Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 608
  • 66 747
K

Kiekkokatsoja

Huomenta!
Hyvä päivä näyttää tulevan jälleen. Hyvä juttu, ja samoiten se jatkuukin tästä eteenpäin.
Syyskuussa on paljon vapaapäiviä, ja aamut saa nukkua hyvin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt alkaa vihdoin asterit kukkia. Asterit on kyllä yhtiä lempikukistani. On mukava kun saa tehtyä sisälle värikkäitä kimppuja. Kehäkukat on kaatuneet sateissa pitkin maata ja ovat ihan multaisia. Asteritkin varmaan olisivat kaatuneet jos en olisi niitä tukenut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sain eilen puhelun, josta selvisi, että saan vakituisen työpaikan. Ensi kuussa alkaa. Tajusin voivani päästä tuonlaiseenkin työhön koulutukseni ja työhistoriani avulla. Semiläpällä hakemus sisään ja heti ensimmäisellä kerralla tärppäsi. On siinä tietystä 6 kk koeaika, mutta jospa en saisi kenkää!

Läpällä ottivat töihin. Varma tieto. No ei vaan vittu onnea!

Mä en oo ollut kunnon töissä kohta kahdeksaantoista vuoteen, ihan kohta on ihana laiskuuteni vuosipäivä, sitäkin ennen työnteko oli vähän sitä sun tätä. Jotenkin mua on aina vituttanut se (työnteko) ja olen hakenut eilisillä Nobelanereilla tämän päivän.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en oo ollut kunnon töissä kohta kahdeksaantoista vuoteen,
Mieti et mä en ollut vielä edes syntynyt silloin, kun sä oot ollut viimeksi oikeissa töissä. Tai no riippuu vähän, kun täytän kohta. Mutta pointti oli saada sut tuntee itsesi vanhaksi sedäksi, joka viestittelee jonnejen kanssa internetissä. Miltä nyt tuntuu? Häh?

No oikei ei mulla mitään pointtia ollut, halusin vaan kertoa kuulumisia, kun se on kai tän ketjun idea. No enhän mä tiedä tän ketjun tarkoitusta oikeasti, mutta mikä on elämän tarkoitus?

No oikeastaan mun pointti oli tulla kertomaan, että sain viime viikolla tietää, että saan jatkaa työpaikassani marraskuun loppuun.

Pitäiskö täällä töissä tehdäkin jotain?
 

Glove

Jäsen
Heitit hyvän murjaisun, jätkä. Kiitos naurahduksesta. Oulu on taatusti mukava kaupunki, mutta sinne sattuu olemaan pirun pitkä matka käytännössä jokaiselta suurelta paikkakunnalta, myös täältä Porista. Kävisin kernaasti joskus Raksilassa katsomassa Kärppien ja Ässien välistä ottelua. Vielä tulevalla kaudella tämä ei tosin tule toteutumaan.

Oulu nasta mesta vaikka se onkin paska kaupunni. Eikä tänne voi olla pitkä matka kun ollaan melkein keskellä Suomea. Helsinkiin 600 km ja Utsjoelle 700 km. Ehdottomasti tutustumisen arvoinen kaupunki, jos ei muuten niin vaikka Raksilan latoon tutustumalla.

Porissa on tullut käytyä monta kertaa sukuloimassa silloin kun eno oli vielä hengissä. Asuu siellä vielä yksi sekku, mutta eipä ole tullut käytyä viime aikoina.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei musta kyllä alkoholista tule. Join eilen jonkun 7-8 olutta ja yllättävän kovan kankkusen se sai aikaiseksi. Tunnin päästä alkaisi työt, eiköhän tämä opeta että ei passaa viikolla pahemmin dokailla.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei musta kyllä alkoholista tule. Join eilen jonkun 7-8 olutta ja yllättävän kovan kankkusen se sai aikaiseksi. Tunnin päästä alkaisi työt, eiköhän tämä opeta että ei passaa viikolla pahemmin dokailla.
Oot vaan vielä amatööri. Reeniä poika reeniä. Ei sittemmin tarvii suotta ressailla työhommeleista sillä ne hoituu kyllä siinä sivussa, ellet sitten malmin rinkeihin etene.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oot vaan vielä amatööri. Reeniä poika reeniä. Ei sittemmin tarvii suotta ressailla työhommeleista sillä ne hoituu kyllä siinä sivussa, ellet sitten malmin rinkeihin etene.
Eiköhän Kuopiossakin ole omat mestat. Vähän on pitkä matka sotkea jopolla aamuisin Malmille Kuopiosta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt se alkaa, jonkin sortin sporttiputki. Ensin MM-koripalloilua, sitten pienen tauon jälkeen HPK:n CHL-kotipeli ja loppuillasta Suomen jalkapallopeli Kreikkaa vastaan. Muut pelit tulee katsottua joko tv:n tai netin kautta, Kerhon peliin menen oikein paikan päälle.

Kun elämä on muuten paskaa niin on kivaa että on asioita jotka silti jaksaa yhä innostuttaa. Penkkiurheilu on minulle sellainen asia. Nautinnollista päivää ja iltaa niin minulle kuin muillekin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei musta kyllä alkoholista tule. Join eilen jonkun 7-8 olutta ja yllättävän kovan kankkusen se sai aikaiseksi.
Kun alkaa sitä kankkusta hoitamaan sillä millä se on tullut niin sitten voi tie aueta kohden alkoholismia... siis voi aueta, en tarkoita että kaikista korjaussarjaa ottavista alkoholisteja tulee.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eiköhän Kuopiossakin ole omat mestat. Vähän on pitkä matka sotkea jopolla aamuisin Malmille Kuopiosta.
Varmaan löytyy siinä kuin kaikkialla. Voihan sinne siirtyä firman sisäiselläkin ja jopo tullee telineessä mazda626.n perällä. Joutevampaa ois noin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toi on sellanen rahan tuhlaus josta ei tarvii sitten murehtia.

Eikä ole edes rahan tuhlaus. Vaan HPK lahjoitti tänäkin syksynä kaksi seisomakorttia tänne kuntoutuskeskukseen. Menen toisella korteista peliin.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikä ole edes rahan tuhlaus. Vaan HPK lahjoitti tänäkin syksynä kaksi seisomakorttia tänne kuntoutuskeskukseen. Menen toisella korteista peliin.
@vilperi Ja saa vielä ilmaiseksi ruokaa ja juomaa.

"CHL:n aloitusta juhlitaan Pohjantähti Areenassa kausikorttilaisten Pre-Season -tapahtumassa torstaina 5.9.2019. Tervetuloa nauttimaan pienestä purtavasta, juomista ja asiantuntijahaastatteluista Kerho-ravintolaan klo 18.00-19.00 väliseksi ajaksi."
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei musta kyllä alkoholista tule. Join eilen jonkun 7-8 olutta ja yllättävän kovan kankkusen se sai aikaiseksi. Tunnin päästä alkaisi työt, eiköhän tämä opeta että ei passaa viikolla pahemmin dokailla.
Älä lähre sinne. Siis alkoholin matkaan. Älä tee kun mä tein, ole fiksumpi. Nykyään nollalinjaa, syytä olla ja hyvä niin. Tosin terveellä pohjallahan sulla tuo näyttää olevan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kantsii aloittaa heti töiden jälkeen eikä vasta illalla niin voi vetää enemmän. No mä ite nyt otan vaan viime viikosta loiventaakseen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tää työnantajan kustantama hotelli on muuten ihan sieltä. No, on lyhyt matka konttorille.
Nyt systerin kanssa safkalla, hän viettää täällä aikaa mummon roolissa, pääasiallisesti toki hima on Montenegrossa. @Masala Masala
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun on ollut tapana niin kai se pitää laittaa Rocket Richard äänestys myös pystyyn. Josko tänä iltanatai huomenna.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huomenna tulee olemaan outoa kuunnella uutta Status Quo levyä ilman Rick Parfitt:ia Tuo valkoinen Telecaster vaan kuuluu Quohon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei okei meitsi heittäytyy maalaisjuntiksi tai hetkinen ei HK:n sininen ole mitään maalaista mitä sitten häh. Lidlissä oli tarjous juuston kanssa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nokian jäähallin seinällä on näköjään mainos "Jälkipelit pelataan Iisopissa!" Tuus nyt @Iisoppi itte selittään...
Ei ole tungosta ollut, ei taida olla pelipäivä tänään... tai Nokialla on vähän jälkipelaajia.

No vakavasti puhuen en tiennyt ko. juottolasta kun nimimerkkiä mietin... tai en minä tainnut hirveästi miettiä, Iisoppi vain jostain putkahti mieleen (siis se kasvi, ei baari). Nyt saa välillä täällä kuulla että tuleeko "nimeni" baarista tai tiedänkö sen. Nyt tiedän...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös