Rigor Mortis
Jäsen
Kuulin huhuja et Pare olis käyny lyömässä nimen sopimuksen alle. Ei todellakaan mikään kovin vahva huhu, mutta mulle kelpaisi vallan mainiosti.
Sitä voi katsoa tänään onko Paré Slovanin kokoonpanossa. Klo 16 alkaa peli. Pelannut viime ottelut 2-3.ketjussa. Antaa se vähän osviittaa jollei kokoonpanosta löydy.Kuulin huhuja et Pare olis käyny lyömässä nimen sopimuksen alle. Ei todellakaan mikään kovin vahva huhu, mutta mulle kelpaisi vallan mainiosti.
Sitä voi katsoa tänään onko Paré Slovanin kokoonpanossa. Klo 16 alkaa peli. Pelannut viime ottelut 2-3.ketjussa. Antaa se vähän osviittaa jollei kokoonpanosta löydy.
Elikkäs tuskin on mitään sitovaa sopparia ainakaan vielä. Uutisia odotellessa. Katotaan jos tämän illan matsissa näkyis vaikka Antsa ni menis kysäsee onko tulossa äijiä sisään.Bratislavan kiekkoylpeyden Twitter-tilin mukaan Paré löytyy hyvinkin Slovanin kokoonpanosta tänään. Eli jos miehellä olisi jo jonkinlainen lappu Tepsin kanssa olemassa, niin ei tosiaan luulisi äijää enää peluutettavan.
Siis onhan se tietenkin mahdollista, että Paré vetää tänään Bratislavassa ja huomenna Saipaa vastaan Turussa kun ei edes olis CHL-pelissä edustuskelpoinen. Kiva pikku ylläri faneille ku Francis kurvailis huomenna ykkösen laidas. #hymiöEikös esim. Willsie vetänyt täällä pelin ja jo seuraavana iltana oli kehissä Sveitsissä? Eli sinänsä tuo ei mitään tarkoita, mutta en silti jaksa uskoa Paren saapumiseen. Jotakin on pakko tapahtua noiden senttereiden osalta, kun ei vaan tällä hetkellä riitä. Ollaan hiljaa ja katsellaan josko tulisi kalaa...
Kuulin huhuja et Pare olis käyny lyömässä nimen sopimuksen alle. Ei todellakaan mikään kovin vahva huhu, mutta mulle kelpaisi vallan mainiosti.
Naapurin Kake kertoi myös että Saku Koivun eiliset puheet keskusteluista TPS:n kanssa liittyivät siihen että Niittymäki naaraa Sakua pelaamaan kakkosen keskellä loppukauden.
Eiköhän Tepsiin tai ulkomaille eksy. Hifkissä taitaa olla sentteri tilanne sen verran hyvä ettei tarvita.Talousongelmien kanssa tuskailevan Bluesin tyhjennys jatkuu – Kim Hirschovits jättää seuran | Liiga | Urheilulehti
Urheilulehden mukaan Hirso poistumassa Bluesista. Antsan faksi saisi kyllä olla ollut kuumana Espoon suuntaan.
Juu ei ole esityksillään pelannut paikkaa mun dream teamiin tai lähellekkään sitä, mutta osaahan se pelata ja on taitonsa todistanu. En usko et kovinkaan moni turkulainen Hirsoa olis halunnut Tepsiin mut hyvä lisä nykyrosteriin. Paré vielä ykkösen laitaan ni alkaa olee ainakin 2 tuloksiin pystyvää ketjua kasassa.En voi sille mitään, että Hirson näkeminen Tepdin pelipaita päällä on hyvin vastenmielinen näky, mutta jos ei muitakaan ole (kuin se Pare) niin kai se on asiaan totuttauduttava. Roolitus pitäisi miettiä tarkkaan.
Sinänsä ihmettelen miksi Ouluun.Sanovat että Ouluun vie Hirson tie.
Jaa, mulle juuri yksi miljoonatappioista etukäteen tiennyt tuttu laittoi viestiä että jotkut verkot on edelleen vesillä ja lähellä on ollut. Ei tosin tarkentanut mitä pelaajaa on koskenut.
Ei kerro. Kuten ei myöskään ilmansuuntaa että mistä. Eikä kätisyyttä.No kysypä mahtaako olla kotimainen vai ulkomaalainen tai kenties jopa vanha tuttu?
Lähellä on ollu tarkoittanee että lähellä ollaan?Ei kerro. Kuten ei myöskään ilmansuuntaa että mistä. Eikä kätisyyttä.
En tiedä.Lähellä on ollu tarkoittanee että lähellä ollaan?
En tiedä.
Rantakarin voisi myös kupata Blegistä.