Juolevi case selviää kuulemma maanatai aamuun mennessä viimeistään.
Näin viime yönä sitten hämärää unta!
Jostain syystä kuljin täysin tyhjän Turkuhallin käytävillä tyyliin jossain F-katsomon takana. Käytäväkaiuttimista kuului selostaja Markku Silvennoinen lukemassa samettiäänellään keskipäivän uutisia Radio Auran Aalloilla: "
Tiedotustilaisuus on juuri päättynyt. TPS on vahvistanut solmineensa kolme uutta pelaajasopimusta: Olli Juolevi, Lauri Korpikoski ja *RITINÄÄ* RÄTINÄÄ* *RUTINAA*". Mua vitutti yli kaiken, kun en kuullut viimeistä nimeä.
Tulin jo G-katsomon taakse, kun portaita alaspäin kulki kolme pukuherraa aivan viimeisen päälle kiiltävissä ja kalliissa mustissa puvuissaan. Siinä menee Sahlstedtin Kalle ja pari jotain tuntematonta. Juoksin heidän peräänsä ja huusin: "
Kalle! Kalleee!!! Kuulitko sitä kolmatta nimeä?". Mä olin kuin ilmaa Kallelle, ja koko trio häipyikin johonkin aitioon C-katsomoiden takana vetäen tylysti oven nenäni edestä kiinni. Ovessa oli helvetin iso sinikeltainen Rauman Lukon logo. Jäin itku kurkussa tuijottamaan tyhjää kenttää. Seuraavaksi huomasin toisella puolen kenttää TPS:n pelaaja-aition luona Auran Aaltojen lankkiapina Jarkko Laitisen haastattelemassa jotain venäläisen näköistä huumeveijaria. Mielenkiintoiseksi asian teki se, että kyseisellä narkkarilla oli päällään TPS:n paita numerolla #15 ja selässä luki FEMTON-SEXTON...
Muistaakseni Markku Silvennoinen oli juontamassa Auran Aaltojen iltapäivälähetystä viimeksi perjantaina. Koska seuraavaksi?