TPS on kuulemma viime kaudella IFK:ssa pelanneen Kyle Quinceyn perässä. Tiedä sitten kuinka luotettava lähde on....
Tune... Kallio, Tallider ja Perrin?En ole ollenkaan innostunut. Saataisko joku sellanen joka ei tule pelaamaan uransa viimeistä kautta meillä? Siis joku sellanen jonka joku ihan oikeasti menestyvä seura hankkii. Parhaat vuodet edessä eikä takana.
Huonotuulinen vastaisi tuohon että tuliko noilla menestystä? Kovia pelaajia ja arvostan mutta eivät riittäneet ja ovat kovempia kavereita kuin tätä Quincey. Ensi kausi edellä pitää mennä eikä kantaa vettä kaivoon. Näin mä ajattelen.Tune... Kallio, Tallider ja Perrin?
Mutta ei kai sentään Allsvenskaniin? Ei kai me ryhdytä vapaaehtoisesti miksikään Ruotsin divarin farmiksi, eihän?Nyt ensimmäiseksi skouttaus kuntoon ja katseet omiin junioreihin, Mestikseen, Suomi -sarjaan ja Ruotsin sekä Keski-Euroopan sarjoihin.
Eipä metsuri-Budishkaan ihmeitä ole esittänyt, mutta onko rooli ollut väärä?Kyllä ennemminkin nyt pitäisi näyttää kannattajille, että seuraan hankitaan vain sellaisia pelaajia, joiden parasta ennen päiväys ei ole mennyt ohitse. Vain sillä tavoin voidaan menestystä rakentaa pitkällä tähtäimellä. Nyt ensimmäiseksi skouttaus kuntoon ja katseet omiin junioreihin, Mestikseen, Suomi -sarjaan ja Ruotsin sekä Keski-Euroopan sarjoihin. Sieltä on löydettävä kultakalat, joilla ensi kaudella ryhdytään vakavissaan metsästämään menestystä osaavan valmentajan alaisuudessa.
On aivan turha enää tälle kaudelle mitään metsureita taikka rahastavia koukkupolvia tänne raahata. Tämä kausi meni jo. Nyt on todellakin aika ottaa uusi alku ja nimenomaan nykyjääkiekkoiluun soveltuva uusi alku.
Kyllä Ruotsin Allsvenskan on ehdottomasti edelleen yksi mahdollinen ”kalastuspaikka” siinä missä mikä muukin sarja. Pelaajakartoitus pitää TPS:ssä kuitenkin nyt luoda sellaiselle tasolle, että itse tiedetään, mitä haetaan, ettei hankintoja tehdä pelaaja-agenttien vedättämänä ja uunottamana kuten Antsan kohdalla oli tosiasia. Yhtään ei hänen aikanaan etukäteen tiedetty, mitä saadaan. Näin ei kerta kaikkiaan voida tehdä enää jatkossa.Mutta ei kai sentään Allsvenskaniin? Ei kai me ryhdytä vapaaehtoisesti miksikään Ruotsin divarin farmiksi, eihän?
Pelaajakartoitus pitää TPS:ssä kuitenkin nyt luoda sellaiselle tasolle, että itse tiedetään, mitä haetaan, ettei hankintoja tehdä pelaaja-agenttien vedättämänä ja uunottamana kuten Antsan kohdalla oli tosiasia. Yhtään ei hänen aikanaan etukäteen tiedetty, mitä saadaan. Näin ei kerta kaikkiaan voida tehdä enää jatkossa.
Tähän verrattuna Antsa naarasi yllättävän hyviä hakuja Allsvenskanista. Luokittelisin Antsan Allsvenskan-haut jotenkin näin:Kyllä Ruotsin Allsvenskan on ehdottomasti edelleen yksi mahdollinen ”kalastuspaikka” siinä missä mikä muukin sarja. Pelaajakartoitus pitää TPS:ssä kuitenkin nyt luoda sellaiselle tasolle, että itse tiedetään, mitä haetaan, ettei hankintoja tehdä pelaaja-agenttien vedättämänä ja uunottamana kuten Antsan kohdalla oli tosiasia. Yhtään ei hänen aikanaan etukäteen tiedetty, mitä saadaan. Näin ei kerta kaikkiaan voida tehdä enää jatkossa.
Kyllä Ruotsin Allsvenskan on ehdottomasti edelleen yksi mahdollinen ”kalastuspaikka” siinä missä mikä muukin sarja. Pelaajakartoitus pitää TPS:ssä kuitenkin nyt luoda sellaiselle tasolle, että itse tiedetään, mitä haetaan, ettei hankintoja tehdä pelaaja-agenttien vedättämänä ja uunottamana kuten Antsan kohdalla oli tosiasia. Yhtään ei hänen aikanaan etukäteen tiedetty, mitä saadaan. Näin ei kerta kaikkiaan voida tehdä enää jatkossa.
TPS ei ole tällähetkellä puolustajamarkkinoilla ollenkaan.
Syytä olisi olla, kahdessa viime ottelussa 12 maalia omiin. Joo, koko pakka toki sekasin, mutta kyllä tuonne pakkia tarvittaisiin, myös senkin puolesta että joku Anttalainen lienee edelleen tepsin fyysisin pakki.
Patrik Bartosak olis vapaana? Siitä meille toinen kärkiveskari?