Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 522
  • 66 850
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Helkkari sentään, kun tuo Vartiaisen Jenni on kaunis nainen! Ei mulla muuta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on miehestä kii huutaako tyttö hii!

Ei aina. On tullut polkaistua sellaistakin "lahnaa" että paremmasta väliä! Ei siinä lopulta itseäkään juuri huvita kun toinen makaa perusasennossa kuin joku kuollut. Not good.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sit kun mä pääsen lontooseen, niin mä näytän miten juoksu kulkee, kun on oikea rata. Mitä jos sielläkin on vasen rata? Ei saatana näitä tsuunatan oostrandien selityksiä. Omalta osalta voin tulkita tilanteen melkoisen odottavaksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sit kun mä pääsen lontooseen, niin mä näytän miten juoksu kulkee, kun on oikea rata. Mitä jos sielläkin on vasen rata? Ei saatana näitä tsuunatan oostrandien selityksiä. Omalta osalta voin tulkita tilanteen melkoisen odottavaksi.

Toisaalta sinä et ole juossut vuosia käytännössä samanlaista kaarretta pitkin. Meillä se on ränni, jota pitkin hoipertelemme. On sillä siis oikeasti väliä, millainen tuo kaarre on. Silläkin on Helsingin Olympiastadionilla normaalia isompi merkitys, millä radalla juokset.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suoritin noin 100 kilometrin lenkin tässä illan ratoksi ja käväisin Lopella. Jonkinlaisena haaveena oli päästä kuikuilemaan Suviseuroja. No, ihan niin pitkälle en sentään päässyt.
Ajettuani 52 kilometriä eteläisen Suomen tylsintä tietä (joista 16 kilometriä hyvässä kunnossa olevaa tietä huikeat 60 km/h madellen) löysin itseni Suviseurojen porteilta, jonne olikin sitten kerääntynyt runsaat 70 ihmistä ihmettelemään jotain. Tässä vaiheessa peljästyin niin kovin, koska tämä porukka alkoi osoittaa luonnotonta kiinnostusta minua kohtaan ja alkoivat hiljalleen edetä suuntaani, että käänsin auton nokan nopeasti Karkkilan suuntaan ja painelin läpi havu- ja lehtimetsien kohti pelastusta ja sivistystä.

Kolme tuntia tuohon lenkkiin tuhraantui, mutta tulipahan tehtyä. Toinen syy tuolle pikaistuksissa tekemälleni reissulle oli se, että mummini on syntynyt Lopella ja halusin nähdä kyseisen paikan.

Pahoitteluni Sennin, mutta en malta olla mainitsematta naapurin likkaa, joka soi taas minulle hymyn. Ja erinomaiset näkymät hänen hyvinmuotoutuneisiin pakaroihinsa.
 

Rabbinaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Mikkel Bødker, Justin Azevedo
Suoritin noin 100 kilometrin lenkin tässä illan ratoksi
Vau! Olet kyllä hyvässä kunnossa kun moisen matkan juoksit, paljonko meni aikaa?
Ajettuani 52 kilometriä eteläisen Suomen tylsintä tietä
Ai sä menitkin pyörällä, no silti ihan kunnioitettava saavutus. Onnittelut!
Tässä vaiheessa peljästyin niin kovin, koska tämä porukka alkoi osoittaa luonnotonta kiinnostusta minua kohtaan ja alkoivat hiljalleen edetä suuntaani, että käänsin auton nokan nopeasti Karkkilan suuntaan
Ai menitkin sitten autolla. Petyin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus penskana mäkin kävin pari kertaa suviseuroissa. Joo-o.

Asiasta toiseen. Nyt hieman huvittaa kun löysin kamerastani kuvia, joissa joku vanha, lihava ja irstas mies heiluttelee setelinippua nuorempien naisten edessä. Joo vähän överiksi meni se reissu. Puukostakin meinasin saada loppuillasta. Olin jo unohtanut koko tapauksen.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Joskus penskana mäkin kävin pari kertaa suviseuroissa. Joo-o.

Asiasta toiseen. Nyt hieman huvittaa kun löysin kamerastani kuvia, joissa joku vanha, lihava ja irstas mies heiluttelee setelinippua nuorempien naisten edessä. Joo vähän överiksi meni se reissu. Puukostakin meinasin saada loppuillasta. Olin jo unohtanut koko tapauksen.

Kuvasitko itseäsi peilin avulla? :D
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siinä sitten, riman pudotettuaan hyppääjä mätkähtää patjan ohi maahan seiväs perseessään ja selostaja tuumaa: "hän ei nyt aivan onnistunut".

En muista kuka tämän jossakin lohkaisi, mutta mieleen painui seiväshypystä kuvaus tämä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi joku olla niin totaalisen vastenmielinen tyyppi, kuten tämä Urpilainen? Meinaa laatta lentää kun näkee kuvan lehdessä, tai kuulee äänen radiossa. Mitähän sitten jos sen näkisi livenä? Pelottava ajatus.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Aah, lauantai, sauna + makkara. Voiko poikamiehen päivä olla parempi? Ehkä, mutta kyllä tästä rauhallisuudesta osaa nauttia.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kaikkien rakastama Seppo Räty kertoi, että ei yllättynyt lainkaan siitä että Ukrainan Vira Rebryk voitti naisten keihäässä kultaa. Oli kuulemma jo ennen kisaa täysin varma asiasta. Harmi vaan että nämä puheet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa niin kauan kunnes asiasta löytyy näyttöä myös ennen kisaa.

Uskomattoman ärsyttävä ja turha äijä nykyään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös