Schollilla taitaa olla pelirangaistus vielä päällä eikä HIFK:llä ole kirjoitusoikeuksia vapaalle puolelle.
He eivät päde, he ovat.
Schollilla taitaa olla pelirangaistus vielä päällä eikä HIFK:llä ole kirjoitusoikeuksia vapaalle puolelle.
Mites tämä "seksikohutanssija-Jenneke" olympialaisten kaunottariin liittyy, eikös kyseinen vosu jäänyt tyystin kisojen ulkopuolelle?Mutta siihen, etteikö mukana olisi yhtään 10+ arvoista muissa lajeissa, voisin väittää vastaan: http://www.youtube.com/watch?v=xm7oX1yCFU0&feature=related
Jalkapalloilun MM-kilpailut ei ole maailman suurin urheilutapahtuma vaan kesäolympialaiset. Jos muuta väittää, on väärässä ja huono ihminen.
Mites tämä "seksikohutanssija-Jenneke" olympialaisten kaunottariin liittyy, eikös kyseinen vosu jäänyt tyystin kisojen ulkopuolelle?
JA piitsivolleyn tytöt ei häviä tuolle yhtään :)
"Hei, elämä vie, elämä tuo
Ensin kädestä syö, sit sielusta juo
Ja selinpäin mä tahalteen jäin
Jo elämän puun ja helvetin näin".
(Chisu: Minä ja mun pää)
Kiitos kaikille!
Venäjän tiimi! JA varsinkin se blondi!
Ihan uskomaton tapaus, oikeasti.
Höh, meillähän on samanlaiset mummot.
"Minun nuoruudessani...(karjalanpiirakat olivat symmetrisiä eivätkä tälläisiä möykkyjä!!!)"
"Kutsutteko te tätä..."
"Ette sitten viitsineet..."
"Ennen vanhaan tällä ei olisi edes..."
Miten voi olla OG (Original Gangsta) Gangsta?No niin, huomenna tulee minun OG Gangsta-mummo vierailulle ensimmäistä kertaa.
Miten voi olla OG (Original Gangsta) Gangsta?
Seuraavista olympiakisoista ei hiiskuta kiinalle mitään. Vituttaa katsoa nuita mutantti yli-ihmisiä, jotka voittavat kaikki lajit.
Ensi kuun jälkeen on jo lokakuu...
Huomenna koittaa SE päivä kun menen ensimmäistä kertaa Hämeenlinnaan. Miten kannattaa varustautua? Tarvitsenko luotiliivit vai miten kannattaa varustautua tälle reissulle? Lauantaina oli jotkut häät joihin pitäisi mennä kuokkimaan avokin kanssa. Avokki kyllä tuntee hääparin, minä en. Suojakännit?