Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 584 163
  • 68 207

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitääkö tässä nyt ryhtyä olemaan sitä mieltä, että mukavaa, kun on +15 astetta lämmintä, eikä -15 pakkasta? Upeat kesäkelit!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olipas "mukava" herätä 07:30 aamulla siihen, kun äitini laittoi tekstiviestillä syntymäpäivätoivotukset. Noh, ei kai siinä mitään, jatkoin uniani. Huvitti sitten herätä noin klo 10:30, kun sain kolmelta muulta ihmiseltä kahden minuutin sisään samaa asiaa koskevat viestit. En ole kovin kummoinen party boy koskaan ollut, joten enpä tätä päivää juhli mitenkään kummemmin. Prismasta voisi hakea jotain naposteltavaa ja katsoa jonkun hyvän leffan illalla.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Olipas "mukava" herätä 07:30 aamulla siihen, kun äitini laittoi tekstiviestillä syntymäpäivätoivotukset. Noh, ei kai siinä mitään, jatkoin uniani. Huvitti sitten herätä noin klo 10:30, kun sain kolmelta muulta ihmiseltä kahden minuutin sisään samaa asiaa koskevat viestit. En ole kovin kummoinen party boy koskaan ollut, joten enpä tätä päivää juhli mitenkään kummemmin. Prismasta voisi hakea jotain naposteltavaa ja katsoa jonkun hyvän leffan illalla.

Paljon onnea!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Paljon onnea!

Kiitos! Sen verran tuli kyllä suunnitelmiin muutoksia, että taidan minä lämmittää tässä kohta saunan ja tehdä muutaman drinkin, kun satuin eksymään paikalliseen viinakauppaan. Eipä tuo paha sinänsä ole. Hemmottelin itseäni tilaamalla erään T-paidan internetistä. Aluksi ajattelin tilata täälläkin mainitun "jeesus tulee, jeesus menee" paidan, mutta päädyinkin sitten bändipaitaan. Anteeksi junttiuteni!

edit. Ja kiitos vaan nimim. HaNaR!

Viimeksi muokattu:
Onnea Worrell! Muistan kun joskus pari vuotta sitten sovittiin että yhdessä kalsarikännätään ketjussa nimeltä KKK. Ei olla vielä kalsarikännätty muistaakseni. Täytyy tässä yrittää sopia joku sopiva päivä?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onneksi olkoon Worrellille! Muistiko se 23-vuotias työtutustumispaikan ohjaaja onnitella merkkipäivän johdosta?

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onnea Worrell! Muistan kun joskus pari vuotta sitten sovittiin että yhdessä kalsarikännätään ketjussa nimeltä KKK. Ei olla vielä kalsarikännätty muistaakseni. Täytyy tässä yrittää sopia joku sopiva päivä?

Ollaanhan me mun muistaakseni kalsarikännäilty pari kertaa tai sitten olen tulossa vanhaksi. Kerroit jossain ketjussa, että olet enemmän oluen kuin naisten perään, niin ei liene ongelma törmätä tuolla kk-ketjussa. Kyllä, olen stalkannut viestejäsi. Ja kiitos onnitteluista Jomppa!

Onneksi olkoon Worrellille! Muistiko se 23-vuotias työtutustumispaikan ohjaaja onnitella merkkipäivän johdosta?

Hän taitaa olla minua nuorempi nyt. Heitin arviolta hänen iäkseen 20-23. Tein taustatutkimusta ja saattaa olla minua vuoden tai kaksi nuorempi. Mutta ihan sama se on. Ei onnitellut, kun en häntä facebook kaverikseni pyytänyt. Syksyn tullen, kun taas tavataan, niin saatan pyytääkkin. Toki on mahdollisuus, että olen joskus ympäri päissäni pyytänyt häntä fb-kaveriksini, mutta en kyllä muista episodia, joten tuskinpa. Kiitosta vain onnitteluista sinullekkin!

Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Fight Club
8,319,644 likes - 72,746 talking about this

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Auton huolto kahdeksalta ja herätys 6.45, kolmisen tuntia on tullut sängyssä pyörittyä mutta ei väsytä ei millään. Huomenna toki myös töitä, 15-23. Vittu. Edellisyöltä sitten neljä tuntia unta varastossa joten luulisi tässä jo kohta väsyttävän. Mitä vittua?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään. Oonko mä nyt rakastunut vai mikä hemmetin juttu tää oikein on kun jo kolmatta päivää soi päässä Mikko Alatalon "Ota minut syliin...".

Itke minut aamuuu-uuu-uun.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo Känkkäränkkä, mutta eikö muka "älä tule liian usein känkkäränkkä, tule vain kerran viikossa" ole hyvin sanottu lasten kiukuttelusta? Ja eikö se rikoo olekaan riskillä ruma vai mitä häh? Haukkukaa vaan nörtit, mutta kyllä jotkut nynny-Hynyset tai nössö-Holopaiset jää kuulkaas kauas taakse. Se on ihmisen ikävä toisen luo ja sillä sipuli!

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Empähän tiiä minne, joten siis tänne.

Taas ollaan eräässä ketjussa pahoittelemassa, kun joku ampuu jossain pari kaveria hengiltä, omaisille voimia ja jne jne.

Kun alatte ruokailemaan pidättekö pienen tauon nälkään kuoleville, muutama kyynel poskelle jne jne?

Länsimainen henki on sen verran arvokkaampi, joten kuolkoon neekerit nälkään?

Itseäni kun ei juuri jaksa nuo heilauttaa tunnetasolla. Kiinnostunut kyllä olen missä/miksi/miten.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kun alatte ruokailemaan pidättekö pienen tauon nälkään kuoleville, muutama kyynel poskelle jne jne?

Länsimainen henki on sen verran arvokkaampi, joten kuolkoon neekerit nälkään?
Miten se on aina yhtä vaikea ymmärtää, että esimerkiksi tässä tapauksessa uutuuselokuvaa katsomassa ollut jenkki on länsimaalaiselle vähän helpommin samaistuttava kohde kuin likaista vettä juova afrikaani, vaikka yhtä kuolleita ovatkin.

Ei sillä että minäkään jaksaisin uhreja sen enempää surra. Paska juttu, mutta eihän tässä aikaa muuhun enää riittäisikään kun alkaisi kaikkea maailman pahuutta voivottelemaan.

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Peppu hellänä eilisestä. Pyöräilystä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy