Löytyisköhän SaiPan tyhjennysmyynneistä meille apuja.. Macintyre..?
Tuossa runsas vuosi sitten tällä palstalla oli aika saman henkistä keskustelua. :) Sinänsä samaa mieltä. Talous on mitä on ja kusee taas entisestään ku katsomot tyhjiä. Toisaalta viime talvenakin homma loksahti kohdalleen ja keväästä tuli hieno.Mä olen sitä mieltä ettei paljon kannata panostaa tämän kauden jengiin. Läpsytellään loput pelit alta pois nykyisellä tiimillä ja Rale + Tomppa keskittyy naaraamaan ensi kaudeksi tätä kautta parempia vahvistuksia. Tässä kun ei tiedä milloin mahdollisesti saa ottaa porukkaa hallille niin turha jotain Möttösiä hommata mistään Porista tai Leprasta.
Maikkari huhuilee Kalapudasta Djurgårdeniin mutta Jypistä kiistetään siirrot, eli odotellaan jos jo iltapäivällä julkaistaan siirto Ruotsiin.Eipä tuolla hirveästi järkeviä vaihtoehtoja ole, jos verkot on vesillä kotimaisiin pelaajiin ja lähinnä senttereihin. Petman, Barach ja Kalapudas (pienellä varauksella) tulee ekana mieleen, jotka voisivat kokoonpanoon tuoda jotain. Heidän sopimustilanteistaan ei ole juurikaan hajua.
Mutta tuskin mitään isoja peliliikkeitä tulee tapahtumaan ja parasta mitä tepsi voi haalia on koodinimi Matinmikko. Tämäkin vain pakon edessä, jos sattuu tulemaan pahoja loukkaantumisia.
Mä olen sitä mieltä ettei paljon kannata panostaa tämän kauden jengiin. Läpsytellään loput pelit alta pois nykyisellä tiimillä ja Rale + Tomppa keskittyy naaraamaan ensi kaudeksi tätä kautta parempia vahvistuksia. Tässä kun ei tiedä milloin mahdollisesti saa ottaa porukkaa hallille niin turha jotain Möttösiä hommata mistään Porista tai Leprasta.
Samaa mieltä - ja samaa mieltä olen ollut jo koko kauden. Tämä on Ahokkaan projektin rakennuskausi. Seuraavan kahden vuoden pelitavan ja rungon pystyttelyä. Menestystä ei ole luvassa eikä sitä odotetakaan; pelimerkit ja satsaukset nyt vaan kylmästi tulevaisuuteen.
Tämän kauden ”mestaruus” on välieräpaikka ja sekin näyttää kaukaiselta.
Kannua nostellaan keväällä Tampereella, muuten.
Reunasesta, Maccellista ja Lehkosesta. Sitten on niitä muita jotka normaalisti lähtivät hakemaan roolia muualla mutta aina jaksetaan tuoda näissä esiin.Mistä johtuu tuo "fakta" joka täälläkin aika ajoin tulee esiin.. jos oma kasvatti lähtee, on se automaattisesti Seuran perseilemä juttu?
Painokoneet seis!
Anrei Hakulinen (ainakin hänen auto) pörräs tänään tässä meitsin huudeilla Pallivahassa.
Pakko olla tulossa.
Osaa pelata ja hienosti noussut vaikeuksista voittoon.Pahasti on Anrei kusaissut hunajapurkkiin?
edit. Osaahan se pelata, eikä Lukon suunnalla ole mitään pahaa sanottavaa. Kuiteski kapteeni.
Olenko nähnyt unta vai julkaisiko TPS viime viikolla ajonkun storyn tai vastaavan siitä, että joku sopimus olisi allekirjoitettu? Mitään ei ole kuitenkaan julkaistu?
Olenko nähnyt unta vai julkaisiko TPS viime viikolla ajonkun storyn tai vastaavan siitä, että joku sopimus olisi allekirjoitettu? Mitään ei ole kuitenkaan julkaistu?
Jos olisi muutaman pelin sopimus ja saisi päättää uransa Turussa niin ei kuulostaisi kauhean pahalta. Älkää nyt ampuko mutta tätä mieltä itse olen.
Onhan se kyllä juurikin näin. Olisi vaan omalla tavallaan hienoa että saisi uransa Turussa päättää...Minulla ei missään nimessä ole mitään Jonnea vastaan, mutta valitettavasti hän ei ole ratkaisu meidän puutteisiin. Nelosessa meillä on jo Jasu. Ei ole yksinkertaisesti tarvetta hitaalle nelossentterille.