Sekoitanko muuten nyt nimimerkkejä toisiinsa, vai sinäkö se harkitsit psykiatriaan erikoistumista?Kapitalismin haukkujat ovat yleensä joko vitun köyhiä tai tienaavat jollain tavalla kapitalismin haukkumisella. Jos näet kumpaakaan ihmismallia, lyö häntä kumipampulla keskikovasti päähän.
Tekstitv:stä etsin milloin miesten ampumahiihto tulee. Näkyi otsikko "Ammuin itseäni jalkaan" ja luulin kisan jo olevan ohi sekä jollekin käyneen huonosti. Mutta olikin Niskasen kommentti maastohiihdosta.
Jep. Oon tosin miettinyt tässä sivussa neurokirurgiaa tai neurologiaa.Sekoitanko muuten nyt nimimerkkejä toisiinsa, vai sinäkö se harkitsit psykiatriaan erikoistumista?
Sami Hedberg ja Juhani Henriksson samassa studiossa. Ei jumalauta pojat, nyt olen kaikki nähnyt.
Tämä ei avaudu minulle. Vein?Se kun tajuat, että oot about 30 vuotta pitänyt kynää vein kädessä...
Mä en myöskään keksi tuosta mitään muuta kuin sen, että piti kirjoittaa väärin, mutta se jotenkin todella kummallisesti on kääntynyt muotoon vein. Ihmettelin tuota jo illalla, ja ihmettelen edelleen.Tämä ei avaudu minulle. Vein?
No mitä tohon Blöön mainitsemaan korealaishommaan tulee, ni tehköön keskenään mitä haluavat, mutta jättäisivät saatana ne koirat rauhaan. Söisivät mieluummin toisiaan. Ei sitä kukaan huomais, jos tuhat korealaista puuttuis.
Luuletko tosiaan, että eivät syö? Tai eivät toisiaan, jos ajatellaan kahden itsenäisen valtion välistä touhua, mutta Pohjoisessa kyllä omiaan.
Tähän olisi mahtavaa saada linkki jossa näytetään kaikki vaiheet teurastamisesta ruokapöytään. Ja kyllä, myös minulla on pimeä puoleni.
Väärin. Hiton autocorrect!Tämä ei avaudu minulle. Vein?
Vituttaa kyllä oma paha taipumukseni käyttää kyllä-sanaa tekstissä ylenmäärin ja tarpeettomasti. Usein, tai oikeastaan lähes aina se on kyllä täysin turha täytesana.
Kyllä-sanan käyttö on kyllä ihan hyväksyttävä tapa. Kakkaa olisi kirjoitus nettiin, jos sanoja pitäisi kaikkien minimalististen periaatteiden mukaan käyttää. Kuvitelkaapa. Mieleni pahoitin. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Ensimmäisessä lauseessa ei ole särmää ei luonnetta. Toisessa on. I rest my case.
Hyvä, Turhis! Tiesin, että olet vapaamielinen taiteilijasielujen sielunmaisemaa vahvasti symppaava ja niin vaarallisesti liberalismin ja vihervasemmiston rajamailla häilyvä helvetin kova panomies! Jos olisin nainen, niin tuntisin kyllä varsin kovaa eroottista latausta sinua kohtaan! Ja ehkä nytkin vähän! Silleen latinomaisella heterolla tavalla!Kyllä olet oikeassa. Suomeen aivan liian tiukasti pesiytynyt modernistinen minimalismi on ihan kamalaa. Kaipaan maalailua, sanojen sekamelskaa! Kyllä!
Kyllä-sanan käyttö on kyllä ihan hyväksyttävä tapa. Kakkaa olisi kirjoitus nettiin, jos sanoja pitäisi kaikkien minimalististen periaatteiden mukaan käyttää. Kuvitelkaapa. Mieleni pahoitin. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Ensimmäisessä lauseessa ei ole särmää ei luonnetta. Toisessa on. I rest my case.
Kaiken kukkuraksi Pohjois-Korea varastaa kaiken huomion. Maa, jolla on ainakin 100.000 kansalaistaan keskitysleireillä.
En usko teurastamiseen ainakaan isommassa mittakaavassa, mutta jos joku parhaassa syönti-iässä oleva kuolee maaseudulla esimerkiksi onnettomuuden seurauksena, niin varmaankin aika usein pataan päätyy.