No voi nyt vittu. Päthrik Westerholm mainittu samassa kirjoituksessa Arttu Ilomäen kans.Itseasiassa juuri viime viikolla kirjoitin seuraavasti.
"Omasta mielestä Ilomäki on vieläkin vähän minulle sellainen 'no en mä nyt tiedä' pelaajaa.
Samoja ongelmia kuin viime visiitillä, että ajoittain pelaa hyvin ja ajoittain jää täysin pimentoon. Itseasiassa olen vieläkin hyvin samoilla linjoilla, kuin kolme vuotta sitten, jolloin kirjoitin seuraavasti.
"Parhaimmillaan Ilomäki on aivan loistava ja pahimmillaan katoaa kuvasta aivan totaalisesti. Aivan varmasti Ilomäki ajaisi asiansa kahdessa ensimmäisessä kentässä tulevaisuudessakin, mutta jotenkin näkisin mieluimmin siinä roolissa jonkun muun. Mitään henkilökohtaista ei ole miestä vastaan, päinvastoin. Tasaisempi suorittaja, vaikka sitten pienemmillä pistemäärillä ja paremmalla puolustuspelaamisella ajaisi varmaan Lukkoa parempaan menestykseen."
Tuolloin Ilomäki korvattiin Pathrik Westerholmilla ja siinä jäätiin voiton puolelle.
Kakkosen keskellä Ilomäki varmaan menisi, mutta ensi kaudeksi tarvitaan se absoluuttinen ykkössentteri mallia Justin Danforth."
Olen varmaan liiankin kriittinen, mutta ei jää mitenkään ikävä Ilomäkeä.
Toki se kirpaisee mutta eikö tätä samaa rallia ole jo nähty hyvä tovi. Siis kilpavarustelua.
Ilomäki taputtelee Tepsissä ensi kaudelle sen 15+45. Saa ottaa talteen.