Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 776
  • 66 857

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Passikuvia saa ostoskeskuksen putiikista. Sinne ei sen sijaan kannata mennä parturiin viisinkertaisilla hinnoilla. Jos taas menee johonkin yksityiselle niin ne eivät joko ole auki tai ovat täynnä.

Rupesin miettimään eihän sillä ole mitään merkitystä itse asiassa laittaako passikuvaan kesäkuosissa olevan vai talvikuosissa olevan kuvan. Eikä oikeastaan muutenkaan huvittaisi vielä kesäkuosia hankkia ainakaan reiluun kuukauteen.

Siinä on tietysti se, että passia tarvitaan enemmän kesällä tai paikoissa missä on ikuinen kesä. Mutta onko jollain muka joskus jäänyt pääsemättä maahan ehjällä voimassaolevalla passilla? Jos on tehnyt rikoksia, niin silloin ei pääse, mutta muuten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sibeliustalolla (Lahdessa) Historiapäivillä. Taas kerran osallistun tapahtumaan jossa osallistujien keski-ikä on varmaan yli 60-vuotta (itse olen parikymmentä vuotta nuorempi). Historia ei kiinnosta kuin "vanhoja"?

Tämä on kyllä valitettavaa ja oikeastaan aika ihmeellistäkin. Itseäni on historia kiinnostanut pikkupojasta asti ja kiinnostanee hautaan asti. Se mitä taas huomena tapahtuu ei juuri jaksa kiinnostaa. Sen näkee sitten. Ei aina hyvä malli tämäkään...

Mutsis oli kännissä kun sua teki.

Kertohaan sen jo nimimerkkikin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käyks teille koskaan niin että ryyppyreissun jälkeisenä päivänä yllättäen muistaisittekin mitä edellisiltana on tapahtunut?
Olisi karmea tilanne. Vaatisin rahat välittömästi takaisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sibeliustalolla (Lahdessa) Historiapäivillä... ....Historia ei kiinnosta kuin "vanhoja"?

Tämä on kyllä valitettavaa ja oikeastaan aika ihmeellistäkin. Itseäni on historia kiinnostanut pikkupojasta asti ja kiinnostanee hautaan asti. Se mitä taas huomena tapahtuu ei juuri jaksa kiinnostaa. Sen näkee sitten.
Se taitaa olla vain vanhanaikainen tapa tutustua historiaan kuuntelemalla luentoja asiantuntijoilta. Siksi siellä Historiapäivillä on vain vanhempia ihmisiä. Nuoremmat imee historian jostain netistä. Missä on kaikenlaista materiaalia.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sibeliustalolla (Lahdessa) Historiapäivillä. Taas kerran osallistun tapahtumaan jossa osallistujien keski-ikä on varmaan yli 60-vuotta (itse olen parikymmentä vuotta nuorempi). Historia ei kiinnosta kuin "vanhoja"? Hyvin ehdin kuuntelemaan radiosta hiihdon ennen luennon alkua. Mitali tuli, jee.

Ei ollut keski-ikä tuota nuorempi perjantaina Åbo Svenska Teaterissa, jossa esitettiin Johann Adolf Hassen Marc'Antonio e Cleopatra -barokkiooppera, joka esitettiin vanhoilla 1700-luvun soittimilla Kuninkaantien muusikoiden toimesta.

Oopperan lauloivat mahtavaääninen kontratenori Teppo Lampela sekä sopraano Tuuli Lindberg, lisäksi mukana oli huikea tanssijaguru Sami Saikkonen. Muita esiintyjiä ei ollutkaan. Vastapainoksi 1700-luvun soundille oopperan lavastus oli minimalistinen ja modernisoitu, Markus Antoniuksella ja Kleopatralla olivat mm. nykyaikaiset armeijan maastopuvut sekä toisessa näytöksessä mustat iltapuvut. Torstaina oli oopperan kantaesitys Suomessa, näytökset myös perjantaina ja tänään lauantaina. Toivottavasti ainakin @Turha Kaukalo ehti paikalle, hänelle vinkkasin asiasta taannoin.

Sami Saikkosella on käsittämättömän hyvännäköinen kroppa, tiukan lihaksikas ja notkea kuosi yli viisikymppiselle äijälle, vaikka hän tanssija ammatiltaan onkin. Jos olisin miehiin päin taipuvainen niin "man crush" olisi tosiasia, nyt tyydyn vain ihailemaan platonisesti visuaalista mieskauneutta (oli sitä naiskauneuttakin lavalla, Tuuli Lindberg pelkässä kylpypyyhkeessä oli kaunis näky). Tässä Saikkonen taustalla Turun Sanomien jutun taustakuvassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Montaahan eriväristä pääsylippua Bar Loosen valikoimasta löytyy? Niinä kertoina, kun olen ostanut lipun ovelta viimeisen n. vuoden sisään, värit ovat olleet: vaaleanpunainen, keltainen, keltainen, punainen, (vaalean)sininen, vihreä, (vaalean)sininen, keltainen, keltainen. Jokohan on kaikki värit plakkarissa? Tämä on hauska harrastus, jo ihan sen takia pitää ostaa lippu ovelta, jos on sellainen keikka, mikä ei todennäköisesti mene ennakkoon loppuun.
Löytyi uusi! Oranssi.

Täällä on muuten ilmeisesti käynyt varkaita, koska en löydä noita edellisiä lippuja enää. Veivät ilmeisesti siis arvokkaimmat esineet, mitä löysivät. Jossain ne kyllä tässä tovi sitten näin, ei meinaa löytää näin suuresta kartanosta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto Olympialaiset alkanut. Baarin telkkarissa näkyy. Vierustoverin kanssa kommunikoidaan piereskelemällä, mutta tänne Jatkoaikaan mä skriivaan.
 

Ralph

Jäsen
Tekstitv:stä etsin milloin miesten ampumahiihto tulee. Näkyi otsikko "Ammuin itseäni jalkaan" ja luulin kisan jo olevan ohi sekä jollekin käyneen huonosti. Mutta olikin Niskasen kommentti maastohiihdosta.
 

sinikettu

Jäsen
Kapitalismin haukkujat ovat yleensä joko vitun köyhiä tai tienaavat jollain tavalla kapitalismin haukkumisella. Jos näet kumpaakaan ihmismallia, lyö häntä kumipampulla keskikovasti päähän.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kapitalismin haukkujat ovat yleensä joko vitun köyhiä tai tienaavat jollain tavalla kapitalismin haukkumisella. Jos näet kumpaakaan ihmismallia, lyö häntä kumipampulla keskikovasti päähän.
Sekoitanko muuten nyt nimimerkkejä toisiinsa, vai sinäkö se harkitsit psykiatriaan erikoistumista?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tekstitv:stä etsin milloin miesten ampumahiihto tulee. Näkyi otsikko "Ammuin itseäni jalkaan" ja luulin kisan jo olevan ohi sekä jollekin käyneen huonosti. Mutta olikin Niskasen kommentti maastohiihdosta.

Suomen miehillä osui tänään hyvin. Venakot taistelee teeveessä hyvin, tällä kertaa olympiakaukalossa eivätkä matkalla Berliiniin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sami Hedberg ja Juhani Henriksson samassa studiossa. Ei jumalauta pojat, nyt olen kaikki nähnyt.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Olumppialaiset. Laaja kattaus maalaistolvanoita räkä poskella selittämässä. Ihmeellisiä lajeja kymmenittäin, mutta Norja vie ne kaikki. Pitäsisi olla huolissaan mäkihypyn tilasta, mutta minäpä en ole. Lätkäkin on nyt alle skodacupin tason. Mitä vitun intoilemista tässä nyt on? Kaiken kukkuraksi Pohjois-Korea varastaa kaiken huomion. Maa, jolla on ainakin 100.000 kansalaistaan keskitysleireillä. Niitä on toki kiva imarrella ja puhua mukavia. Jos maailmassa olisi mitään oikeutta, niin nyt saisivat korealaiset skabata keskenään. Vaikka koirien syömisessä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mitä tohon Blöön mainitsemaan korealaishommaan tulee, ni tehköön keskenään mitä haluavat, mutta jättäisivät saatana ne koirat rauhaan. Söisivät mieluummin toisiaan. Ei sitä kukaan huomais, jos tuhat korealaista puuttuis.
 

Nick Neim

Jäsen
Tämä ei avaudu minulle. Vein?
Mä en myöskään keksi tuosta mitään muuta kuin sen, että piti kirjoittaa väärin, mutta se jotenkin todella kummallisesti on kääntynyt muotoon vein. Ihmettelin tuota jo illalla, ja ihmettelen edelleen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No mitä tohon Blöön mainitsemaan korealaishommaan tulee, ni tehköön keskenään mitä haluavat, mutta jättäisivät saatana ne koirat rauhaan. Söisivät mieluummin toisiaan. Ei sitä kukaan huomais, jos tuhat korealaista puuttuis.

Luuletko tosiaan, että eivät syö? Tai eivät toisiaan, jos ajatellaan kahden itsenäisen valtion välistä touhua, mutta Pohjoisessa kyllä omiaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luuletko tosiaan, että eivät syö? Tai eivät toisiaan, jos ajatellaan kahden itsenäisen valtion välistä touhua, mutta Pohjoisessa kyllä omiaan.

Tähän olisi mahtavaa saada linkki jossa näytetään kaikki vaiheet teurastamisesta ruokapöytään. Ja kyllä, myös minulla on pimeä puoleni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tähän olisi mahtavaa saada linkki jossa näytetään kaikki vaiheet teurastamisesta ruokapöytään. Ja kyllä, myös minulla on pimeä puoleni.

En usko teurastamiseen ainakaan isommassa mittakaavassa, mutta jos joku parhaassa syönti-iässä oleva kuolee maaseudulla esimerkiksi onnettomuuden seurauksena, niin varmaankin aika usein pataan päätyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös