Tuskinpa Pare tulee kun näki millasta paskaa täällä viimeksi oli tarjolla.
Idea onkin siinä että paskaa OLI tarjolla, ei enää. Francis voi tarkistaa asian mm. sarjataulukosta ja tämän palstan v- ketjusta..
Tuskinpa Pare tulee kun näki millasta paskaa täällä viimeksi oli tarjolla.
Idea onkin siinä että paskaa OLI tarjolla, ei enää. Francis voi tarkistaa asian mm. sarjataulukosta ja tämän palstan v- ketjusta..
Aika moni tälläkin palstalla oli tyytyväinen kun Paresta pästiin viimeksi vaikka tehoja tekikin. Pelaaminen puolustussuuntaan ja seuralle oli luokkaa miinus viisi. Tuskin on ainakaan kehittynyt tässä välissä.
No, millaista paskaa on Bratislavassa tällä hetkellä tarjolla?Tuskinpa Pare tulee kun näki millasta paskaa täällä viimeksi oli tarjolla.
Aika moni tälläkin palstalla oli tyytyväinen kun Paresta pästiin viimeksi vaikka tehoja tekikin.
Aikamoista settiä! Onkohan näille väitteille mitään katteita?Minunkin mielestäni Paren on parempi pysyä poissa. Viimeksi tultiin Turkuun pelaamaan nopeasti itselle KHL-soppari, ei joukkuepelaaja.
Että näin tyytyväisiä täällä oltiin, kun siitä Paren paskasta päästiin vihdoinkin eroon!Haistakaa koko Palloseuran johtoporras visvainen vittu.
TPS rahasti talousvaikeuksiensa keskellä ja pisti kaikki kaupaksi kelpaavat lihoiksi viipymättä, etenkin KHL:ään josta sai silloin vielä mottipäisiä summia. Katsojana juuri se toiminta on syönyt miestä jo monta vuotta tässä, kun vimeistään marraskuussa on heitetty kuluva kausi roskiin.Aika moni tälläkin palstalla oli tyytyväinen kun Paresta pästiin viimeksi vaikka tehoja tekikin. Pelaaminen puolustussuuntaan ja seuralle oli luokkaa miinus viisi. Tuskin on ainakaan kehittynyt tässä välissä.
Eikä varmasti tule ilmaiseksi tälläkään kertaa.
Toivottavasti liittyy jo huomenna. Mä olen sitä mieltä, että VVV ei ole riittävä kakkosen sentteri Liigaan.Eivätkö tällaiset kommentit yleensä tarkoita sitä, että viimeistään seuraavalla viikolla pelaaja liittyy joukkueeseen?
Niittymäki kertoili maikkarin jutun mukaan että TPS ei etsi Tukoselle korvaajaa kun tähän huhuun kommenttia kysyttiin. :) Vähän näyttää siltä että kaveri tulee.
Toivottavasti liittyy jo huomenna. Mä olen sitä mieltä, että VVV ei ole riittävä kakkosen sentteri Liigaan.
Koko organisaation henkilöstö vaihtunut. Pelaajista Friman + muutama silloinen junnu pelaa vielä joukkueessa.Eiköhän mies nyt sarjataulukkoa vilkaisemella näe, että paremmin menee.
Tuohan ei sinänsä mitään tarkoita. Kokoavat vaan huhuja kunhan lähde on luotettava ja maikkari ilmeisesti täyttää nuo kriteerit. Enemmän se meinaa, että Kunu on tuohon huhuun tarttunut. Ei kovin usein herra Tepsistä väärää tietoa kirjoita, tiedä sitten syitä siihen ;)EP lisännyt Paren siirron huhuihin. En nyt saa sitä linkattua tähän mut twitterissä tuli vastaan.
Tuohan ei sinänsä mitään tarkoita. Kokoavat vaan huhuja kunhan lähde on luotettava ja maikkari ilmeisesti täyttää nuo kriteerit. Enemmän se meinaa, että Kunu on tuohon huhuun tarttunut. Ei kovin usein herra Tepsistä väärää tietoa kirjoita, tiedä sitten syitä siihen ;)