On ne ihmiset jänniä olentoja. Kotipaikkakunnalta kolme eri ihmistä ovat blokanneet minut naamakirjasta kohtuu ihme syistä. No, ensimmäinen oli semmoinen ruikuttaja ja kun en tiennyt mikä sitä vaivaa ja sanoin sen loppujen lopuksi ääneen, että on mulla muitakin ongelmia kuin sinun oireet, niin välitön poisto naamakirjasta ja esto päälle, hyvä niin.
Toinen tapaus on semmoinen, kun meille syntyi pikkuinen, niin kun muut onnitteli, niin tämän kommentti oli, etten kyllä olis vielä julkaissut kuvaa, ei onnittelua. No, sitten jossain vaiheessa sen veljella tai siskolle tai jollekin oli syntynyt lapsi ja siitä innoissaan minulle kertomaan, tuumasin vain, ettei muuten kuvaa kannata julkasta, niin välitön poisto kavereista ja estot päälle, hyvä, koska tämäkin oli aika ärsyttävä tapaus.
Kolmas tapaus onkin vähän oudompi ja jopa minulle murheellinen ja ihan lähiaikainen. Juteltu kaverin kanssa tosi aktiivisesti naamakirjan kautta, suunniteltu yhteistä bisnestä jne. No, kaveri oli tulossa tännepäin ja yritin udella, etä voisiko tuoda minulle samalla pari juttua kotopuolesta. No, mitään vastausta ei kuulunut ja fb:n mukaan ei ollut edes nähnyt viestejä, joten ajattelin, ettei chatti taaskaan toimi, joten kirjotin sen seinälle jotain siihen suuntaan, että tämä nyt ainaskin toimii ja odotin, että vastaisi minulle keskustelun kautta, vaan miten kävikään. Välitön poisto kavereista ja estot päälle!???? Minkäänlaista riitaa ei ole koskaan ollut. Koskaan en ole häntä mitenkään mollannut tai mitään. Mikään toiminta ei kerro mitään syytä tähän. Yritin soittaa kaverille, mutta ei vastaa. Laitoin viestin ja pyysin anteeksi, jos olen tietämättäni loukannut häntä, ei vastausta. Tässä sit ollaan vähän H.Moilasena...