Sennin Wakizashi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Ei ollut Popstars-aikoinaan.Mut sängyssä aika tylsä.
Ei ollut Popstars-aikoinaan.Mut sängyssä aika tylsä.
Mut sängyssä aika tylsä.
Se on miehestä kii huutaako tyttö hii!
Ei aina. On tullut polkaistua sellaistakin "lahnaa" että paremmasta väliä! Ei siinä lopulta itseäkään juuri huvita kun toinen makaa perusasennossa kuin joku kuollut. Not good.
Sit kun mä pääsen lontooseen, niin mä näytän miten juoksu kulkee, kun on oikea rata. Mitä jos sielläkin on vasen rata? Ei saatana näitä tsuunatan oostrandien selityksiä. Omalta osalta voin tulkita tilanteen melkoisen odottavaksi.
Vau! Olet kyllä hyvässä kunnossa kun moisen matkan juoksit, paljonko meni aikaa?Suoritin noin 100 kilometrin lenkin tässä illan ratoksi
Ai sä menitkin pyörällä, no silti ihan kunnioitettava saavutus. Onnittelut!Ajettuani 52 kilometriä eteläisen Suomen tylsintä tietä
Ai menitkin sitten autolla. Petyin.Tässä vaiheessa peljästyin niin kovin, koska tämä porukka alkoi osoittaa luonnotonta kiinnostusta minua kohtaan ja alkoivat hiljalleen edetä suuntaani, että käänsin auton nokan nopeasti Karkkilan suuntaan
Joskus penskana mäkin kävin pari kertaa suviseuroissa. Joo-o.
Asiasta toiseen. Nyt hieman huvittaa kun löysin kamerastani kuvia, joissa joku vanha, lihava ja irstas mies heiluttelee setelinippua nuorempien naisten edessä. Joo vähän överiksi meni se reissu. Puukostakin meinasin saada loppuillasta. Olin jo unohtanut koko tapauksen.
Heh.. Enkä kun tää tyyppi oli joku eläkeläinen, tuplasti mun ikäinen. En ollut ennen häntä tavannut.Kuvasitko itseäsi peilin avulla? :D
Heh.. Enkä kun tää tyyppi oli joku eläkeläinen, tuplasti mun ikäinen. En ollut ennen häntä tavannut.
Joo oli se, herrasmies, mutta vaan hullu, tai jotain vastaavaa. Myöhemmin vasta selvisi mulle. Kännipäissäni kun silloin olin.Vaikuttaa kyllä siistiltä herrasmieheltä kaikinpuolin.
Uskomattoman ärsyttävä ja turha äijä nykyään.
Eikä edes itse tajua sitä miten typerän kuvan on itsestään antanut.
Luuletko oikeasti, että Räty välittää paskaakaan siitä millaisen kuvan itsestään antaa valtaväestölle?
Vähemmistöistä tahi muista ulkomaanelävistä puhumattakaan. Seppo on Seppo, ja Seppo heiluttaa vain vittuillakseen.Luuletko oikeasti, että Räty välittää paskaakaan siitä millaisen kuvan itsestään antaa valtaväestölle?