Salminen, Kärki ja Taimi!Kuka Ässiin tuli?
Toivottavasti markkinointiosasto on konsultoinut lakimiehiä koska ainakin minusta tässä Twitter julkaisussa rikotaan alkoholilakia
Salminen, Kärki ja Taimi!
Palven loistavan loppukauden+2 vuoden sopparin julkistamistilaisuus pilataan tällaisella Karjala-paskuudella.
Ei tällaista vaan voi tapahtua kuin Turussa.
Jaa miten? En siis tunne lakia, joten ihan rehellinen kysymys.
Esimerkiksi mainoksen levittämisen pitäisi pystyä estämään ja kommentointeja moderoimaan. Twitterissä ei tunnetusti voi kumpaakaan. Myös tuottamuksellinen käyttäjien aktiivisuuden hyödyntäminen on kielletty.
Laki on oikeasti aivan hlvetin sekava niin siksi ei suositella kenenkään käyttävän somea.
Ennemmin olut kuin Liivik ja aivan helvetin kova ukko saatiin Palveen muodossa, todella timanttinen sentterikalusto meillä.
Vaikka tuota videota nyt miten katsoo, niin en millään saa siitä selville, että se olisi alkoholia. Eli olisikohan siellä ihan oikeasti ajateltu tätä?
Montako ei-olut tuotetta Karjalan brändin alla on?
Esimerkiksi mainoksen levittämisen pitäisi pystyä estämään ja kommentointeja moderoimaan. Twitterissä ei tunnetusti voi kumpaakaan. Myös tuottamuksellinen käyttäjien aktiivisuuden hyödyntäminen on kielletty.
Laki on oikeasti aivan hlvetin sekava niin siksi ei suositella kenenkään käyttävän somea.
Valvira kirjoitti:Sallittua on:
- mietojen alkoholijuomien mainonta perinteisillä internetsivuilla
- mietojen alkoholijuomien mainonta sosiaalisen median palvelussa,
edellyttäen että jakamistoiminnon käyttöä koskevat rajoitukset on
otettu huomioon ja kuluttajien mahdollisuus kirjoittaa sivulle ja kom-
mentoida siellä on estetty tai mainostaja poistaa alkoholimainonnaksi
katsottavat kuluttajien kirjoitukset ja kommentit.
- kuluttajan tuottaman sisällön ja jakamismahdollisuuden hyödyntämi-
nen muiden tuotteiden tai palvelujen kuin alkoholijuomien mainon-
nassa. Jos kuluttajan tuottaman sisällön pääasiallinen viesti ei liity al-
koholijuomiin, sitä ei tarvitse poistaa.
Kiellettyä on:
- alkoholimainonnan jakamiseen kehottaminen aineiston yhteydessä.
- sosiaalisen median palveluihin linkittyvän jakamistoiminnon hyödyn-
täminen alkoholimainonnan yhteydessä mainostajan hallitsemilla pe-
rinteisillä internetsivuilla (ns. some-painikkeet).
- kuluttajien jaettavaksi tarkoitetun maksullisen alkoholimainonnan os-
taminen sosiaalisen median palvelussa (esimerkiksi ns. uutisvirta-
mainokset)
Onko, olen vähin tiedoin ja tyhjin kassein liikkeellä mutta aika monesta suunnasta kuulunut tätä lajia. Ei Kaskiselta, lienee mainittava kun muutoin taas kaikenmaailman superpit kimpussa.
Itse aattelin lähteä kohti kauppaa ja kysyä yhden kysymyksen: ''Joko sitä saa?''Palvesta onnittelut!
Mutta jos sieltä nyt ei toista pelaajaa tosiaan vahvistukseksi tule, niin olihan tää nyt aivan täyttä vittuilua kannattajille!
Jos olisin TPS:n mies, niin kävelisin tällä hetkellä jo kovaa vauhtia seuran toimistoa kohti ja menisin kysymään pari kysymystä.
Samaa mieltä. Meille tuli Budish ja Palve, ja jätkät vaan poraa! Menkööt miten vihkoon tahansa tuo tempaus niin jos sillä saatiin Palve niin ei ahdista yhtään!Jos nyt vedetään ne päät sieltä perseestä ja lopetetaan se naureskelu. Perrin, Filppula, Palve ja Kuru. Aika helvetin kova sentterinelikko.
Otettiin toi loukkaantumislista tyhjäksi ni katotaan riittääkö se. :)Äkkiä pari lisää vielä niin voi juuri ja juuri pysyä sääliviivan päällä :)
Ei varmaan yhtään. Onko mainos sen vuoksi kielletty.
Siis katso nyt vaikka Kyrö distilleryn twitteriä, kuinka monta kannetta meinasit nostaa heitä vastaan?Eli olisi ok mainostaa Kossua jos ei näy merkkejä alkoholista. :D
Onnea TPS mestaruudesta... Nauttikaa pari kaljaa.
Siis katso nyt vaikka Kyrö distilleryn twitteriä, kuinka monta kannetta meinasit nostaa heitä vastaan?
Haha, en tiä kumpi on parempaa, manselaisten vai porilaisten hassu huumori!
Jerry 4v. on muuten sieltä järkevimmästä päästä mitä tulee Tapparan kannattajiin.Jerry 4v:kin varmasti odotti että kukas toinen sinne tepsiin menee. Jerry ei katsele viinatukkurin twitteriä...