Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 342 734
  • 66 863

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vaikkka mykkä oisit ja mä vaikka oisin sokee
Aina sinun läheisyytes hyvin voisin kokee

Eksä pese sitä koskaan?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen sitä mieltä, että Janus Hanski oli paljon parempi esiintyessään taannoin Tervasaaren kesäteatterissa, kuin nyt Seinäjoen tangomarkkinoilla.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olin tähän kellonlyömään asti pitänyt Jomppaa siiderin suurkuluttajana, mutta näköjään luulo ei ole tiedon väärti. Kaikkea sitä oppii.
 

Ralph

Jäsen
Olin tähän kellonlyömään asti pitänyt Jomppaa siiderin suurkuluttajana, mutta näköjään luulo ei ole tiedon väärti. Kaikkea sitä oppii.

Jomppa juo vain Karhua, kyseessä ei ole mikään siideripissis.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ette ole tosissanne, ette varmasti. Itselläni suursiivousta mutta varastossa vain viisi tölkkiä Karhua. Vittu kun on hienoa. Ollaan sitten selvinpäin taas. Viimeksi otin maanantaina kuusi tölkkiä Karhua.

Hrrr sitä ohrasotkua. Maku kuravellin ja koiran ripulin (ai mistäkö tiedän?) välimaastossa. Edellisen kerran taisin pullon ostaa aika tarkkaan 10v sitten ja viimeisestä maistiaisesta on n. 4 vuotta, joku Karhu Korpisavu taisi olla pullon kyljessä nimi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Jännittää. Juhannuksena join pari 0,5l:n kaljaa ja pienen Jekku-pullon ja nukuin vittu 17 tuntia putkeen! Oli vielä keskellä yötä ihan armoton krapulakin. Takana oli aika rankka työputki ja laitan väsymyksen piikkiin suurimman osan.

Uskallanko minä enää juoda ikinä? Onko maksani sanonut sopimuksensa irti? Auttaako lisääntyvät yöunet, kun loma koittaa? Siitä seuraavassa jaksossa. Bluescreenissä nukkuva Nume ja tyhjä ykkösolut.
 

Jänkhä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim Ducks
Kuka oli kyseessä ?

Tutkiskelin tässä noita olympiamitalisteja vuodesta 2000 lähtien ja suomalaisia naismitalisteja oli kaikkiaan 28, joista 21 oli naisten jääkiekkomaajoukkueessa pronssia 2010 voittaneita.


Naisten jääkiekkomaajoukkueessa 2010 mukana olivat wikipedian mukaan:

Anneli Helin, Jenni Hiirikoski, Venla Hovi, Michelle Karvinen, Mira Kuisma, Emma Laaksonen, Rosa Lindstedt, Terhi Mertanen, Mariia Posa, Heidi Pelttari, Annina Rajahuhta, Karoliina Rantamäki, Noora Räty, Mari Saarinen, Saija Sirviö, Nina Tikkinen, Minnamari Tuominen, Saara Tuominen, Anna Vanhatalo, Marjo Voutilainen, Linda Välimäki.


Nuo seitsemän muuta mitalin voittanutta ovat:

Tanja Poutiainen (suurpujottelun hopeaa 2006)

Satu Mäkelä-Nummela (trap-ammunnan kultaa 2008)

Sanna Stén ja Minna Nieminen (parisoudun hopeaa 2008)

Aino-Kaisa Saarinen (maastohiihdon parisprintin pronssia 2006, maastohiihdon 4x5 km:n viestin pronssia 2010, maastohiihdon 30 km:n pronssia 2010)

Virpi Kuitunen (maastohiihdon parisprintin pronssia 2006, maastohiihdon 4x5 km:n viestin, pronssia 2010)

Pirjo Muranen (maastohiihdon 4x5 km:n viestin pronssia 2010)

Riitta-Liisa Roponen (maastohiihdon 4x5 km:n viestin pronssia 2010)
 
Jomppa juo vain Karhua, kyseessä ei ole mikään siideripissis.

Joo, kaupasta tulee ostettua nykyisin vain Karhua. Olen viimeksi juonut kunnolla siideriä/lonkeroa joku pari vuotta sitten. Toki joskus tulee ostettua Karhun mukaan parit tölkit lonkeroa. Todella harvoin kuitenkin näin tapahtuu. Baarit sitten asia erikseen, siellä on aina mennyt alas muutakin kuin olutta. Se on virhe se koska oluen juonti on minun juttuni. Viisi kertaa olen baareissa käynyt elämäni aikana eli todella harvoin.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei niin kovin tule tuota pesistä seurattua, mutta sarjataulukossa on hieman ihmetyttänyt tämä Jymy, Seinäjoki. Ensin luulin, että sehän on Seinäjoki. Paskat, sehän on Nurmon Jymy. Mutta kun kuulemma Nurmo kuuluu nykyisin Seinäjokeen, niin käytetään tällaista termiä. No, joo onhan myös PattU, Raahe.

Mutta pitäisikö futiksen Veikkausliigassa mennä samaan, eli Myllykosken Pallo olisikin nykyisin Pallo, Kouvola ?
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta pitäisikö futiksen Veikkausliigassa mennä samaan, eli Myllykosken Pallo olisikin nykyisin Pallo, Kouvola ?

Jalkapallossa sarjataulukossa näkyy vain seuran nimi, mutta pesäpallossa sarjataulukkoon laitetaan kaupunkien nimet, joissa seurat pelaavat. Syytä tähän en kyllä tiedä, mutta kai pesäpalloväelle on tuo paikallisuus sitten niin tärkeää, tai jotain...
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Tuo Jessica Alba on kyllä kuuma! Tällä hetkellä näytillä Subin leffassa.
 
Nyt on varastossa se 29 tölkkiä Karhua. Viisi odottaa kylmässä eli rauhassa aloitetaan Karhujen tuhoaminen. Kiire ole mihinkään työttömällä. Siivousurakka oli sellainen että oikein vitutti eilen kun varastossa oli vain viisi tölkkiä Karhua... No olin eilen selvinpäin ja nyt on siis 29 tölkkiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Jessica Alba on kyllä kuuma! Tällä hetkellä näytillä Subin leffassa.
No joo, mutta eihän sitä nyt kovinkaan suuria kiksejä saa pelkästä katselusta, ellei sitten livenä katsele jotain dildoshowta ja runkkaile samalla tms.

Tai no täällä jatkoajassa kyllä muutamakin nimimerkki on joskus kirjoittanut, että ovat katsoneet jonkun aivan paskan leffan vain sen takia, koska siinä on ollut joku hyvännäköinen näyttelijä. Niillä jätkillä on varmasti sitten joku kallis super-scifi kultaturbo megaplasma telkkari, jossa se tyttö työntää pään ruudun läpi ja ottaa poskeen. Mulla on vaan tällainen vanha JVC.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuo Jessica Alba on kyllä kuuma! Tällä hetkellä näytillä Subin leffassa.

Kyllähän sitä katselee, mutta olen siirtänyt jo aika päiviä sitten tavoitteeni sellaisiin naisiin, joiden valloittaminen tässä maailmassa on realistista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös