En tiedä etkö ole huomannut, että tämä nykyinen linja tuo tepsille jumbosijan ja rahaa palaa silti. Mihin itse sijoittaisit rahat? Lisää Perssoneja ja Olssoneja pätkäsopimuksilla? Ja odotellaan joka kausi, että junnut ottavat kuuluisan seuraavan askeleen? Hyvin näyttää toimivan.
Muistaakseni SHL:ssä palkat ovat melko maltilliset ja ainakin pari vuotta sitten kukaan ei tienannut euroissa yli 250 000e. Kärpät ja Tappara hankkivat ulkomailta 200 000euron vahvistuksia, mutta täällä pitäisi istua kirstun päällä.
Olisihan se aivan hirveää ottaa riski ja saada laatua tilalle.
Yhteenkään Liigaseuraan ei ole tullut niitä SHLn ykköspyssyjä, joista puhuit. Jos Liigassakin kalleimmat pelaajat tienaavat sen 300 tonnia kaudesta, on varmasti paremmassa sarjassa paremmat palkat + että noita pelaajia pitäisi houkutella paljon paksummalla rahapussilla siirtymään Liigan jämäseuraan.
Luetunymmärtämisessäsi taitaa olla kehitettävää, jos tulkitsit viestini niin että tämä Palloseuran nykymalli olisi mielestäni toimiva... Itse haluat ilmeisesti että Palloseuraa vietäisiin enemmän ostojoukkueeksi? Minä toivon että panostukset kohdistetaan siihen että tästä vielä joku päivä tulee seura, jonne pelaajat tulevat ensisijaisesti muista syistä, kuin palkan perässä.
Ihan jotta varmasti olisi selvää, Olssonin kaltaisten mätisäkkien haaliminen ei ole osa tätä strategiaa.
Viimeksi muokattu: