Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 645 951
  • 20 726

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Larsson nosti tasoaan hieman pleijareihin, mutta umpisurkea runkosarja herätti kysymysmerkkejä. Ei jotenkin vastannut debyyttikauden huutoon, joten menkööt vaikka parhaimmillaan oli loistava kiekon liikuttelija. Bibic oli aikamoinen outo lintu koko TPS-uransa. Jotta olisi ollut semmoinen kuumaverinen Balkanin hevonen, mikä olisi mutkan lemmikki, niin sellaiseen rooliin aivan liian vinttikoira. Menkööt hänkin.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Mistä muuten tulee Åstenin lempinimi "Muuli"? Tarkoitan, onko joku muu syy kuin se että mies on elävä tykinkuula? Onko erityisen vahva fyysisesti, josta myös lisänimen voisi olettaa tulevan?

Eiköhän nimi viittaa pakettiautoon ja reissuun ruotsin aluevesille tai Haaparantaan.
Meillä oli Monni, stadissa muuli.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Eiköhän nimi viittaa pakettiautoon ja reissuun ruotsin aluevesille tai Haaparantaan.
Meillä oli Monni, stadissa muuli.
Jonkun vanhemman ex-pelikaverin mielestä oli Johan Franzenin näköinen ja nimi jäi elämään. En ota kantaa tuohon koko asiaan enempiä.

Edit. Jaa se olikin Jauho joka tuon nimen on antanut.
 
Viimeksi muokattu:

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Eiköhän nimi viittaa pakettiautoon ja reissuun ruotsin aluevesille tai Haaparantaan.
Meillä oli Monni, stadissa muuli.
A-junnuissa sai lempinimen Mika Partaselta, koska näytti Detroitin Johan ”Muuli” Franzenilta.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sanotaan nyt sitten vaikka niin, että en yllättyisi mikäli Karejev olisi tehnyt jatkon. Toisaalta se todennäköisesti sisältäisi KHL-option. Saa nähdä ketkä siellä tolppien välissä heiluu syksyllä...
Pelaa ensi kaudella Omskissa 95% varmuudella.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jonkun vanhemman ex-pelikaverin mielestä oli Johan Franzenin näköinen ja nimi jäi elämään. En ota kantaa tuohon koko asiaan enempiä.

Edit. Jaa se olikin Jauho joka tuon nimen on antanut.

Juu no tuo oma viestini olikin osastoa huumori, kun Jonnella tuomionsa nuuskasta ja mukahassuttelin että saataisiin oikea muuli. Se siitä, toivon Åstenia mustavalkoisiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sami Rajaniemi pääsi tällä kaudella kokeilemaan maajoukkueessakin ja pidemmän aikaa on ollut jo selvää, että hän ei jatka Jukurien maalilla. TPS haluaa pitää Karejevin, mutta jos Omsk haluaa hänet, Omsk ottaa hänet. Niin yksinkertaista se on.
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mihinköhän Joonas Järvinen suuntaa, kun tuskin ainakaan Ässissä jatkaa? Vaikka Järvinen onkin kiertänyt TPS:n lähtemisensä jälkeen, niin on hän liigatasolle edelleen omassa puolustavassa roolissa hyvä pelaaja. Jos Ivarsson ei jatka, niin siitä korvaaja? Jos Lajunen ei myös jatka, niin puolustus voisi näyttä hieman muutettuna:
Ei Järvistä kiitos. Liian kallis Iivarin korvaajaksi, ja mieluummin rahat Ville Lajuseen kun Joonas Järviseen. Tottakai Iivarille pitää korvaaja hankkia mutta ei kallista Järvistä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ollut tietääkseni aiemmin urallaan kallis, ja kun järjellä miettii niin kokenut, suomalainen ja entinen EHT-pakki niin ei hän mikään halpakaan ole
"Tietääkseni", "järjellä", "entinen"=kallis eli fakta. Porissahan pelas kuulemma pähkinöillä, jos ei jopa pelkillä kuorilla.
Jostain syystä mua ei ainakaan lämmitä yhtään jos Järvinen meille tulee.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jos Joonas tulisi halvalla ja ottaisi Bibicin roolin, niin tervetuloa. Rotaatiota aina välillä, eikä söisi junnujen peliaikaa niin kai se siellä menisi. Mutta halvalla täytyisi saada.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Järvinen sanonut 10 vuotta tepsille ei kiitos, niin kyllä tunne on pikkuhiljaa myös molemminpuolinen. Palkkapyyntiä en osaa sanoa, mutta olisi outoa jos ei tulisi vähän isommalla tilillä sisään. On kuitenkin jo siinä iässä, ettei rahastettavia pelivuosia ole enää montaa jäljellä. Ei kai siellä KHL:ssä Järviselle mitään miljoonia ole maksettu, että voisi nyt vain hölläillä?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Onko tämä siis fakta, että Järvinen on itse siis kieltäytynyt palaamasta TPS:n? Jos näin, niin voi unohtaa tosiaan. Jos taas TPS tarjonnut kehnompia sopimuksia kuin muut, niin en ihmettele.
Tottakai laadusta pitää maksaa. Väitän edelleen, että puolustavana puolustajana Järvinen on Liigassa kärkipäätä.

Ainakin itse olen kuullut, että sillat on aikanaan poltettu tepsin kanssa. Nykyisestä tilasta en muuta tiedä, mutta jotain se kertoo, jos tuton kanssa on enemmän tekemisissä kuin tepsin.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin itse olen kuullut, että sillat on aikanaan poltettu tepsin kanssa. Nykyisestä tilasta en muuta tiedä, mutta jotain se kertoo, jos tuton kanssa on enemmän tekemisissä kuin tepsin.

Minä taas olen kuullut päinvastaista, että sillat ovat ihan kunnossa, mutta ei ole vain natsannut.
Jos sillat silloin 2010 jälkeen poltettiin, niin on kyllä ollut myös uusia sillanrakentajiakin tässä välissä jo jokunen.

Mutta sama fiilis itsellä, en hirveästi haikaile Järvisen perään enää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Itse kyllä tykkään Järvisestä pelajaana, mutta tuo viime kausi Porissa oli melko vaatimaton. Toki voihan se olla, että Atun paskakiekko söi motivaation, mutta hiukan epäilyttää silti tuollaisen pelaajatyypin kohdalla. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun tuollainen peruspakki alkaa hidastua ja sitä kautta hommat vähän vaikeutuu. Ivarssonin paikalle ei oikein sovi, kun ruotsalainen on sen verran paremmin liikkuva, mutta Bohmin paikalle voisi mennä. Toki silti ottaisin kumman tahansa ruotsalaisista ennen Järvistä menneen kauden perusteella. Oli sitten kuinka oma poika tahansa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Minä taas olen kuullut päinvastaista, että sillat ovat ihan kunnossa, mutta ei ole vain natsannut.
Jos sillat silloin 2010 jälkeen poltettiin, niin on kyllä ollut myös uusia sillanrakentajiakin tässä välissä jo jokunen.

Mutta sama fiilis itsellä, en hirveästi haikaile Järvisen perään enää.

No sanotaan näin, että lähteeni ei ole ehkä objektiivisin, mitä tulee Järviseen. On jotain hampaankolossa herraa kohtaan. Lisäksi tosiaan tieto lähes 10 vuoden takaa ja tässä on tapahtunut kaikenlaista muutosta tepsissä.
 

tsipilai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS
Vaikea kuvitella, että sillat palaisi nimenomaan seuraan. Eiköhän ne sillat pala niihin henkilöihin siellä seurassa. Tepsin johto/henkilöstö on aikalailla täysin eri mitä oli 10 vuotta sitten. Täten en usko, että Järvisellä ois nyky-tepsiin sillat huonossa jamassa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mikähän on Emil Larmin tilanne? EP:n mukaan soppari päättyy/päättynyt -21, lieköhän ajan tasalla tuo vuosiluku? Yksi niistä vahdeista jotka kelpuuttaisin Palloseuran ykköstorjujaksi.

Joonas Järviselle ei kiitos, ellei tule reilusti alle satkun pahvilla ja äärimmilleen motivoituneena. Eli no way..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös