Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 335 249
  • 66 850

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ns. Aamusladdis on kyllä jännä juttu. 95% kerroista kun herää, oli kyseessä ollut sitten päivä- tai yöunet niin lippu on salossa eikä se saatana laske vaikka lihanuijalla löisi. Vittumaiseksi homma menee siinä kohtaa kun kroppa yleensä aamuisin herättyäni huutaa samointein kuselle käväisemään. Siinä on hyvä pöntöllä vääntää jos jonkinmoisia helevetin jooga-asentoja, että kusta olisi enemmän pöntössä kuin seinillä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuosta tulikin mieleeni ekat päiväuneni nykyisen akan sukulaisissa. Vähän hävetti kun heräsin sohvalta selällään ja mulkku tanassa tietenkii. Siinä ne appivanhemmat katsoi vieressä kauniita ja rohkeita. Tuskin välttyivät näkemästä heijariani, ei ne ainakaa mitään sanonu.

Nää on pahoja. Kerran oltiin mökillä ja olin nukahtanut siihen olohuoneen sohvalle ja faija ja sen avovaimo istuivat siinä olohuoneessa (siis samalla puolen missä nukuin). Olin sitten unissani ruvennut kourimaan tätä äitipuoltani. Voin sanoa että hävetti aika helvetisti kun isäni mainitsi asiasta seuraavana aamuna.

Rapatessa roiskuu mutta tuo oli niin paha kämmi että vituttaa vieläkin. Onneksi se on kumminki jo aikalailla laitettu unholaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Salppuri, ei helvetti. Olen vain kerran ollut kisoissa. 16-vuotiaana isä sai tehtaalta jotkut vippiliput ja sinne sitten.---

Oli muuten ihan vitusta koko kisa, koska hypättiin tuulen takia vain yksi kierros. Ja sekin jotenkin keskeytettiin ja jotain.
No näitkö ilotulituksen (vai olitteko päivällä kisoissa). Sehän on iltamäen kohokohta (varsinkin kun Suomi ei ole vuosiin pärjännyt). Se on vaan harmi että jos iltamäki peruttiin (mikä on Lahden tuulissa tavallista) niin ilotulitusta ei paljon voinut aikaistaa. Eli siellä vaan montussa seistä torotetaan ja odotetaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä olin kuvassa, missä näkyi stondis kun jotenkin tavoittelin yhtä eukkoa, oli sen eukon isän merkkipäivät ja olin vähän niinkun näytillä. No joo. Se esitteli sitä kuvaa vielä ylpeenä, siis eukko, sen isältä ei kukaan kysynyt mitään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kaverilla on kans hirvee leka. Kyllä siinä vähän kateellisena katsoo kun toinen laskee AK-47:n saunan lauteille. Ite siinä sitte koitat vetää mahaa sisään että ois edes vähän sinneppäin. En puhu mistään ysimillisestä sentään mutta kyllä tuommosta roikkaa mikä kaverilla on niin ei siellä löylyissä kauaa viihdy.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ns. Aamusladdis on kyllä jännä juttu.

Tämä on ihan luontoäidin loistava palvelu. Kun yleensä ei saa kuitenkaan mistään, niin aamustondis pitää kuitenkin kalun kunnossa. Samalla lailla johonkin autoon pitää välillä vaihtaa öljyt, että toimii.

No näitkö ilotulituksen (vai olitteko päivällä kisoissa). Sehän on iltamäen kohokohta (varsinkin kun Suomi ei ole vuosiin pärjännyt). Se on vaan harmi että jos iltamäki peruttiin (mikä on Lahden tuulissa tavallista) niin ilotulitusta ei paljon voinut aikaistaa. Eli siellä vaan montussa seistä torotetaan ja odotetaan.

En muista ilotulitusta. Kyllä se iltakisa oli, mutta tuo oli tosiaan 90-luvun alussa. Onkohan markkinointimies myynyt pommitukset sen jälkeen vasta.
 

JKyykka

Jäsen
Yksi kaveri tuli juttelemaan Facebookissa. Treenataan samassa urheiluseurassa, mutta eipä muuten juurikaan olla tekemisissä. Olen pitänyt häntä fiksuna tyyppinä. Yllätyin aika paljon, kun huomasin häneltä saapuneen viestin, mutta enpä osannut aavistaa mitä tulossa oli. Liikkeelle lähdettiin ihan normaalilla jutustetulla treenaamisesta ja siitä miten on kesä mennyt. Muutaman viestin jälkeen oltiinkin siinä tilanteessa, että hän alkoi kehua jotain lisäravinneöljyä, jota on itse käyttänyt ja alkanut nyt myös kaupittelemaan, koska on niin tehokasta. Ei saatana! Ei helekutti! Siinä vaiheessa tajusin tilanteen menneen jo liian pitkälle. En enää pystynyt perääntymään. Nyt olen sitten lupautunut kuuntelemaan tunnin luennon tämän öljyn mahtavuudesta. Voi perse.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En muista ilotulitusta. Kyllä se iltakisa oli, mutta tuo oli tosiaan 90-luvun alussa. Onkohan markkinointimies myynyt pommitukset sen jälkeen vasta.
Kyllä se ilotulitus on ollut mukana melkein alusta asti. Varmaan kun se mäkikisa peruttiin, typistettiin niin teidän VIP-porukka ei jaksanut odottaa ilotulitusta. Kun sitä ei paljon pystytä aikaistamaan vaikka ei olisi kisatapahtumia. Muistan itsekin kerran sen rasittavan odotuksen kun hyppyjä ei voitu hypätä ja ilotulituksen halusi nähdä. Ja sitten se olikin pettymys koko ilotulitus... Liikaa odotuksia kun piti pitkään odottaa?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Yksi kaveri tuli juttelemaan Facebookissa. Treenataan samassa urheiluseurassa, mutta eipä muuten juurikaan olla tekemisissä. Olen pitänyt häntä fiksuna tyyppinä. Yllätyin aika paljon, kun huomasin häneltä saapuneen viestin, mutta enpä osannut aavistaa mitä tulossa oli. Liikkeelle lähdettiin ihan normaalilla jutustetulla treenaamisesta ja siitä miten on kesä mennyt. Muutaman viestin jälkeen oltiinkin siinä tilanteessa, että hän alkoi kehua jotain lisäravinneöljyä, jota on itse käyttänyt ja alkanut nyt myös kaupittelemaan, koska on niin tehokasta. Ei saatana! Ei helekutti! Siinä vaiheessa tajusin tilanteen menneen jo liian pitkälle. En enää pystynyt perääntymään. Nyt olen sitten lupautunut kuuntelemaan tunnin luennon tämän öljyn mahtavuudesta. Voi perse.

Itsellä on myönnettävä sen verran että käytin hormooneja pari vuotta suoraan lihakseen piikillä. Nyt ei siis puhuta mistään heposta jne. Menin ihan sekasin koko ukko ja etsin itseäni varmaan pari vuotta sen jälkeen. Tuli paha masennus ja muut ahdistukset jne. Sitten sieltä manalan porteilta kumminkin noustiin ja kyllä siinä saa kiitellä ystäviä ja perhettä myös.

Siinä pikkasen herkempi ihminen saattaa pistää ittensä orteen. Onneksi oli tosiaan näitä ystäviä silloin. En tiedä minkälaisia nuo öljuyt on nykyään mutta aika kevyeltä kamalta kuullostaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se ilotulitus on ollut mukana melkein alusta asti. Varmaan kun se mäkikisa peruttiin, typistettiin niin teidän VIP-porukka ei jaksanut odottaa ilotulitusta. Kun sitä ei paljon pystytä aikaistamaan vaikka ei olisi kisatapahtumia. Muistan itsekin kerran sen rasittavan odotuksen kun hyppyjä ei voitu hypätä ja ilotulituksen halusi nähdä. Ja sitten se olikin pettymys koko ilotulitus... Liikaa odotuksia kun piti pitkään odottaa?

Ei sitä kokonaan peruttu vaan julistettiin yhden hypyn jälkeen voittaja. Uskallan väittää sen olleen Noriaki Kasai.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voi höpönassu, oot sellainen mussukka et milloin vaan. Voin vaikka läpsiä sua homoklubilla takalistoon. Paidatta.
Kiitos että osasit ottaa oikeanlaisella huumorilla. Säälittää kyllä tuon Schollin puolesta. Vähän jyrkät mielipiteet sillä on tosin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On tässä kesän aikana pistänyt ihmetyttämään kaksi Vieläkö muistat-juttua? En nyt laita linkkejä tähän kun olen pelkän kännykän varassa, mutta olikohan se IS jossa kysyttiin eräässä nettiartikkelissa että vieläkö muistat Otakar Janeckyn? Ja nyt Seiskassa kysytään vieläkö muistat Kari Hakalan eli Erkki Metsolan?

Kuka nyt noita kahta henkilöä ei muistaisi? Sen verran legendaarisia kummatkin omassa lajissaan.

Jaa niin, jonnet ei taida muistaa?

Tänään tein muuten pitkästä aikaa vispipuuroa, tällä kertaa punaherukoista. Aivan liian vähän tulee tehtyä näitä erilaisia puuroja vaikka ovat mielestäni tosi hyviä. Tarkoitan sellaisia puuroja kuten vaikkapa mustikkagrahampuuroa ja omena-riisipuuroa vispipuurojen lisäksi.

No ehkä sitä syksyn tullen tulisi vihdoin korjausta asiaan?
 

SgtMarkov

Jäsen
Tilasin tänään uuden basson. Rickenbacker 4003 FG:n. Toi on mulle ollut semmonen Graalin malja jo pidempään. B-stockiin piti nyt turvautua kun varastot huutavat eioota ja ilmeisesti toi trumpin pelle on nyt alkanut rajoittaa ruusupuun vientiä jenkeistä eli näiden vehkeiden saanti vain vaikeutuu tästä eteenpäin. Eli tänään koitti se nyt tai ei koskaan-tilaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On tässä kesän aikana pistänyt ihmetyttämään kaksi Vieläkö muistat-juttua? En nyt laita linkkejä tähän kun olen pelkän kännykän varassa, mutta olikohan se IS jossa kysyttiin eräässä nettiartikkelissa että vieläkö muistat Otakar Janeckyn? Ja nyt Seiskassa kysytään vieläkö muistat Kari Hakalan eli Erkki Metsolan?

Kuka nyt noita kahta henkilöä ei muistaisi? Sen verran legendaarisia kummatkin omassa lajissaan.

Jaa niin, jonnet ei taida muistaa?

Tänään tein muuten pitkästä aikaa vispipuuroa, tällä kertaa punaherukoista. Aivan liian vähän tulee tehtyä näitä erilaisia puuroja vaikka ovat mielestäni tosi hyviä. Tarkoitan sellaisia puuroja kuten vaikkapa mustikkagrahampuuroa ja omena-riisipuuroa vispipuurojen lisäksi.

No ehkä sitä syksyn tullen tulisi vihdoin korjausta asiaan?
Tokihan nyt Otto Janeckyn muistan. Tsekkien Raipe. Kari Hakalaa tai E. Metsolaa en tiedä. Enkä ole jonneikää. Lopusta viestistä tuli mieleen että lienetkö @Iisoppi veli, mies, tahi joku muu lähipiiristä...?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen miettinyt, että voisin jossain kohtaa kirjoittaa näkemyksiä Puolan alkoholikulttuurista, koska se saattaisi vaikka jotain kiinnostaa.

Tässä kohtaa tyydyn toteamaan miten ei voinut taas olla huomaamatta. Ostin jättisäkin illan ottelua varten ja takana ollut keski-ikäinen mies osti kaksi pulloa alkoholitonta. Vastaava tilanne ei ole ollenkaan harvinaista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tässä kesän aikana pistänyt ihmetyttämään kaksi Vieläkö muistat-juttua? En nyt laita linkkejä tähän kun olen pelkän kännykän varassa, mutta olikohan se IS jossa kysyttiin eräässä nettiartikkelissa että vieläkö muistat Otakar Janeckyn? Ja nyt Seiskassa kysytään vieläkö muistat Kari Hakalan eli Erkki Metsolan?

Kuka nyt noita kahta henkilöä ei muistaisi? Sen verran legendaarisia kummatkin omassa lajissaan.
Katsoiko Metsoloita kukaan alle viiskymppinen? Ne on yli 70 nyt.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin äsken moikkaamassa akkaa olohuoneessa. Siellä se kahto jotain paskaohjelmaa missä jollekkin läskille etitään sopivaa häämekkoa. Kaikesta sitä tehään ohjelmia ja kaikkee sitä tuoki hullu kattoo. Sanoinki sille et aika köyhä on ohjelmamaku.
 

JKyykka

Jäsen
Avasin jonkun politiikkakeskustelun mikä tuossa ylimpänä oli. En muista mikä se aihe ole. Joku puolue ehkä. Selasin viimeisen sivun läpi ja totesin, että kyllä täällä Kierrätyskeskuksessa on sitten mukavaa.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Kävin äsken moikkaamassa akkaa olohuoneessa. Siellä se kahto jotain paskaohjelmaa missä jollekkin läskille etitään sopivaa häämekkoa. Kaikesta sitä tehään ohjelmia ja kaikkee sitä tuoki hullu kattoo. Sanoinki sille et aika köyhä on ohjelmamaku.

Siinä se lauantai menee mukavasti paskaa katsellessa. Toivottavasti on edes humalassa, kun moiselle altistuu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kiitos että osasit ottaa oikeanlaisella huumorilla. Säälittää kyllä tuon Schollin puolesta. Vähän jyrkät mielipiteet sillä on tosin.
Ei näillä vuosilla enää viitsi ottaa hernettä nenään pikkujutuista. Sitä paitsi tuo oli ihan hauskaa hassuttelua.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Taas pubissa. En edes tiedä miksi, rahatkin on periaatteessa loppu. Mutta karaoke raikaa ja terassilla on tunnelmaa. Ja maistuuhan tää taas. Jossain kohtaa pääsin jo vähän eroon tästä meiningistä ja oli varaa tankata autoakin. Ehkä pitäs ettiä kumppani ja kääntää uusi sivu elämässä. Oon kuitenkin ihan hyvä tyyppi loppujen lopuksi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Taas pubissa. En edes tiedä miksi, rahatkin on periaatteessa loppu. Mutta karaoke raikaa ja terassilla on tunnelmaa. Ja maistuuhan tää taas. Jossain kohtaa pääsin jo vähän eroon tästä meiningistä ja oli varaa tankata autoakin. Ehkä pitäs ettiä kumppani ja kääntää uusi sivu elämässä. Oon kuitenkin ihan hyvä tyyppi loppujen lopuksi.
Vähän sama olo oli itselläni viime viikonlopun jälkeen.. Tuli käytyä työkavereiden kanssa paikallisessa istumassa iltaa ja hauskaahan siellä oli, ei siinä. Se vaan kun taas piti juoda baarissa alusta asti ilman, että olisi vaikka kotona ottanut edes hieman (halvemmalla) pohjia alle. Sitten kun humala iski päälle niin oltiin niin saatanan euroopan omistajaa ja pöytäseurueelle kannettiin juotavaa.. Olihan se tiliote seuraavana päivänä sen näköinenkin..

Tosin: rahaa se vaan on, en mä siitä jaksa ressata. Tällä duunilla sitä on tottunut jo siihen, että ei sitä koskaan liiaksi ole eikä siitä stressaaminen ole koskaan mitään auttanut. Vuokra ja laskut pois alta, lopuilla sitten syö ja tekee sitä mikä tekee onnelliseksi - edes sen viikon ajan kunnes rahat loppuvat :'D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös