Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 160
  • 20 682

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten nykyään karanteeni menee jos on kaksi rokotusta? Onko Steenberger pelikelpoinen ensi viikon Liiga-avauksessa?

Jos on molemmat rokotteet, niin saa heti vapaasti liikkua Suomessa. Jos ei oo kahta rokotetta, niin koronatesti on 3-5 päivän jälkeen maahantulosta. Jos se on negatiivinen, niin homma on siinä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse asiassa taitaa olla:

Nurmi - Hults - Rodewald
Pyyhtiä - Hakkarainen - Sandberg
Liukas - Intonen - Väisänen
Vainionpää - Pärssinen - Haapanen

Viro - Lajunen
Anttalainen - Eronen
Suomi - Arell
Ivarsson - Rafkin

Taulun alalaidassa Jasu, Knazko, Tammela, Pulli, Steenbergen ja Slafkovsky.
Onpas mielenkiintoiset ketjut. Samoin tuo mystinen alalaidan rivi.. Jasu?? Knazko karsinnoissa, Tammela saikulla viikkoja, Pulli?? Steenbergen tuskin pelaa ja Slafkovski karsinnoissa. Ja jotta saadaan Korpikoski tähänkin viestiin niin missä helvetissä on Laurin nimi??
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
On kyllä upeaa, kun kytätään TPS:n instavideon kuvakaappauksia, että näkyykö Korpikosken nimi. Tähän informaation puute johtaa. Pärssisen paikka mielenkiintoinen. Onko vaan harjoitusketju vai saako hän oikein pelatakin?
 

tsipilai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS
On kyllä upeaa, kun kytätään TPS:n instavideon kuvakaappauksia, että näkyykö Korpikosken nimi. Tähän informaation puute johtaa. Pärssisen paikka mielenkiintoinen. Onko vaan harjoitusketju vai saako hän oikein pelatakin?

Eikö tämä nyt ihan suoraa tarkoita, että Pärssinen on Uraman koirankopissa ja siksi nelosessa. Ettei nyt kuvittelisi itsestään liikoja.
No ehkä oli vaan jotain treenikentällisiä / valmistautumista Pärän leiritykseen ja haetaan kemioita sitä silmällä pitäen, tiedä näistä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Eikö tämä nyt ihan suoraa tarkoita, että Pärssinen on Uraman koirankopissa ja siksi nelosessa. Ettei nyt kuvittelisi itsestään liikoja.
No ehkä oli vaan jotain treenikentällisiä / valmistautumista Pärän leiritykseen ja haetaan kemioita sitä silmällä pitäen, tiedä näistä.
Luulen tämän olevan myös taustalla. "Tuloksentekoketjuihin" yritetään löytää kemiat kohdilleen, millä sitten liiga kauden alkuun lähdetään. Pärä takaisin tullessaan sitten heitetään yläkenttiin, mihin parhaaksi katsotaan.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö tämä nyt ihan suoraa tarkoita, että Pärssinen on Uraman koirankopissa ja siksi nelosessa. Ettei nyt kuvittelisi itsestään liikoja.
No ehkä oli vaan jotain treenikentällisiä / valmistautumista Pärän leiritykseen ja haetaan kemioita sitä silmällä pitäen, tiedä näistä.
Luulen tämän olevan myös taustalla. "Tuloksentekoketjuihin" yritetään löytää kemiat kohdilleen, millä sitten liiga kauden alkuun lähdetään. Pärä takaisin tullessaan sitten heitetään yläkenttiin, mihin parhaaksi katsotaan.

Te olette nyt kaikki ihan väärässä, mitä tulee case Pärssiseen. Olen käynyt muutaman päivän ajan neuvotteluja Ralen ja Tompan kanssa ja nyt ollaan päästy sopimukseen. Sopimus julkaistaan lähiaikoina. Yhtenä ehtona oli, että saan itselleni pelinumeron 13 ja varman roolin ykkösketjun sentterinä. Pärssinen siirrettiin syrjään, jotta minulle saatiin tilaa kokoonpanosta ja ehdoton 1.sentterin status. Viikkopalkaksi sovittiin 300 000 ja sopimus on kuusivuotinen. Jasu heivattiin pois kokoonpanosta, koska hän ei suostunut vapaaehtoisesti luovuttamaan kapteenin tehtäviä minulle.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
On kyllä upeaa, kun kytätään TPS:n instavideon kuvakaappauksia, että näkyykö Korpikosken nimi. Tähän informaation puute johtaa. Pärssisen paikka mielenkiintoinen. Onko vaan harjoitusketju vai saako hän oikein pelatakin?
Noh noh, vasta nyt täällä irtosi kieli poskesta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sori jo alkuun että tämän ketjun nostin ylös mutta kun on vaan sellainen mutu ajatuksissa että Tomppa kiikaroi meille sentteriä. Pärä lähtee reissuun, Hakkarainen vempassa?, Hults alkaa vaikuttamaan siltä ettei ole ykkössentteriksi. Tomppa, kuitenkin luet tämän, hoida se sentteri meille.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sori jo alkuun että tämän ketjun nostin ylös mutta kun on vaan sellainen mutu ajatuksissa että Tomppa kiikaroi meille sentteriä. Pärä lähtee reissuun, Hakkarainen vempassa?, Hults alkaa vaikuttamaan siltä ettei ole ykkössentteriksi. Tomppa, kuitenkin luet tämän, hoida se sentteri meille.

Minä ehdin jo muutaman sekunnin ajatella, että nyt on kuulunut sellaista juttua, että Kallio on kaivanut faksin esiin ja ryhtynyt hankkimaan meille kärkiketjujen sentteriä. Kyllä me ihan oikeasti tarvitaan sellainen. Pärssinen poistuu Nasvhilleen ja hän ehkä palaa tai sitten ei. Vaikka hän palaisi, niin kyllä me tarvitaan 2.ketjuun kovemman tason sentteri, kuin Hults. Ei nyt parin pelin perusteella voi vielä lopullista tuomiota antaa, mutta kyllä Hults vaikuttaa enemmän kolmosketjun sentteriltä, kuin kärkiketjujen sentteriltä. On tosiaan aika flegmaattinen, eikä todellakaan vaikuta johtavalta pelintekijältä. Annetaan vielä aikaa antaa näyttöjä. Meillä on jo ensi viikolla sentteriongelma käsissä, koska Pärssinen ei ole käytettävissä. En kyllä yhtään tiedä, että onko tähän aikaan vuodesta mahdollista löytää kärkiketjun sentterin mitat täyttävää pelintekijää. Vaikeaa se voi olla ja ihmettelen, miksi keskikaistan osalta otettiin riski, eikä siihen panostettu sen enempää. Joo Ishakov teki oharit, mutta olisi alkukesästä vielä voinut löytää laatusentterin.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Onhan jo melko pitkään pakko olla ollut Tomi Kallion tiedossa, että Juuso Pärssinen lähtee NHL-leirille ja hänen paluunsa takaisin Turkuun on äärimmäisen epätodennäköistä. Kyllä Kallion on pitänyt pystyä myös jo näkemään, ettei ainakaan Hultsista eikä Rodewaldista ole tulosketjujen pelaajiksi. Molemmat on täysiä puukäsiä, joiden pelipaikka olisi korkeintaan alemmissa ketjuissa jos sielläkään. Nämä herrat ovat osoittautumassa tyhjiksi arvoiksi. Samoin on todennäköisesti asian laita myös Mikael Hakkaraisen suhteen. Eli ei hänestäkään tule olemaan mitään apua. Paremmissa joukkueissa hän ei pääsisi edes pelaavaan rosteriin.
Hyviä tuloksen tekoon pystyviä pelaajia ei varmasti ole juuri tällä hetkellä markkinoilla tarjolla, joten ihmetellä täytyy, miksi TPS on ottanut tällaisen ison riskin, että kausi menetetään siksi, ettei ole osattu hankkia joukkueeseen oikeanlaisia pelaajia. Tietyllä tavalla käy Ahokasta sääliksi, ettei hänelle ole organisaation taholta pystytty tarjoamaan sellaisia pelaajia, joita hänen pelikirjansa tarvitsee. Ahokkaan pelikirja kun ei perustu pystymetsän halon hakkuuseen vaan huomattavasti modernimpaan kiekkokäsitykseen. Valmennus ja eritoten ulkomaalaispelaajat ovat ihan eri paria. Mielenkiintoista nähdä, pistääkö Ahokas jo seuraavaan peliin osan näistä alisuorittaneista ulkkareista poppariosastolle. Syytä ainakin olisi, sillä ei heitä tänne ole täytemiehiksi hankittu vaan tuloksen tekijöiksi.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Onhan jo melko pitkään pakko olla ollut Tomi Kallion tiedossa, että Juuso Pärssinen lähtee NHL-leirille ja hänen paluunsa takaisin Turkuun on äärimmäisen epätodennäköistä. Kyllä Kallion on pitänyt pystyä myös jo näkemään, ettei ainakaan Hultsista eikä Rodewaldista ole tulosketjujen pelaajiksi. Molemmat on täysiä puukäsiä, joiden pelipaikka olisi korkeintaan alemmissa ketjuissa jos sielläkään. Nämä herrat ovat osoittautumassa tyhjiksi arvoiksi. Samoin on todennäköisesti asian laita myös Mikael Hakkaraisen suhteen. Eli ei hänestäkään tule olemaan mitään apua. Paremmissa joukkueissa hän ei pääsisi edes pelaavaan rosteriin.
Hyviä tuloksen tekoon pystyviä pelaajia ei varmasti ole juuri tällä hetkellä markkinoilla tarjolla, joten ihmetellä täytyy, miksi TPS on ottanut tällaisen ison riskin, että kausi menetetään siksi, ettei ole osattu hankkia joukkueeseen oikeanlaisia pelaajia. Tietyllä tavalla käy Ahokasta sääliksi, ettei hänelle ole organisaation taholta pystytty tarjoamaan sellaisia pelaajia, joita hänen pelikirjansa tarvitsee. Ahokkaan pelikirja kun ei perustu pystymetsän halon hakkuuseen vaan huomattavasti modernimpaan kiekkokäsitykseen. Valmennus ja eritoten ulkomaalaispelaajat ovat ihan eri paria. Mielenkiintoista nähdä, pistääkö Ahokas jo seuraavaan peliin osan näistä alisuorittaneista ulkkareista poppariosastolle. Syytä ainakin olisi, sillä ei heitä tänne ole täytemiehiksi hankittu vaan tuloksen tekijöiksi.

Itse kyllä rohkenen väittää, että Pärssisen jääminen Amerikkaan olisi megajättiyllätys. Ootko auris tietoinen, että Pärssinen ei voi mennä AHL:ään? Ei siinä, sentteriä tarvitaan vaikka Pärssinen takas tulisikin.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Itse kyllä rohkenen väittää, että Pärssisen jääminen Amerikkaan olisi megajättiyllätys. Ootko auris tietoinen, että Pärssinen ei voi mennä AHL:ään? Ei siinä, sentteriä tarvitaan vaikka Pärssinen takas tulisikin.
Pärssinen totesi itse, että vaihtoehdot ovat vain ja ainoastaan NHL tai TPS. Hän sanoi tekevänsä kaikkensa, jotta pelipaikka aukeaisi ”ylhäällä” jo tänä syksynä, joten tiedossa on minulla tämä asia.
Siitä olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä, että sentteriä tarvitaan tulee Juuso takaisin tai ei. Jos ei tule, niin sitten jopa kaksi.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Pärssinen totesi itse, että vaihtoehdot ovat vain ja ainoastaan NHL tai TPS. Hän sanoi tekevänsä kaikkensa, jotta pelipaikka aukeaisi ”ylhäällä” jo tänä syksynä, joten tiedossa on minulla tämä asia.
Siitä olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä, että sentteriä tarvitaan tulee Juuso takaisin tai ei. Jos ei tule, niin sitten jopa kaksi.

Eli sinun mielestäsi on äärimmäisen todennäköistä, että Pärssisellä riittää jo änärissä? Mielenkiintoinen näkemys. Itse en vielä tällä kaudella Pärää NHL:ssä näe. Ensi kaudella? Todennäköisemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös