo kertomaan, miten asiat on.
Mutta ei kun kun kädet korvien päälle ja "laalaalaa nostan tähän 20 viestiä otteluseurannasta kun ei ole mitään perusteita laalaalaa."
Viimeksi muokattu: