Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Josko Virta nyt olisi tarpeeksi kypsä pelaamaan sentterinä?
Vielä on siis toivoa...vaikka tornarit on aina tornareita.Kuulin vähän tornaria, että Turkuun saatiin kunnon kojamo naarattua. Onnittelut, jos näin pääsi käymään. Nähdään finaaleissa.
No eikös siellä se Filari ole jo tulossa? Eihän tässä ole kuin vasta muutamia pelaajia tähän mennessä huhuttukkaan meille, joten odotellaan nyt, että mitä sieltä vielä tulee.Missä ne sentterihuhut on??????
Tuo on kyllä sen verran raskas kala Tepsin haaviin, että sormet, varpaat ja vaikka kikkelitkin ristiin, että huhu olisi totta.
No eikös siellä se Filari ole jo tulossa? Eihän tässä ole kuin vasta muutamia pelaajia tähän mennessä huhuttukkaan meille, joten odotellaan nyt, että mitä sieltä vielä tulee.
Prosentuaalisest 33,3% meille huhutuista pelaajista on senttereitä ;)
No eikös siellä se Filari ole jo tulossa? Eihän tässä ole kuin vasta muutamia pelaajia tähän mennessä huhuttukkaan meille, joten odotellaan nyt, että mitä sieltä vielä tulee.
Prosentuaalisest 33,3% meille huhutuista pelaajista on senttereitä ;)
Filppula olisi todennäköisesti hyvä hankinta ja korvaisi Perrinin täysin. Siltikin keskikaista vaatii hankintoja, joten olen Rote Saun agendalla tässä kohtaa. Pelkällä Filppulan hankinnalla ollaan häviäjänä keskikaistalla jos Perrin sekä Ahtola poistuu. Kumiliuskaa ei voi menetykseksi laskea.
Tuo Petrus olisi ihan mielenkiintoinen koitto. Sisään vaan.
Jotenkin semmonen kutina tuolla alhaalla, että Talleni pistää vielä nimen ens kauden pahviin. Tämä tietysti ihan omaa kutinaa. Jos Tomppa jatkaa vielä siihen päälle ja Fipen soppari pitää paikkansa niin Tepsillä on ensi kaudeksi liigan kovin ykösnyrkki. Näin uskallan väittää.
Tuo taitaapi olla kiinni AIK:n noususta, nyt AIK oli Allsvenskanin sijalla 5, eli pääsi Kvalserieniin.
Itse puolestaan olin katsovinaan että osa maaleista oli myös sellaisia ettei tuollaisilla sutaisuilla tässä liigassa edes tehdä. Toisaalta ei se OHL kuitenkaan mikään ihan divarikaan olen. Esim muuan Max Dominoi kolme kautta sitten siellä suunnilleen samat tehot, toki vuoden nuorempana. Seuraavana kautena kymmenen pojoa enemmän ja siitä Arizonan lämpöön näyttöjä antamaan. Eli kyllä sieltä aikalailla samanlaisilla tehoilla on näyttöjä lähdetty antamaan kovempiinkin paikkoihin, joten pelipaikka meillä saattaa hyvinkin irrota ihan tulosyksiköstäkin.Ihan kun joku Ryan Lasch tämä Palmu. Kuitenkin kyse junnusarjasta, joten vielä en lähtisi housujani kostuttamaan. Suomen Liigassa ei ole läheskään noin paljon tilaa viritellä laukausta jne.
Hyvä liike ja kädet näyttää kuitenkin olevan. Laukaus ihan mukava myös, paljon lupaavampi mitä nämä meidän Väyryset ja Vähätalot, jotka ei osu edes ladon seinään sisäpuolelta.