Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 642 399
  • 20 726

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Profiilipelaaja ja Liiga on sellainen yhdistelmä, että ihan hirveästi ei ole pelaajia jotka itse laskisin tuohon kategoriaan vapaana. Mulle profiilipelaaja on siis kahden kärkiketjun hyökkääjä, ykkösmaalivahti tai kahden kärkiparin puolustaja. Harvoissa tapauksissa joku Jasu voidaan myös ottaa tuohon mukaan, mutta pääasiassa siis tuloksentekijöitä nuo on ainakin minun päässäni. Nopea vilkaisu EP:n vapaiden agenttien listaan (molarit jätin pois koska Andyn jatkoa on huhuttu) ja nämä menee mun silmissäni tuohon kategoriaan:

Alex Broadhurst
Jordan Schmaltz
Niklas Friman
Simon Stransky
Jerry Turkulainen
Anttoni Honka
Kim Strömberg
Petteri Nikkilä
Emil Johansson
Tyler Morley
Brady Austin
(Miikka Salomäki otetaan varauksin mukaan, terveenä ollessan todella laadukas voimahyökkääjä tähän sarjaan)

Nuo minä laskisin profiilipelaajiksi ja noistakin Strömberg on sellainen, että ei mielestäni tarvita Turkuun. Stranskyn kohdalla muistan nähneeni huhuja ulkomaista, joten sekään tuskin tulee tänne ja Nikkilän kohdalla taisi olla sama tilanne.

Edit. Lisäsin Frimanin, kun se jäi alunperin pois.
 
Viimeksi muokattu:

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Profiilipelaaja ja Liiga on sellainen yhdistelmä, että ihan hirveästi ei ole pelaajia jotka itse laskisin tuohon kategoriaan vapaana. Mulle profiilipelaaja on siis kahden kärkiketjun hyökkääjä, ykkösmaalivahti tai kahden kärkiparin puolustaja. Harvoissa tapauksissa joku Jasu voidaan myös ottaa tuohon mukaan, mutta pääasiassa siis tuloksentekijöitä nuo on ainakin minun päässäni. Nopea vilkaisu EP:n vapaiden agenttien listaan (molarit jätin pois koska Andyn jatkoa on huhuttu) ja nämä menee mun silmissäni tuohon kategoriaan:

Alex Broadhurst
Jordan Schmaltz
Simon Stransky
Jerry Turkulainen
Anttoni Honka
Kim Strömberg
Petteri Nikkilä
Emil Johansson
Tyler Morley
Brady Austin
(Miikka Salomäki otetaan varauksin mukaan, terveenä ollessan todella laadukas voimahyökkääjä tähän sarjaan)

Nuo minä laskisin profiilipelaajiksi ja noistakin Strömberg on sellainen, että ei mielestäni tarvita Turkuun. Stranskyn kohdalla muistan nähneeni huhuja ulkomaista, joten sekään tuskin tulee tänne ja Nikkilän kohdalla taisi olla sama tilanne.
Tulisko se Turkulainen vihdoin kotiin?!
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Profiilipelaaja ja Liiga on sellainen yhdistelmä, että ihan hirveästi ei ole pelaajia jotka itse laskisin tuohon kategoriaan vapaana. Mulle profiilipelaaja on siis kahden kärkiketjun hyökkääjä, ykkösmaalivahti tai kahden kärkiparin puolustaja. Harvoissa tapauksissa joku Jasu voidaan myös ottaa tuohon mukaan, mutta pääasiassa siis tuloksentekijöitä nuo on ainakin minun päässäni. Nopea vilkaisu EP:n vapaiden agenttien listaan (molarit jätin pois koska Andyn jatkoa on huhuttu) ja nämä menee mun silmissäni tuohon kategoriaan:

Alex Broadhurst
Jordan Schmaltz
Simon Stransky
Jerry Turkulainen
Anttoni Honka
Kim Strömberg
Petteri Nikkilä
Emil Johansson
Tyler Morley
Brady Austin
(Miikka Salomäki otetaan varauksin mukaan, terveenä ollessan todella laadukas voimahyökkääjä tähän sarjaan)

Nuo minä laskisin profiilipelaajiksi ja noistakin Strömberg on sellainen, että ei mielestäni tarvita Turkuun. Stranskyn kohdalla muistan nähneeni huhuja ulkomaista, joten sekään tuskin tulee tänne ja Nikkilän kohdalla taisi olla sama tilanne.
Nostaisin varauksin vielä Ässistä Kärjen ja Lalonden
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Nostaisin varauksin vielä Ässistä Kärjen ja Lalonden
No Lalondea en kyllä laske tuohon, mutta Kärki oli aika lähellä päätyä tuohon listaan, mutta jokin siinä tökkii. Hyväksytään Kärki profiilipelaajaksi pitkin hampain ;)
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siirsin tuolta yleisestä osiosta tänne. Jos verkot vesillä kahden kiekollisen pakin kanssa, niin tästä voisi vetää johtopäätöksen Lajusen ja Erosen poistumisesta.

Alakerrassa siis isoa tuuletusta tiedossa, joten täytyy todella toivoa että länsinaapurin kaksikko tai edes toinen jatkaisi mustavalkoisissa.
Eikö se Friman olekkaan tulossa? Neuvotteluita on ainakin käyty ja lisäksi jos Lajunen poistuu niin jatkiskansa kaipaa uutta syntipukkia jota "hehkuttaa" otteluketjussa.

Toisaalta Lajusesta ei tiedä lähteekö muuten kuin jos ei ole edes saanut sopimustarjousta. Muuten on odotettavissa, että Villen vastaus mahdolliseen tarjoukseen tulee vasta juhannuksen jälkeen niin ei tarvitse ennen elokuuta palata joukkueharjoituksiin.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tämä Sulmeen huhuttu Axel Ottosson on kyllä niin Tonpan näköinen haku, että ihme on jos ei Tepsiin tule.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäli Ilomäki on tulossa Tepsiin niin todella tarkkaan kannattaisi miettiä että Kärki tulisi hänen seurakseen täyttämään 1-2 ketjujen sentteripaikat. Molemmat todella mielialapelaajia ja hyvän sekä huonon päivän ero valtaisa. Isomäen seuraksi tarvittaisiin toinen vielä häntäkin laadukkaampi sentteri.
Simon Stransky olisi ihan ok haku mutta niinkuin Jalasvaara kirjoittikin niin suunnannee muihin sarjoihin.
Morley olisi myös sentterin paikalle ihan ok haku.
Jossain kohtaa oli huhua Turkulaisen siirtymisestä Tapparaan joten häntä lienee turha haaveilla Tepsiin.
Austin olisi kova haku puolustukseen mutta mikäli jatkaa Liigassa niin eiköhän liene selvää että jatkaa Tapparassa.
Eipä yllättäisi että Kallio jatkaisi noiden arpojen hankkimista ja olisi hankkinut tänne Ruotsista Liigaan huhutun Ottosonin. Mikäli Tepsi aikoo tosissaan pyrkiä kirkastamaan mitalin väriä niin tällaiset arvat pitäisi kiertää todella kaukaa ja hankkia tänne huomattavasti kovemman luokan pelimiehiä sillä tulevalle kaudelle niitä on tarjolla.
Menneet kaksi hävittyä finaalisarjaa ovat osoittaneet että mestaruuteen vaaditaan huomattavasti laadukkaampi joukkue kuin mitä Tepsillä nyt on ollut jalkeilla.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Onko joku saanut korvanappiin tietoa Ville Heinolan tulosta tepsiin?
Lähde tosi heikko, kun jodelista bongasin äsken tälläisen tiedon, mutta huhun aloittaja oli 100% varma tästä.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko joku saanut korvanappiin tietoa Ville Heinolan tulosta tepsiin?
Lähde tosi heikko, kun jodelista bongasin äsken tälläisen tiedon, mutta huhun aloittaja oli 100% varma tästä.
Olisi kyllä juuri sitä mitä lääkäri määrää. Eikö Heinola ollut Ahokkaan u20 kultajoukkueen luottoratsu?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Vaikka Jetsillä on ollut Heinolan kanssa selkeästi suunnitelmallisuuden puutetta eikä homma ole ehkä jenkkilässä lähtenyt ihan odotetulla tavalla niin sai kuitenkin vedettyä ilmeisesti ihan mukiinmenevän kauden farmissa ja vaikea nähdä että Jets lähtisi taas takaisin Suomeen lainaamaan. En usko ennen kuin näen.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tiesi vain, että sopimus tepsiin on varma.
Täytyy ihan varta vasten käydä tässä "ääneen" ihmettelemässä. Jo on vonkale jos tämä herra Tepsin paitaan naarataan. Omassa jääräpäisessä periaatteistossani Heinolan otsassa pönöttää erittäin vahva Lugu- leima.

Vaan kerrankos sitä naapuriin loikataan, sanoi Vahalahti!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy ihan varta vasten käydä tässä "ääneen" ihmettelemässä. Jo on vonkale jos tämä herra Tepsin paitaan naarataan. Omassa jääräpäisessä periaatteistossani Heinolan otsassa pönöttää erittäin vahva Lugu- leima.

Vaan kerrankos sitä naapuriin loikataan, sanoi Vahalahti!

Johan Heinola on loikannut Ässistä Lukkoon niin ei ole homma eikä mikhää jatkaa loikkimista Turkuun.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jollain on jäänyt Jodelissa vappu päälle ja täällä uskotaan jokaista huhua. Ensiksi Heinolalla on sopimsuta Winnipegin kanssa kaksi vuotta jäljellä. Toiseksi Heinolalla on kausi vielä pahasti kesken kun Play Offit juuri alkamassa Manitoban kanssa. On aivan selvää, että tässä vaiheessa kautta ei olemassa olevaa sopimusta ole vielä revitty ja jos kyseessä olisi vuokra niin sekin tulisi ajankohtaisesti vasta kun kausi on ohi/syksyn leirien jälkeen. Eikähän tämä keissi ole closed?
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Heinola :D Joo-o.

Itse näen Lajusen hitaana eikä oikein sovi Ahokkaan kiekkoon. Playoffseissa kokemus riitti pitkälle, mutta pehmeähkö olemus mukakovan ulkokuoren alla yhdistettynä hitauteen ei ainakaan säväytä enää itseä. Lisäksi todella tehoton ylivoimalla koska kaikki vedot menee plekseihin. Hitautensa kostautui myös usein menetyksenä viivalla ja sitten ihan telineissä kun pitäisi luistella. En pitäisi.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siirsin tuolta yleisestä osiosta tänne. Jos verkot vesillä kahden kiekollisen pakin kanssa, niin tästä voisi vetää johtopäätöksen Lajusen ja Erosen poistumisesta.

Alakerrassa siis isoa tuuletusta tiedossa, joten täytyy todella toivoa että länsinaapurin kaksikko tai edes toinen jatkaisi mustavalkoisissa.
Omaa mutuilua, mutta voisiko tuosta 2-3 pelaajaa myös kiinnitetty olla mukana Moskovan taikuri Ishkakov? Ei jatka Saksassa ja seuraava osotie ei tiedossa. Yleensä nämä ulkomailta tulevat pysyy hyvin salassa. Tietysti Isles voi alkaa nähdä miehessä jotain ja matkaa sinne tai sitten juoksee taas isoimman palkkapussin perässä
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Varmaan joku ammattimielensäpahoittaja tästäkin keksii ruikuttamisen aihetta, mutta EP:n mukaan Tepsillä on sopimus kuuden hyökkääjän kanssa (Haapanen, Intonen, Jasu, Njurmi, Pyyhtiä ja Tammela). Joista Pyyhtiän pelaaminen on mahdollista, mutta onko todennäköistä? Et kyllä siinä on spekulaatioille tilaa, jos haluaa alkaa rakentelemaan joukkuetta, kun puolelle hyökkääjistä ei ole vielä edes nimeä. Vaikka ei kai toi EP, mikään Raamattu ole näille asioille, mutta kai se jotain suuntaa antaa.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omaa mutuilua, mutta voisiko tuosta 2-3 pelaajaa myös kiinnitetty olla mukana Moskovan taikuri Ishkakov? Ei jatka Saksassa ja seuraava osotie ei tiedossa. Yleensä nämä ulkomailta tulevat pysyy hyvin salassa. Tietysti Isles voi alkaa nähdä miehessä jotain ja matkaa sinne tai sitten juoksee taas isoimman palkkapussin perässä
Ainut vaan miten päivän politiikka sotineen ja urheilu osataan pitää erillään.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Varmaan joku ammattimielensäpahoittaja tästäkin keksii ruikuttamisen aihetta, mutta EP:n mukaan Tepsillä on sopimus kuuden hyökkääjän kanssa (Haapanen, Intonen, Jasu, Njurmi, Pyyhtiä ja Tammela). Joista Pyyhtiän pelaaminen on mahdollista, mutta onko todennäköistä? Et kyllä siinä on spekulaatioille tilaa, jos haluaa alkaa rakentelemaan joukkuetta, kun puolelle hyökkääjistä ei ole vielä edes nimeä. Vaikka ei kai toi EP, mikään Raamattu ole näille asioille, mutta kai se jotain suuntaa antaa.
Ei se Pyyhtiän pelaaminen varmaa ole, mutta on se enemmä todennäköistä kuin että pukisi columbus paidan päälleen kirkkaissa valoissa. Leiri, mahd 9 peliä (tuskin tämäkään) ja takaisin kotiin kaudeksi.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei se Pyyhtiän pelaaminen varmaa ole, mutta on se enemmä todennäköistä kuin että pukisi columbus paidan päälleen kirkkaissa valoissa. Leiri, mahd 9 peliä (tuskin tämäkään) ja takaisin kotiin kaudeksi.
Miksi ei AHL?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös