Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 058
  • 68 371

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin toimistoapinana muistan kyllä tutkimuksen missä kerrottiin kuinka moni työmyyrä on lyönyt tietokonettaan.

Se oli joku aivan uskomattoman iso luku, vaikka jokaisen pitäisi ymmärtää kuinka se ei mitään auta. Ihmisrotu on vain tälläinen ja kynä ja paperi olisi parempi. Ei kai kukaan koskaan kynäänsä lyö vaan vähän hieroo sitä paperin kulmaan, niin alkaa toimia. Minulla on myos teroitin, jos lyijykynää käyttää.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko ensi kerralla laittaa tämän summan minun tililleni?
Voin jos eka jahdataan toisiamme hameissa, korkokengissä ja kaasunaamarit päässä. Pelataan vaikka huispausta ja sä voitat pelin, jonka jälkeen runkataan vastakkain ja jokaisesta mälläyksestä potti kasvaa 5 tonnilla. Kuka kymmenennen mällinheiton tekee, niin voittaa tuon 50k, jos se olet sinä niin onneksi olkoon.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin toimistoapinana muistan kyllä tutkimuksen missä kerrottiin kuinka moni työmyyrä on lyönyt tietokonettaan.

Se oli joku aivan uskomattoman iso luku, vaikka jokaisen pitäisi ymmärtää kuinka se ei mitään auta. Ihmisrotu on vain tälläinen ja kynä ja paperi olisi parempi. Ei kai kukaan koskaan kynäänsä lyö vaan vähän hieroo sitä paperin kulmaan, niin alkaa toimia. Minulla on myos teroitin, jos lyijykynää käyttää.

Silloin joskus muinoin oli vanhoja putkitelevisioita, joihin sai kuvan palaamaan tinttaamalla niitä reilusti kädellä kylkeen. Siihen olisi kehityksen pitänyt jäädä.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Silloin joskus muinoin oli vanhoja putkitelevisioita, joihin sai kuvan palaamaan tinttaamalla niitä reilusti kädellä kylkeen. Siihen olisi kehityksen pitänyt jäädä.

Joo tai sitä vitun antennia väänneltiin edestakaisin. Jos ei auttanut niin tosiaan nyrkillä siihen kylkeen ja taas alkoi näkymään. Commodore64 on kans legendaarinen kapistus. "Load error" kun yritit Giana Sisterssiä laittaa pelittämään ja sitten säädän sillä ruuvimeisselillä sitä helvetin toosaa. Hauskoja muistoja.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juhliiko joku muuten vielä synttäreitä. Mä en oo ikinään juhlinu enkä pidä synttäreitä oikeen minään. Okei joku 50 tasaluku asia erikseen. Jotkut taas on synttärifriikkejä, heti kun jonkun läheisen synttärit on tulossa niin perustetaan watssappi ryhmä "Kalle 31 vee" ja suunnitellaan kaikki vimosen päälle.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@sämpylä89 en mä ainakaan. 20-kymppisiä en juhlinut, 30-kymppisiä hyvin pienellä porukalla (silloinen puoliso vaati juhlat, muuten ei), nelikymppistä lähdin karkuun Wieniin (siellä tosin hotelli muisti aamushamppanjalla ja suklaalla yllätyksenä). Viiskymppisiä odotellessa, onneksi on vielä vuosia aikaa.

Mutta en juhli. Ja ei lähipiirikään juhli ja hyvä niin.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@sämpylä89 @vetti Isoveli täyttää 40 kohtapuoliin ja kyllä ajattelin yllättää hänet ja viedä oikein strippiluolaan. Vaimohan sillä on mutta ollaan hyshys siitä. Hieno mies kaikinpuolin ja auttanut aina jos itsellä ollut vähän vaikeampaa.

Synttärit itsessään on aika kulunut juttu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@sämpylä89 @vetti Isoveli täyttää 40 kohtapuoliin ja kyllä ajattelin yllättää hänet ja viedä oikein strippiluolaan. Vaimohan sillä on mutta ollaan hyshys siitä. Hieno mies kaikinpuolin ja auttanut aina jos itsellä ollut vähän vaikeampaa.

Synttärit itsessään on aika kulunut juttu.

Oon ollut kerran strippimestassa, kun kaveri täytti oliko 27 vuotta. Siis ostettiin sille 150:llä markalla paikan parhaimman näkönen eukko strippaamaan. Se oli King's Kakadussa. Niitä aikoja.

Voin mä syntymäpäivänä kakkua syödä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus ehkä 14 veenä sitä lopetti synttärien vieton. 18 kun täytin niin mutsi oli kutsunut pari sukulaista kylään ja se harmitti. Kuka haluaa olla huomion keskipisteenä? Eikä mies muutenkaan kaipaa mitään onnitteluja. Huonoista lahjoistakin tulee vaan paha mieli, ja siitä väkinäisestä meiningistä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joskus ehkä 14 veenä sitä lopetti synttärien vieton. 18 kun täytin niin mutsi oli kutsunut pari sukulaista kylään ja se harmitti. Kuka haluaa olla huomion keskipisteenä? Eikä mies muutenkaan kaipaa mitään onnitteluja. Huonoista lahjoistakin tulee vaan paha mieli, ja väkinäisestä meiningistä.

Muttei mies pahoita mieltään. Muuten olen samaa mieltä. Tahdoin vain vähän tarkentaa.

Knap

Jäsen
En tiedä elokuvan nimeä.

Kone tippui jollekkin saarelle, olisiko koneessa ollut 3 miesoletettua. Miehet koittivat saarelta pois, tottakai. Saarella oli myös karhu, jonka he taisi lopulta tappaa. Hatarat muistikuvat, kun vuosia elokuvan näkemisestä on.

Kellään mitään hajua?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juhliiko joku muuten vielä synttäreitä. Mä en oo ikinään juhlinu enkä pidä synttäreitä oikeen minään. Okei joku 50 tasaluku asia erikseen. Jotkut taas on synttärifriikkejä, heti kun jonkun läheisen synttärit on tulossa niin perustetaan watssappi ryhmä "Kalle 31 vee" ja suunnitellaan kaikki vimosen päälle.

Et selvästikään ole Facebookissa. Sinne, jos unohtaa laittaa asetuksen pois mikä näyttää syntymäpäiväsi, niin saat yhtäkkä kymmeniä viestejä ihmisiltä mistä et muuten kuule koskaan eivätkä laita mitään päivityksiäkään koko palveluun.

Mutsilla on kai 70veet ensi vuonna. En ole ihan varma, pitää se selvittää tässä talven aikana. Ei kai tuo edes niin paha olisi.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhhuh, päivän jumpat käyty punttisalilla tekemässä. Voitte vaan arvata mikä näky siellä on ku on helvetin kuuma ja hiki virtaa. Aivan aivan, tiiätte te.... no kaks kaljamahaista miestä vaimonhakkaaja paidat päällä hikoilee ja ähisee mun lisäks. Akat ei näköjään treenaa näin kuumalla. Kyllä ois toivonu hieman lisää materiaalia runkkupankkiin, no aina ei voi voittaa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tämähän se. Kiitos.

Olipa laatu muuten aika kuraa, en muistanutkaan että noinkin vanha elokuva. Pitää ottaa uusiksi katseluun tässä vielä.

Tässä leffassa tosiaan on tuo suosittu Bart niminen karhu. Ei varmasti ole helppoa näytellä samassa kohtauksissa kun tuommoinen tykki heiluttelee tassujaan. Bart The Bear on tosiaan oman oscarinsa ansainnut mielestäni.

Bart (karhu) – Wikipedia

Edit Lisäys

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töllön perusteella Glasgow vaikuttaa asialliselta mestalta. Siellä poljetaan. Hieno suihkulähdekin oli ja joku sveitsiläinen tyyppi oli ollut siellä valokuvausta opiskelemassa. Ai niin, yks tyyppi kerto, että siellä tapellaan paljon, mutta siitä kertomisesta on jo aikaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä leffassa tosiaan on tuo suosittu Bart niminen karhu. Ei varmasti ole helppoa näytellä samassa kohtauksissa kun tuommoinen tykki heiluttelee tassujaan. Bart The Bear on tosiaan oman oscarinsa ansainnut mielestäni.
Suvussa on karhuja lemmikkeinä. Mut hamstereita ei ole kellään. Eikä kääpiökaniinia.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lainaan itseäni vuoden takana vastauksena tähän. Kiva paikka vaikka paikallisten puhetta ei ymmärrä edes englantilaiset.

Oletko koskaan käynyt Savossa. Ei ollut nopeaa ja mukavaa asiointi ärrällä, kun ei tajua yhtään kieltä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oletko koskaan käynyt Savossa. Ei ollut nopeaa ja mukavaa asiointi ärrällä, kun ei tajua yhtään kieltä.
Kai sä kuitenkin muistit vaatia palvelua ihan kotimaisella? Eikös joku vasta kertonut miten Turussa oli joku pappa alkanut räyhäämään kun kaupassa ei saanut palvelua ruotsiksi. Kannattaa aina käyttää hyväksi tälläinen tilaisuus ja vetästä se herne sieraimeen oikein huolella.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En muuten ymmärrä miksi tuttavapiirissä monet puhuu menemisestä tai tulemisesta Savoon. Mikä perkele siinä on, ettei voi sanoa menevänsä Mikkeliin (etelä-savoa) eikä Savoon.

En mäkään puhu meneväni Satakuntaan jos käyn Laitilassa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei hitto @BlackWolf , kohta alan olla jo tosissani sen huumorilla ehdottamasi tapaamisen suhteen. Näytät olevan ihan hyvä tyyppi. En mä sua perseelle paidatta läpsisi, ihan heteromeiningillä mentäisiin. Tais sulla olla avovaimokin. Ei me toki useinkaan olla samaa mieltä, mutta mitä siitä on haittaa? En mä muutenkaan ole muutaman ystävän kanssa useastakaan asiasta samaa mieltä, ystäviä ollaan silti. Turpakäräjillä ei olla käyty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy