Ainakin jostain artikkelista, jossa kaverista luin puhuttiin kova työmoraalin kaverista, joka ei vain ole saanut lyötyä läpi. En tiedä mistä tuo asennevammaisuus heitto on peräisin, itse en äkkiä ainakaan löytänyt.Vähän jännittää jos siellä oikeasti jotain asennevammaa. Rosendahl ja Ahokas saa pistää pojan kuriin ja treenaamaan. Vapaamatkustajia ei kaivata.
Ehkä Dal Colle saattaa kuvitella, että vedellään ne aamutreenit ja sitten pelipäivinä aamujäät ja peli? Loppuaika lonkkaa. Joku pelin jälkeinen puntti voi tulla yllätyksenä?
Vähän jännittää jos siellä oikeasti jotain asennevammaa. Rosendahl ja Ahokas saa pistää pojan kuriin ja treenaamaan. Vapaamatkustajia ei kaivata.
Tämä ainakin itsellä on se varmin merkki siitä, että ihan täysi velliperse ei voi olla. Kyllä olisi saanut lähteä aikaa takasin, jos todella näin olisi.Barry Trotzin Islesissa pelaamaan yli sata matsia show'ssa.
Juuri tämä.Kessulle ainakin tuli yllätyksenä, että vedetään maksimikyykkyjä päivää ennen pelejä. Toivottavasti joku on kertonut Collelle mihin tulossa paremmin mitä Kessulle.
Kyllä tota ainakin änärissäkin käsittääkseni tehdään ja AHL:ssä.Ehkä Dal Colle saattaa kuvitella, että vedellään ne aamutreenit ja sitten pelipäivinä aamujäät ja peli? Loppuaika lonkkaa. Joku pelin jälkeinen puntti voi tulla yllätyksenä?
Ainoa mikä mietityttää itseäni ainakin on tuo, että Johansson itse halusi nimenomaan sopimukseensa try-outin. Ei ole ihan jokapäiväistä moinen. Kallio sanoi johtuneen henkilökohtaisista syistä, niin sitä vaan mietin, että mitkähän ne syyt sitten on? Haluaako vain varmistua, että sopeutuu uuteen joukkueeseen hyvin? Että perhe viihtyy Suomessa?
Hyvä verrata ECHL:ssä pelannutta Kestneriä nhl:ssä pelanneeseen pelaajaan. Harjoittelu ja olosuhteet on aika samalla tasolla.Kessulle ainakin tuli yllätyksenä, että vedetään maksimikyykkyjä päivää ennen pelejä. Toivottavasti joku on kertonut Collelle mihin tulossa paremmin mitä Kessulle.
Hyvä verrata ECHL:ssä pelannutta Kestneriä nhl:ssä pelanneeseen pelaajaan. Harjoittelu ja olosuhteet on aika samalla tasolla.
Teoriani asenneongelmahöpötyksiin:Ainakin jostain artikkelista, jossa kaverista luin puhuttiin kova työmoraalin kaverista, joka ei vain ole saanut lyötyä läpi. En tiedä mistä tuo asennevammaisuus heitto on peräisin, itse en äkkiä ainakaan löytänyt.
Eiköhän se ole ihan normaali koeaika, eli sopimus lienee purettavissa kumman tahansa osapuolen toimesta kuukauden sisällä. Hokijargonia vain on kutsua koeaikaa tryoutiksi.Seuralla siis mahdollisuus kenkiä jos ei lähde.Onko tää Johanssonin try-out nyt pelaajan vai seuran käsissä? Kuulosti erikoiselta
Onko informoitu milloin Dal Colle pukee hunajata päällensä? On kyllä mielenkiintoinen hankinta, itse joskus seurannut (NYI ajoilta) kaveria siinä toivossa että olisi Leafsiin kaapattu.
Aamujäillä mentiin:
Dal Colle-Johansson-Pyyhtiä
Tammela-Ilomäki-Skalicky
Rech-Intonen-Kosmachuk
Haapanen-Jasu-Väisänen
Steenbergen-Ikonen-Munkki
Kivihalme-Tuomisto
Rafkin-Anttalainen
Pulli-Arell
Allen-Suomi
Lehtinen
Anttila
Saatetaan sekoittaa myös Michael Del Zottoon, jolla oli aikoinaan jonkinnäköisiä asenneongelmia, mutta oli Rangersissa.Teoriani asenneongelmahöpötyksiin:
Voi olla, että sekoitetaan kaksi Islesin entistä prospectia, jotka eivät lyöneet odotusten mukaan läpi. Molemmilla sattuu olemaan "kaksiosainen" sukunimi. Ja se asenneongelmainen näistä on Josh Ho-Sang.
Tottakai tuollainen vaihto kelpaisi paremmin kuin hyvin, mutta voisi kuvitella pelaajien tilipussit olevan vähän eri luokkaa. En myöskään voi uskoa, että budjetissa ihan älyttömän paljon on vielä rahaa viimeisten hankintojen jälkeen, varsinkin jos Dal Collen perässä ollut muita seuroja Euroopassa ja TPS on tuon kisan vienyt.Petrus Palmu ajautunut Ruotsissa ongelmiin. Olisiko meillä käyttöä?
Steenbergen ulos->Palmu sisään.
Olishan se joo kiva jos voisi täyttää joukkueen vaan staroilla, mutta tämän hetken laituriosastolla en nää kyllä tarvetta Palmulle. Meillä on laituriosasto tällä hetkellä koko joukkueen paras yksittäinen osasto - jos jotakin tarvitaan, niin yksi karvapersepakki (Arell v2) vielä kevättä kohden mennessä.
Ennen kautta olin jo sitä mieltä, että yksi kokenut pakki olisi hyvä saada. Monet olivat tyytyväisiä pakistoon silloin ja olin toki myös itse, mutta nyt kun maalivahtipeli on hyvää ja hyökkäyskalusto on parempi niin edelleen mielellään näkisin joko yhden yv-pakin tai Arell-tyyppisen ratkaisun joukkueessa. Jos nämä uudet hyökkääjät vastaavat huutoon niin meillä on mahdollisuus tänä vuonna mennä vaikka päätyyn asti. Tuomisto ei ainakaan vielä ole vakuuttanut minua, oikeastaan Kivihalme, Arell, Anttalainen ovat varmoja kortteja ja sen jälkeen Rafkin, Pulli, Tuomisto ja Allen saavat kyllä nostaa vielä tasoa jotta pelataan keväällä taas kannusta.Olishan se joo kiva jos voisi täyttää joukkueen vaan staroilla, mutta tämän hetken laituriosastolla en nää kyllä tarvetta Palmulle. Meillä on laituriosasto tällä hetkellä koko joukkueen paras yksittäinen osasto - jos jotakin tarvitaan, niin yksi karvapersepakki (Arell v2) vielä kevättä kohden mennessä.
Ivarsson pelannut tällä kaudella 10 peliä Södertäljessä Allsvenskania tehoin 0+3 12min istunut jäähyjä.Ivarssonin olisin mielelläni pitänyt viime kaudelta kokoonpanossa, niin ei olisi minkäänlaista ongelmaa kalustossa. Katselisin itse nyt vielä miten hommat jatkuu ja ennen siirtotakarajaa tarvittaessa hankkimaan vielä yksi kokenut järkäle takalinjoille.