Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 237
  • 66 750

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaksaisko sitä jo nousta sängystä. Eilen tais mennä vähän pitkäksi ilta kun kapakasta pilkun jälkeen jonkun tytön luokse ja milloinhan lie himaan. Joo äkkilähtö tuli kun sen ukko heräsi.

No jos sitä keskustaan menis bostailee. Kaupasta hakisi ensin repullisen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vittu. Mää istun yksin fredalla pussikaljalla. Tai no repussahan nuo. Missä ne kaverit on?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kankkunenhan tässä odottaa vuoroaan, mutta onneksi pystyn itse määrittelemään mikä päivä se iskee. (Näillä näkymin tiistaina)
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty. KYLLÄ VAIMO OLI OSTANUT LIPARIT HÄMEENLINNAN KONSERTTIN JA ANTOI NE UUDENVUODEN LAHJANA. VITTU MÄ RAKASTAN TOTA MUIJAA. YLLÄTYKSIÄ TULEE VAIKKA OLLAAN OLTU YHDESSÄ VUODESTA -91.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty. KYLLÄ VAIMO OLI OSTANUT LIPARIT HÄMEENLINNAN KONSERTTIN JA ANTOI NE UUDENVUODEN LAHJANA. VITTU MÄ RAKASTAN TOTA MUIJAA. YLLÄTYKSIÄ TULEE VAIKKA OLLAAN OLTU YHDESSÄ VUODESTA -91.
Ei huono.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Take me down to the paradise city where the grass is green and the girls are pretty. KYLLÄ VAIMO OLI OSTANUT LIPARIT HÄMEENLINNAN KONSERTTIN JA ANTOI NE UUDENVUODEN LAHJANA. VITTU MÄ RAKASTAN TOTA MUIJAA. YLLÄTYKSIÄ TULEE VAIKKA OLLAAN OLTU YHDESSÄ VUODESTA -91.
Voisin lainata tuollaista muijaa itselleni. Vaihdossa tulee vähän käytetty nessu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Eka? Ei sitten.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täällä ei ole oikeastaan juuri ketään. Lady Moonissa ollaan. Ehkä vaihdetaan mestaa.
Olin aikanaan 24-vuotiaana liian nuori Lady Mooniin, traumat jäi, ei ikänä enää uudestaan.

Niin ja hyvää uuttavuotta kaikille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Akat ottavat asiat liian vakavasti.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Akat ottavat asiat liian vakavasti.

Ei jumalauta, nyt vedit sitten koko vuoden ohuella vaijerilla eletyn miehen elämän uuteen tasapainotaiteiluun, kyseenalaistit naisen painovoiman.
Ei tuollaista saa sanoa, akka viittaa naiseen. Nainen ei ole ihminen, ei nisäkäs, ei elukka. Nainen on maailmankaikkeuden luoja ja säätäjä.
Nyt sitten saadaan jälleen kuulla feministien lyttäystä, halveksuntaa ja meidän miesten käsityskyvylle ylivertaista viisastelua koko vuosi.
Voi helvetti sentään.
Toisaalta, sitä samaa höykytystä viime vuodet ovat olleet nöyryydestä huolimatta.

Akat ottavat asiat liian vakavasti. Olen samaa mieltä.
Siinäpä kuulitte henit, vielä on muutama joka uskaltaa sanoa totuuden. Tai @Uleåborgir sen sanoi. Minä vain...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo siellä väkijoukon keskellä olin, siinä lavan edessä. Neljä tuntia ja yhdeksän kaljaa kunnes äsken vasta kuselle. Onneksi krapulassa jaksaa hyvin. Lämmintäkin oli niin ettei hanskoja tarvinnut pistää käteen. Aluksi joku äijä oli takana tappituntumassa, mutta mä kostin myöhemmin ja hinkkasin itseäni jonkun teinitytön takamukseen.
 
Katselin eilen huutokauppakeisaria ja jälleen kerran Heli huuteli muutamaa tuotetta itselleen varmaan hintaa korottaakseen. Miksi ihmeessä huutokaupan pitäjän täytyisi huutaa jo kerran ostetusta tuotteesta? Jättäkööt laittamatta huutokauppaan, jos kerran haluaa sen mukamas pitää. Heli voisi vaikka väittää, että kyseessä on ennakkotarjous, niin ei olisi niin läpinäkyvää.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mä en ikinä kyllästy siihen fiilikseen kun volkkarilla ajellessa taksimersu painaa kuudenkympin alueella yhreksääkymppiä ohi. Pitänee sitten tilata über, kun seuraavan kerran tarvitsee kyytiä. Taksikuskit ja taksit on lähes poikkeuksetta perseestä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli mieleen, kun tuolla Sekalaisten kysymysten ketjussa kirjoitellaan VR-laseista. Taannoin kun näin tuon sanan jossain otsikossa, näin mielessäni juomalasisetin, jossa on Valtion Rautateiden logo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös