Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 467
  • 66 863
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Itse olen jonkin verran jaksanut jopa Suomen joukkueen kokoonpanosta spekuloida, mutta noin muuten ei ole mitään normaalia kisakiimaa havaittavissa. Kun kisat nyt siirtyivät maksullisille kanaville, niin koko touhu nappaa yhtä paljon, kuin esimerkiksi formulat; En ala maksamaan. Nämä eivät ole enää NE MM-kisat, joita olen koko ikäni tottunut seuraamaan. Toisekseen kotikisojen ympärille hypestä, ilmaveivistä, "premium"lippujen hinnoista ja kaikesta muusta paskasta rakennettu korttitalo vain odottaa romahtamistaan. Sitten sitä taas kaadetaan koko kansan voimalla tuhkaa itsemme päälle ja päitä vaaditaan vadille, kun "varma" mestaruus ei kovempia jengejä vastaan tullutkaan. Poika siis varmaan saunoo, mutta todennäköisesti käy kuten Sauna-Timolle ja nahka palaa kunnolla. Enkä edes tiedä, että jaksanko todennäköisen pettymyksen vuoksi edes pettyä, koska se olisi vain hyvä näpäytys ahneille kiekkomoguleille ja sokeimmille sinivalkoperuukeille.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla noita maksukanavia jopa näkyy, mutta periaatteesta olen päättänyt olla katsomatta ensimmäistäkään MM-ottelua.

Paikan päälle en ole viitsinyt edes ajatella hamuavani, mutta kyllä tuo MTV-yhtiön vastenmielinen kikkailu ja rahastus kansakunnalle tärkeällä asialla saa näkemään niin punaista, että ryhdyn myös tv:n suhteen äänettömään ja huomaamattomaan protestiin. Protestiin, josta ei ole mitään hyötyä eikä se mihinkään vaikuta, mutta saanpa saatana tuntea olevani oikeassa ja heikomman puolella riistokapitalistista voitonmaksimointisysteemiä vastaan.

Siis vedä käteen, MTV3.


Niin, ja tuo Leijona-hype tosiaankin kaikine ilmaveiveineen ja karjaloineen ja muineen on niin vastenmielinen ilmiö, että oikein toivon Suomen jäävän jo alkusarjaan. Hävinneenä ja altavastaajana Suomi on jopa sympaattinen, mutta ennakkosuosikin ja voittajan asemaa täällä ei osata kantaa tyylillä. Typerä uho ja ukkivainaan aikaisiin sotiin tukeutuminen on ihan vitun urpoa, sori vaan kaikki pikkujutit ja varakummolat.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Tämä on aika tarkkaan minunkin suhtautumiseni ko. asiaan. Maksukanavia minulla ei edes ole enkä niitä hanki, en ainakaan mtv3:n urheilutarjonnan takia - vttu, pitäkööt tunkkinsa sitten loppuun asti!!!

Jos jostakin erikseen voisin maksaa, niin Eurosport olisi ehkä se, mitä eniten tulisi katseltua - eikä vähiten snookerin, pyöräilyn ja super biken takia.

Ja kyllä -tuo mm-kisojen hypetys aiheuttaa vain myötähäpeää ja vitutusta - sen suunnittelijalle minulla olisi saunan takana kahdenkeskistä asiaa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Siis vedä käteen, MTV3.

Minusta tuo maikkarin toiminta on niin itsekeskeistä, ylimielistä ja siltikin niin kädetöntä, että en kyllä laittaisi lanttia onnistumiselle.

Niinpä summa summarum, en toivota edes maikkarille, että vedä käteen, kun en halua sille mitään hyvänolon tunnetta. Pthyi!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ja tuo Leijona-hype tosiaankin kaikine ilmaveiveineen ja karjaloineen ja muineen on niin vastenmielinen ilmiö

Ja kyllä -tuo mm-kisojen hypetys aiheuttaa vain myötähäpeää ja vitutusta - sen suunnittelijalle minulla olisi saunan takana kahdenkeskistä asiaa...
Samoilla linjoilla, aivan uskomatonta ollut seurata miten kisoja ollaan MTV3:lla käytännössä päivittäin alustettu jo yli puolen vuoden ajan.

Välillä ollut vahva mitä vittua -fiilis kun noita leijonabarometrejä ja ihannekokoonpanoja on Hockey Night -lähetyksissä nähnyt rakennettavan jostain lokakuusta asti, veikkaan että monessa intohimoisessa futismaassa jossa valmistaudutaan kesän EM-kisoihin tai MM-vuosina niihin kisoihin, ei nähdä samanlaista ennakkohypeä kuin mitä MTV3 on harrastanut näiden lätkäkisojen kanssa jo edellissyksystä asti. Ihan snadisti on otettu enemmän irti ja väännetty kepistä asiaa, kuin aikanaan YLE:llä.

Ei siinä, kisat tulee ja toivotaan että leijonat menestyy ja tuleehan noita lähinnä Suomen matseja leppoisin mielin ilman turhia tunteenpurkauksia ja paineita taas katseltua, mutta tuo kuukausitolkulla jatkunut tauoton rummutus on ollut niin perseestä että morjens.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siis vedä käteen, MTV3.
Mitenhän televisiokanava vetää käteen. Runkkaava pöllökö. En saa tätä ajatusta enää päästäni!
Hävinneenä ja altavastaajana Suomi on jopa sympaattinen, mutta ennakkosuosikin ja voittajan asemaa täällä ei osata kantaa tyylillä.
Liekö tuota missään osataan. Kerran katselin jääkiekon MM-kisat Ruotsissa ja siis ruotsalaisilta tv-kanavilta jokaisen pelin. Jotain paikallista kalevaakin luin. Se itsevarmuus etenkin lehdissä oli koomista. Kaaviosta jo katsoivat puolivälierien kohdalla, että ketä he finaalissa kohtaavat ja "unelmafinaalia" Kanadaa vastaan siinä jo rummutettiin runsain palstamäärin. Eikä ollut pelattu yhtään pudotuspeliä.

Lopultahan Ruotsi ei edes päässyt finaaliin. Suomi pääsi ja johti finaalia 3:ssä erässä 2-0 vaan senhän tietää miten siinä sitten kävi...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitenhän televisiokanava vetää käteen. Runkkaava pöllökö. En saa tätä ajatusta enää päästäni!
Ei se taida vetää, koska kuten ylempänä todettiin, on kanava ihan kädetön. Niin on toki pöllökin, että jospa se vetelee siipeen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei se taida vetää, koska kuten ylempänä todettiin, on kanava ihan kädetön. Niin on toki pöllökin, että jospa se vetelee siipeen.

Jos pöllö vetelee siipeensä, se ikään kuin tulee siipeensä eli "saa siipeensä"... Ja tämähän ilmaisu tarkoittaa ihan negatiivista tapahtumaa eli annetaan sen pöllön vain saada siipeensä - molempiin, vttu!!!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mulla noita maksukanavia jopa näkyy, mutta periaatteesta olen päättänyt olla katsomatta ensimmäistäkään MM-ottelua.

Itselläkin näkyy, mutta ei tosin yhtäkään maikkarin kanavaa. Tosin jos Elisa Viihteen kautta ostettu F1 Katsomo lasketaan kanavaksi, niin sitten... Elisa S kanavapaketti löytyy täältä. Lisäkanaviakin saa ilmaiseksi kaksi ja olen ottanut Investigation Discoveryn ja Discovery Worldin. Kerrassaan loistava ja halpa paketti tällaiselle dokumenttien ystävälle. Aiemmin minulla oli Nelonen paketti, mutta vaihdoin sen pois, kun ei sieltä tullut katsottua muuta kuin NHL:ää ja sitä näkee ihan hyvin striimeistä.

Niin, ja tuo Leijona-hype tosiaankin kaikine ilmaveiveineen ja karjaloineen ja muineen on niin vastenmielinen ilmiö, että oikein toivon Suomen jäävän jo alkusarjaan.

Tämä se taitaa olla suurin syy kisojen kiinnostamattomuuteen täälläkin. Helvetti, kun joka kolmannessa mainoksessa on jotain lätkään liittyvää. Gigantin mainokset, HK:n makkarabaari mainoskin taisi jotenkin liittyä mm-lätkään. Tätä on toitotettu jo kuukausia ja se jo oikeasti vituttaa. Eikä muuten yhtään huvita käydä lähi-siwassa edes sitä yhtä unohtunutta maitopurkkia hakemassa, kun siellä on kassaneideillä pelipaidat päällä.

Sitä paitsi siellä on NHL:ssä tosipelit vasta alussa, joten totta kai niitä tulee seurattua kymmenen kertaa mielummin. Etenkin kun oma suosikki on vielä tosipeleissä mukana.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joo on se hommaa. Nuorena ei naisia saanu mitenkään mutta nykyään niitä on riesaksi asti.

Tavallaan sama juttu. Ennen ko olin sinkku, niin naiset katsoivat kuin halpaa makkaraa, mutta heti parisuhteeseen päästyäni osakkeeni ovatkin sitten maagisesti nousseet(jopa tuttavapiirin naiset koettavat kännissä tulla hinkkaamaan). En tajua, en todellakaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tavallaan sama juttu. Ennen ko olin sinkku, niin naiset katsoivat kuin halpaa makkaraa, mutta heti parisuhteeseen päästyäni osakkeeni ovatkin sitten maagisesti nousseet(jopa tuttavapiirin naiset koettavat kännissä tulla hinkkaamaan). En tajua, en todellakaan.
Ota ero. Yli kaksi vuotta sitten asumuseroon ja kohta samaiset vuoden eroon, mutta flaksi on edelleen samaa luokkaa mitä varattunakin. Ihan vapaasti saa valikoida parhaita päältä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tavallaan sama juttu. Ennen ko olin sinkku, niin naiset katsoivat kuin halpaa makkaraa, mutta heti parisuhteeseen päästyäni osakkeeni ovatkin sitten maagisesti nousseet(jopa tuttavapiirin naiset koettavat kännissä tulla hinkkaamaan). En tajua, en todellakaan.

Sama juttu. Kai siinä sitten kuohuu joku itsevarmuus miehestä ulos, jos sattuu suhteessa olemaan. Näin ainakin isot pojat väittävät. Minun kaveripiirin naiset eivät sentään ole hinkkaamaan asti tulleet, mutta kyllä sen joskus huomaa, että joidenkin käytös minua kohtaan muuttuu ns. lämpimämmäksi silloin. Sekin vielä, että jos sattuu olemaan sinkku ja naisia pyörii ympärillä, niin yleensä ne naiset ovat sitten sellaisia, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Näin se on lähes aina mun kohdalla mennyt.

Mutta eipä tuo tällä hetkellä haittaa. En mä toista ihmistä tässä jaksaisi nyt edes katsella. Sinkkuna on helpompaa, kun saa tehdä mitä lystää ja milloin vaan jne.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Sama juttu. Kai siinä sitten kuohuu joku itsevarmuus miehestä ulos, jos sattuu suhteessa olemaan. Näin ainakin isot pojat väittävät. Minun kaveripiirin naiset eivät sentään ole hinkkaamaan asti tulleet, mutta kyllä sen joskus huomaa, että joidenkin käytös minua kohtaan muuttuu ns. lämpimämmäksi silloin. Sekin vielä, että jos sattuu olemaan sinkku ja naisia pyörii ympärillä, niin yleensä ne naiset ovat sitten sellaisia, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Näin se on lähes aina mun kohdalla mennyt.

Mutta eipä tuo tällä hetkellä haittaa. En mä toista ihmistä tässä jaksaisi nyt edes katsella. Sinkkuna on helpompaa, kun saa tehdä mitä lystää ja milloin vaan jne.

Sitä kai se lienee. Ilmeisesti parisuhteessa oleminen viestittää muille naisille sen, että ei tuo rambleri ehkä olekaan ihan toivoton tuppikulli, joka lääppii kännissä jne. No, mene tiedä. Luulenpa vain, että jos joudun joskus eroamaan, niin paikka "alemmassa kastissa" on taas taattu vuosiksi eteenpäin, joten koputetaanpa puuta *kas näin*. Itse viihdyn kyllä mainiosti nykyisessä parisuhteessa, kun se jättää kuitenkin riittävästi omaa tilaa itselleni. Sellainen suhde, jossa pitäisi olla yhdessä 100% ajasta olisi täyttä tuskaa, koska tykkään myös puuhailla, haaveilla ja funtsia asioita ihan itseksenikin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itse viihdyn kyllä mainiosti nykyisessä parisuhteessa, kun se jättää kuitenkin riittävästi omaa tilaa itselleni. Sellainen suhde, jossa pitäisi olla yhdessä 100% ajasta olisi täyttä tuskaa, koska tykkään myös puuhailla, haaveilla ja funtsia asioita ihan itseksenikin.

Been there done that. Ex-avokkini oli sellainen, että hänen kanssaan piti olla lähes 24/7 tekemisissä. Todella vähän jäi sitten aikaa kavereille ja omalle itselle. Noh, olin silloin vielä aika nuori ja tyhmä. Nyt olen vain tyhmä. Tuoreemmalle exälleni totesin suhteen alussa heti suoraan, että kaverit on minulle sitten sen verran tärkeitä, että heille mun pitää saada järjestää aikaa yms. Tärkeää on tosiaan muistaa se, että ei roiku sen naisensa kanssa jatkuvasti, vaan antaa aikaa ja tilaa itselleen. Se(kin) on tullut itse kantapään kautta opittua.

Tämä olisi ehkä ollut naisasia -ketjun kamaa, mutta olkoon nyt täällä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lähdin nyt vasta katsomaan sarjaa Supernatural ja pitää tunnustaa, että koukuttaa aivan saatanasti. Ekan kauden jälkeen olin ainoastaan semikiinnostunut mutta nyt kun kausia on mennyt kolmosen puoleen väliin niin viihdyn aivan vitusti. Aivan loistavaa kauhuviihdettä loistavalla huumorilla varustettuna. Damn...i like it!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aamulla tullessani töihin naapurin blondi (ei se, joka röyhyttää kuin korsteeni ja joka pesee autoja tiukassa ja avonaisessa topissa vaan hänen hyväperäinen systerinsä) katseli minua hymyillen ja pitkään. Hämmentävää.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lähdin nyt vasta katsomaan sarjaa Supernatural ja pitää tunnustaa, että koukuttaa aivan saatanasti. Ekan kauden jälkeen olin ainoastaan semikiinnostunut mutta nyt kun kausia on mennyt kolmosen puoleen väliin niin viihdyn aivan vitusti. Aivan loistavaa kauhuviihdettä loistavalla huumorilla varustettuna. Damn...i like it!

Olivat juuri viime viikolla kuvaamassa yhtä jaksoa tässä meidän työpaikan pihassa. Kovasti siinä autolla kaahattiin ja juoksenneltiin, ja taidettiin jotakuta ampuakin. Toukokuun puolivälissä tulee tuo jakso ämerikän aikataulussa ulos, joten siitä vaan tuijottamaan toimistorakennusten ikkunoita, josko siellä näkyisi Designer tyhmänä suu auki tuijottamassa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähdin nyt vasta katsomaan sarjaa Supernatural ja pitää tunnustaa, että koukuttaa aivan saatanasti. Ekan kauden jälkeen olin ainoastaan semikiinnostunut mutta nyt kun kausia on mennyt kolmosen puoleen väliin niin viihdyn aivan vitusti. Aivan loistavaa kauhuviihdettä loistavalla huumorilla varustettuna. Damn...i like it!

Ensimmäiset kaudet ovat ihan loistavia, mutta tässäkin sarjassa käy se sama homma mitä lähes kaikissa. Mitä pidemmälle edetään, sitä surkeammaksi juonikuviot muuttuvat. Itse toivoisin jo sarjalle päätöstä, jotta päästäisiin lopettamaan edes joten kuten huipulla, mutta ainakin viimeisimpien huhujen mukaan sieltä tulee se kahdeksaskin kausi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sanonpa sitten minäkin muutaman sanan aiheesta Supernatural.

Ensimmäiset kolme kautta Sam on varsin hyvin esillä, siis positiivisessa mielessä. Tosikkomainen, mutta silti hyvä vastakohta Deanille. Myöhemmissä kausissa Sam tuntuu kuitenkin jotenkin menettäneen inspiksen ja hän vaan lausuu vuorosanansa.

Dean on koko sarjan kantava voima. Kyllähän hänkin menettää sarjan edetessä osan hurtista huumoristaan ja tilalle tulee hivenen pidättyvyyttä ja rauhallisuutta, mutta silti hän onnistuu säilyttämään tietyn pilkkeen silmäkulmassaan, vaikka hommat kusisivat kuinka pahasti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eihän tuota sarjaa pitänyt alunperin tehdäkään kuin se kolme tai neljä kautta mutta suuren suosion saaneena tuo jatkuu edelleen. Helvetin hyvää musiikkia ja Deanin kuiva huumori kera kauniiden naisten ja tissien. Hyvänä viihteenä uppoaa tällaiselle yksikertaiselle miehelle. Toistoa kausi kaudelta mutta uppoaa...kuten Dexterkin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo nyt on viikon loma. Helposti vois lipsahtaa ryyppäämiseksi mutta minä otankin vain pienet siivut. Ja myöhemmin loput.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös