Mä olen ainakin Palveesta enemmän kuin tyytyväinen, jos saadaan kiinnitettyä ensi kauden rosteriin. Olen nähnyt poikkeuksellisenkin paljon Palveen otteita eri nipussa, joten vähän tiedän mistä puhua. JYP-kasvatti, joka oli jo kuopatussa Akatemiassa kärkihyökkääjä ja tärkein pelintekijä. Tuolloin emoseurassa olivat Perrinin ja kumppaneiden johdolla kärkikenttiin niin raju tunku, ettei asiaa ollut kuin alakenttiin missä Palveen kaltainen kiekollinen pelaaja menee aivan hukkaan.
Siirtyi Jukureihin heidän viimeisiin Mestis-kausien ajaksi ja tulosta alkoi tulla, kun pelikaverit alkoivat lyödä paikoista sisään ja välillä tuli kiekko takaisinkin. Oli ylivoimainen tuolla kaudella toissavuonna, kun löi tuon divarin piste-ennätyksen. Näin ollen siirtyi Hämeenlinnaan Pennasen perässä Mikkelistä isoin odotuksin, mutta kuten usein käy, ei divarin pistemiehillä ole liigassa kovinkaan helpot oltavat. Pettymys on ilmeisesti molempien osapuolien tuntemus, koska jatkoa ei selvästi väsätä.
Parhaimmillaan loistava pelinrakentelija ja käsittelee kiekkoa jos nyt ei ilarimaisesti, niin hyvin taidokkaasti silti. Pelinäkemys ihan huippua ja kutikin kestää vertailun. Ei mikään suunnaton raketti, mutta ei hidas traktorikaan. Ennakoi peliä mukavasti, ainakin mestiksessä tuo oli vahvuus. Miinuksena, että puolustus ei kuulu suosikkeihin sekä kaksinkamppailuissa aika kevyt vielä. Provosoituu ajoittain aika helposti myös. Tervehdin kuitenkin ilolla, jos Turkuun saapuu. Tässä olisi ison kasvutarinan paikkaa.