Heittäisin vastapallona kuinka monta hyvää peliä muistat Haapaselta ja Vainionpäältä?
Itse en muista kummaltakaan yhtäkään sellaista ottelua että voisi sanoa että olivat hyviä, joukkueelle tärkeitä ja ratkaisevia pelaajia voitetuissa otteluissa.
Kerroit että tuovat kokemusta ja rutiinia tärkeillä hetkillä mutta vaikka olen kaikki matsit nähnyt niin ihmeellisesti en ole tuota ainakaan itse huomannut. Ehkä en sitten lajista jääkiekko vaan ymmärrä mitään.
Vainionpäätä mainostettiin fyysisenä pelaajana ja jopa Itsekkin mainosti tuovansa mukanaan fyysisyyttä, taklauksia jne mutta milloin hän mahtaa ruveta toteuttamaan lupauksiansa ajamalla äijää seinälle painavilla taklauksillaan, kiekollisena röyhkeillä nousuilla maalille tai tekemällä maskia vastustajan maalilla.
Kallio taisi sokaistua Haapasen tehdessä maalin Ässien paidassa Tepsiä vastaan. Haapasen kiekolliset taidot ovat todella rajalliset niinkuin moni on jo monessa paikassa sen myöskin todennut ja vaikka kaverilla kokoa niin melkoinen pehmonalle hänkin on ja en näe hänellä olevan mitään sellaisia vahvuuksia jolla ansaitsisi peliaikaa noiden junnujen sijaan.
Antoivat he meille Savilahje-Napanderin.Ensin Lantta, nyt Lofqvist. SaiPaa on jälleen syytä kadehtia.
Ensin Lantta, nyt Lofqvist. SaiPaa on jälleen syytä kadehtia.
Hamilton tsemppasi pleijareissa joukkuetta upeasti... kotoa.
Samanlainen muistikuva täällä.Mahtoiko olla edes kotona? Menikö homma niin että Hamilton loukkaantui heti ensimmäisessä pelissä ja lähti tämän jälkeen Saipan kanssa kauden päätösreissulle?
Ja TPS-legenda Curtis Hamiltonin!
Tuskinpa. Junnut on nyt tullut hyvin sisään ja osoittanut että pystyvät pelaamaan tällä tasolla. Heistä reservi sitten nurmen ishan ja pajun palattua. Jos tuonne sit joku pitää hankkimisen ilosta hankkia, niin olkoon hän sitten pakki.Lauantain livessä tarjolla mm.
- Rauli Urama ja siirtorajan loppumetrit
Oliskohan tuossa jotain muutakin tarjolla kuin "näillä mennään"
Tai sitten sisään tulee pelaaja, jolla on sopimus tänne jo ensi kaudeksi?Sunnuntai-iltaan saakka olisi aikaa pelaaj(i)a hommata. Tepsille oli tärkeä saada joukkue kesällä ajoissa kasaan ja siihen peilaten tuntuu erikoiselle jos viimeisillä tunneilla joku sisään tulee. Jos joku olisi tulossa, niin olisi varmaan jo tullut.
Melko hyvin veti ipanat tänään(kin)Siis mitävittua sä selität? Hifk, Tappara, Kalpa ja Ässät näin nopeasti ainakin vahvistunut. Lisäksi Kärpät sekä Hifk hakee lisää pelaajia. Noista seuroista HIFK, Kärpät, Tappara ja Kalpa ovat meidän haastajia. Ei käy kateeksi Raipea kun meillä ykköskentässä alle 20v ipanoita ja päävastustajat hankkii NHL/AHL tason tykkejä.
Enemmän kuin loppukauden stuntit mua kiinnostaa mahdolliset jatkosopimukset. Onko muita julkaistu kuin Haapasen jatko?? Monta ukkoa vuoden soppareilla ja monta olis sellaista joiden toivoisin jatkavan. Niitäkin vois julkaista pikkuhiljaa.
Enemmän kuin loppukauden stuntit mua kiinnostaa mahdolliset jatkosopimukset. Onko muita julkaistu kuin Haapasen jatko?? Monta ukkoa vuoden soppareilla ja monta olis sellaista joiden toivoisin jatkavan. Niitäkin vois julkaista pikkuhiljaa.
Ei kauaa tarvitse odotella, tänään tulee