Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 759
  • 66 850

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräällä tyypillä on ollut jo vuosia kauhea tarve päteä täällä. Jatkuu edelleen joka helvetin ketjussa.

Kohta kertonee tässäkin ketjussa mielipiteensä, sen oikean.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eräällä tyypillä on ollut jo vuosia kauhea tarve päteä täällä. Jatkuu edelleen joka helvetin ketjussa.

Kohta kertonee tässäkin ketjussa mielipiteensä, sen oikean.

Schollilla taitaa olla pelirangaistus vielä päällä eikä HIFK:llä ole kirjoitusoikeuksia vapaalle puolelle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jalkapalloilun MM-kilpailut ei ole maailman suurin urheilutapahtuma vaan kesäolympialaiset. Jos muuta väittää, on väärässä ja huono ihminen.
 
Viimeksi muokattu:

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
vielä pari ja sitten saa sanoa kuukaudeksi: anteeksi, olen lomalla, palataan asialle 30.8 jälkeen... hajotkaa duuneihinne!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jalkapalloilun MM-kilpailut ei ole maailman suurin urheilutapahtuma vaan kesäolympialaiset. Jos muuta väittää, on väärässä ja huono ihminen.

Ei ehkä yksittäisenä lajina voikaan olla suurin urheilutapahtuma, mutta noin muutoin on kyllä suositumpi tapahtumana. Olympialaisissa on monta urheilulajia, ja näitä on sen takia hieman hankala verrata keskenään urheilutapahtumana.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Mites tämä "seksikohutanssija-Jenneke" olympialaisten kaunottariin liittyy, eikös kyseinen vosu jäänyt tyystin kisojen ulkopuolelle?

Esimerkkinä vain siitä, etteivät kisat ole täynnä jyviä :o JA piitsivolleyn tytöt ei häviä tuolle yhtään :)

Sais tuo yleisurheilun osuus jo alkaa (pe?) , jotenki ei nappaa nämä jousiammunnat ja uimahypyt. Samalla kun selostajaa ei tunnu myöskään kiinnosta laji ollenkaan, innostuu tässä itsekkin..
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
"Hei, elämä vie, elämä tuo
Ensin kädestä syö, sit sielusta juo
Ja selinpäin mä tahalteen jäin
Jo elämän puun ja helvetin näin"
.
(Chisu: Minä ja mun pää)

Kiitos kaikille!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Hei, elämä vie, elämä tuo
Ensin kädestä syö, sit sielusta juo
Ja selinpäin mä tahalteen jäin
Jo elämän puun ja helvetin näin"
.
(Chisu: Minä ja mun pää)

Kiitos kaikille!

Eipä kestä. Vielä kun kerrot, mistä kiittelet niin puolella paranee.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, huomenna tulee minun OG Gangsta-mummo vierailulle ensimmäistä kertaa. Siskon kanssa siivottiin täällä perusteellisesti, ettei mummon tarvitsisi valittaa, että on likaista tms. Se kun on niin helvetin tarkka kaikesta ja vieläpä nykyisin entistä äksympi kun ikää tullut lisää. Ette oikeasti uskokaan kuinka vittumainen se välillä on! Mummo on minun kaveripiirissä jo jonkinlainen käsite, jokainen tietää millanen se on ja kun vielä isän luona asuin, niin kukaan ei uskaltanut tulla käymään kun mummo oli kylässä :D Eikä mummolle kyllä kukaan mun kavereista kelvannut, aina helvetinmoinen huuto jos jostain frendistä oli puhe. Ihan uskomaton tapaus, oikeasti.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Seuraavista olympiakisoista ei hiiskuta kiinalle mitään. Vituttaa katsoa nuita mutantti yli-ihmisiä, jotka voittavat kaikki lajit.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Höh, meillähän on samanlaiset mummot.

"Minun nuoruudessani...(karjalanpiirakat olivat symmetrisiä eivätkä tälläisiä möykkyjä!!!)"
"Kutsutteko te tätä..."
"Ette sitten viitsineet..."
"Ennen vanhaan tällä ei olisi edes..."

Noihin kun lisäät väliin sanat "vittu" ja "perkele" niin ollaan jo lähellä totuutta. Varsinkin nykyään noituu ihan jumalattomasti.
 

PuTi

Jäsen
elämäni ensimmäisen runon väsäsin äsken:

Mä syön vohveliia
niin hyvää
Yli en jätä edes murua

Syödessä ei huomaa ajan kulua
jäätelö sulaa
anna sen sulaa
Tätä haluan tehdä
rauhassa rapeata sulaa mutustaa
juoda.

Makealle maistuu
Makoisalle vaahdolle
kylmä vesi virkistää
Kirpeä minttu tirkistää

Tutkii makuja
niitä on niin paljon erilaisia
asioita monenlaisia

minttubanaani tuttu maku on
suklaabanaanille lämmin kädenpuristus
pallot sekaisin
samaan koriin
uusi maku jo tutusti tyydyttää

Kuppi tyhjästi hymyilee
taatusti nautin
taatusi muistan.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Seuraavista olympiakisoista ei hiiskuta kiinalle mitään. Vituttaa katsoa nuita mutantti yli-ihmisiä, jotka voittavat kaikki lajit.

Jotenkin itse katson mielummin kinukki juhlivan, kuin esimerkiksi amerikkalaisten juhlintaa, joiden "FUCK YEAH"-ilme voiton jälkeen alkaa nakertamaan. Kinukkien virneestä ei oikeen aina erota, mitä ne tahtoo, joten sama jos voittavat.

JA edelleenkään ei Yleltä tule ollenkaan jalkapalloa.. Valitusta menemään jo kohta jonnekki..
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Vinkki:

Kutittavatko hyttysenpuremat viikonlopun mökkisammumisten jäljiltä? Ei hätää: raavi sveitsiläisen linkkarin puusahalla iho karrelle ja sivele hellästi päälle helosania. Plussat: kutina lakkaa. Miinukset: helvetillinen kipu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös