Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 099
  • 66 849

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vasta viimeisen parin päivän aikana olen havahtunut huomaamaan, että SM-liigassa pelaa joku pelaaja nimeltään Raanta. Sen siitä saa, kun omaa minimaalisen kiinnostuksen kotoisaan liigaan.
 

Ralph

Jäsen
Pirullista. Samaan aikaan on yskä ja hikka, lopputulos on uskomaton.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Tuli tosta opettajakeskustelusta mieleen, kun siellä aiemmin puhuttiin kännyköiden käytöstä peruskoulussa. Jos itse olisin opettaja, pyrkisin tekemään oppilaiden kanssa diilin, että vaikka kaikki jotka saavat kokeesta ysin tai paremman niin saa käyttää kännyköitä tunneilla seuraavaan kokeeseen asti. Toki silleen ei-häiritsevästi. Sen pitäisi olla ihan sama, miten ne äidin pikku kullannuput asiat oppii, olisipahan hyvä motivaattori opiskelemaan. Se kännykkä kun tuntuu nykyään olevan monelle niin tärkeä kapine. Tiedä sitten miten tämä toimisi käytännössä, kunhan ääneen pohdiskelen...
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Nyt jotkut spekuloivat jo Jeb Bushin nousevan republikaanien presidenttiehdokkaaksi vuonna 2016, olisi siinäkin sitten presidentti, kahdesta Bushista päästiin jo eroon niin sitten tulisi kolmas tilalle, en tosin tiedä olisiko joku Paul Ryan sitten paljon parempi vaihtoehto, miehen näkemykset esimerkiksi USA:n taloudenhoidosta ovat minulle aika luotaantyöntäviä, muina mahdollisina republikaanien ehdokkaina on mainittu esimerkiksi Chris Christie, Marco Rubio, Jon Huntsman ja Newt Ginrich, Sarah Palinin ja Michele Bachmanin en näe mitenkään pääsevän presidentti tai varapresidenttiehdokkaaksi vaikka he lähtisivätkin ehdolle.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Iltasanomat uutisoi etelärannikon sumusta. Olihan siellä joo sumuista, mutta silti...

Ei jumalauta. Miksi tuota uutista on edes pitänyt uutisoida, kun meteorologi on sanonut, että sumu hälvenee parissa tunnissa. Onkohan sumu suorastaan luonnonkatastrofi, koska Jylhä-Ollila rauhoittelee sumusta kärsiviä. Olisi ollut ihan hyvä aprillipila, mutta se meni jo.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen siinä uskomattomassa Dortmundin nousussa YLE:n selostaja Niki Juusela voittomaalia hehkuttaessan totesi taas sen, mitä selostajat niin usein tykkäävät vastaavissa tilanteissa sanoa:

"Tätä ei tapahdu missään muualla kuin jalkapallossa."

Ei välttämättä ihan sanatarkasti noin, mutta kuitenkin siis tämä perushehkutus kuinka tätä ei näe kuin futiksessa.

Vaikka futismiehiä olen minäkin, en tiedä ja ymmärrä minkä takia tuo on vuodesta toiseen heitettävä draaman hienolla hetkellä, voihan vastaavia nousuja tehdä lajissa kuin lajissa aina jääkiekosta käsipalloon jne.

Ei mulla muuta, olen vaan tuota varmaan pari vuosikymmentä kohta ihmetellyt, ja ihmettelin taas eilen, eli miksi vastaavia dramaattisia käänteitä ja lopun unelmanousuja ei mukamas voida nähdä muualla kuin futiksessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Tätä ei tapahdu missään muualla kuin jalkapallossa."

Ei välttämättä ihan sanatarkasti noin, mutta kuitenkin siis tämä perushehkutus kuinka tätä ei näe kuin futiksessa.
Jospa se tarkoitti, että jalkapallon potkaisemista jalkapallomaaliin jalkapallo-ottelun loppuhetkillä ei näe kuin jalkapallossa.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin viime viikolla sairaslomalla kaksi päivää ja katsoin silloin elokuvan Uunon huikeat poikamiesvuodet maaseudulla (The awesome bacheloryears of Uuno at the countryside). Katsoin sen 1/4 nopeudella, jolloin elokuva kesti yli 6 tuntia. Hauskaa mongertamista oli elokuva.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jospa se tarkoitti, että jalkapallon potkaisemista jalkapallomaaliin jalkapallo-ottelun loppuhetkillä ei näe kuin jalkapallossa.

No tuonkin mahdollisuuden meinasin alunperin viestiini kirjoittaa, eli onhan se toki totta että Borussia Dortmundin puolustaja Santana ei missään muussa lajissa kuin futiksessa tule tekemään maalia Malagan veskari Willy Caballeron selän taakse.

Tätä ei muissa lajeissa nähdä ikinä!
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Joskus on kiva olla kännissä.

Sen lisäksi: kun puhutaan Anthraxin laulajista niin Bush on parempi kuin Belladonna. Musiikki oli parempaa Belladonnan aikana, mutta John Bush vetoaa laulajana meikäläiseen paljon paremmin kuin Joey. Soraääniä varmasti riittää kyseisestä aiheesta, mutta myös Armored Saintia(Bushin alkuperäinen bändi, pätevää settiä muuten) paljon kuunneltuani en voi muuta sanoa, että oli aikamoinen sääli, että Bush potkittiin pois yli vuosikymmenen jälkeen, että Belladonna pääsi määkimään jälleen keulille reunion-kiertueen tiimoilta.

Hyi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari viikkoa vielä ja sitten alkaisi työelämään tutustuminen pitkän tauon jälkeen. Onneksi alkaa kevyesti, pienin askelin niin ei ihan lyödä meikäläistä heti piippuun. Ihan positiivisin mielin tässä ollaan asian suhteen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kylläpä Borderlands 2 on sitten hupaisaa ajanvietettä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei taas! Olihan nopeat kolme kuukautta. Kohta varmaan tulee seuraavat. Upeatahan se oli, kun ensin minä, kaikkien alojen erityisasiantuntija, sain kolme kuukautta karsseria ja melkein heti myös johtava analyytikko. Ihan säälittää amatöörien viikko- tai kuukausirangaistukset.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli tuosta toisen ketjun vedonlyöntikeskustelusta mieleen, että entisvanhaan eli esimerkiksi Englannissa 1900-luvun alussa oli semmoisia vedonlyöntikohteita, että järjestetyissä hirttäjäisissä sai veikata, että mitkä ovat hirtetyn viimeiset sanat. Vaihtoehtoina saattoivat olla:

1) Tunnustaa rikoksensa ja syntinsä ja anoo Jumalalta anteeksiantoa
X) Haukkuu hänet tuominneen tuomarin ja väittää olevansa syytön
2) Ylistää Englannin kuningasta/kuningatarta

Näissäkin veikkauskohteissa tietenkin järjestettiin sopupelejä. Provisiot menivät hirtetyn leskelle tai muulle lähipiirille.

Veikkaus hei, saa käyttää mutta ei ole pakko!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös