Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 708
  • 66 888

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuli bongattua youtubesta Stingin Russians. Siitä muistelin lapsuutta ja muistin, että se oli yksi ensimmäisistä biiseistä joista pidin. Ilmestymisvuosi oli 1985 joten olin viiden vanha. Ensimmäinen biisi josta pidin oli Kraftwerkin The model.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Huippuottelu, mieshuora, lutuuri, YNWA, Silja Line, Ahvenanmaa - Åbo kickel, farssi, affi-jonnen hauis, Hanno Möttölä.

Ja näin.
 

Ralph

Jäsen
Tein Iltasanomien kesäheilatestin ja minulle tuli Sofi Oksanen. Että hyi helvetti vaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jutta Urpilainen.

Ihan oikeesti, Urpilainen, Jylhä, Oksanen, nääkö nyt on jotain ihannenaisia, vai oliko tämä realismia tätä testi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kun Andy McCoy puhuu, kuulostaa siltä, kuin Andy McCoyta imitoiva henkilö puhuisi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Puhuttu Kesäheilatesti arpoi minulle Minttu Virtasen. Ihan OK, pahempaa pelkäsin.
 

Ralph

Jäsen
Minä vedin jo tuossa testissä riman niin alas, että muut ovat väkisin tyytyväisiä omaan tulokseensa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Maria Veitola. Hyvä ja hieno testi.
 
Viimeksi muokattu:

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Piti sitten itsekin tehdä tuo Kesäheilatesti ja arpoi Sara Forsberg "Smokahontas". Olisihan tuo huonompikin voinut olla, mutta ei täysin omaaa tyyppiäni.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Noniin, pohjat tuli: Timo Soini. Voihan tuo olla ihan hauskaa seuraa, mutta ei perkele.
 

A Siente

Jäsen
Tekisivät edes kunnolla nuo testit. Nytkin oli monta kysymystä mihin ei ollut mitään sopivaa vastausvaihtoehtoa. Esim. facebook ja karaoke kohdat. Testin huonoudesta johtuen en ole ollenkaan huolissani saatua tulokseksi Päivi Räsäsen. Pitäisi kieltää tälläiset turhuudet.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varohan Minna-Maaria, meitsi tulee ja sisustaa sun terassit uusiksi..
 

Liitteet

  • wp_ss_20150617_0001.png
    wp_ss_20150617_0001.png
    445,4 KB · kertaa luettu: 328

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Räsäs Päivi putkahti.

Kyseisen rouvan kanssa oli kiva keskustella maailmasta joku kesäyö.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Smoukahontas. Not bääd. Jos kielinainen kerran on kyseessä niin ennustan että osaa käyttää kieltään muuhunkin kuin puhumiseen...
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sain Maisa Torpan. Anteeksi tyhmyyteni, mutta kuka hemmetti hän on ja mistä hänet pitäisi tietää?

-Tinke
Esiintyi vissiin viidakontähtösissä ja tuulitunnelissa. Eli ei kuulu yleissivistykseen. Tuupata voisi kyllä paperipussi päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös