Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 359 329
  • 66 894

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuo ärsyttävät Urheilulehden mainoslinkit viestien seassa. Tiedän kyllä, että ne tulevat automaattisesti, mutta miksi silti näen mielessäni, että Esko Seppänen omakätisesti spämmää niitä joka ketjuun?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Esko Seppänen omakätisesti spämmää niitä joka ketjuun?


Mahdollista kun otetaan huomioon aika, jona ES päivittelee Twitteriä ja julkaisee ES-kolumneja. Eli siis kellon ympärihän tuo netissä roikkuu, liekö edes ulkona käyvän. Parin #ESBettingin välissä kerkeää kyllä muutamat linkit julkaista.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen saanut strippi-ideani läpi Fingerpori-sarjakuvaan eli se kelpasi itselleen Pertti Jarlalle.

Ko. strippi sai vieläpä maininnan "Fingerpori - oma suosikkisi" -ketjussa.
 

Ralph

Jäsen
Tuli tuossa katsottua toisen kerran ikinä, tuo Taru Sormusten Herrasta -trilogia. Edellisestä kerrasta on jo vierähtänyt viitisen vuotta. Onhan tuo ylivoimaisesti upein elokuva, minkä olen ikinä nähnyt. 10 tuntia täynnä loistoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuli tuossa katsottua toisen kerran ikinä, tuo Taru Sormusten Herrasta -trilogia. Edellisestä kerrasta on jo vierähtänyt viitisen vuotta. Onhan tuo ylivoimaisesti upein elokuva, minkä olen ikinä nähnyt. 10 tuntia täynnä loistoa.
Voi ollakin. En ole katsonut, enkä katso, koska rakastan kirjaa niin kovasti. Haluan pitää omat mielikuvani, oman päänsisäisen elokuvani. Vaikka tuo elokuvatrilogia olisi parempi, on se ainakin erilainen, ja sellaista en halua nähdä.
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Hyvää vappua!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muistelin tuossa vanhoja. Juolahti mieleen, että vuosien varrella useampikin ihminen on sanonut minulle, että minun kannattaisi ryhtyä näyttelijäksi. Ehkä siksi, että mulla on kuuluva ääni ja puhun selkeästi, en tiedä. Olen aina ihmetellyt ja vastustanut ajatusta.

Ensinnäkään en halua sanoa mitään, mitä joku muu on suuhuni kirjoittanut. Vastaan nyt ja aina omista repliikeistäni. Luultavasti myös aiheuttaisin komeudellani näille bradpitteille ja johnnydeppeille työttömyyttä, kun kaikki uljaan sankarin roolit menisivät minulle. Sitä en halua, onhan niilläkin perheet elätettävänä.

Tärkein syy on kuitenkin se, että minä olen Evil. Ihmisen evoluution korkein tunnettu muoto. Miksi helvetissä esittäisin jotain itseäni vähäpätöisempää?!?! Eihän Marlon Brandokaan pelannut mitään vitun lypsyjakkaraa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Eihän Marlon Brandokaan pelannut mitään vitun lypsyjakkaraa.

Sarjassamme Miksi Maailmanhistoria Ei Ole Kunnossa, vaan se toimii väärin??

Marlon Brandon piti esittää Sinuhe egyptiläistä ja Marilyn Monroen piti olla samassa elokuvassa NeferNeferNefer. Hollywoodin surkea käsikirjoitus tärveli meiltä tämänkin.

Pitihän meillä olla kyllä superbändi Kirka-Tolonen-Pohjola-Rosnell myös. Siitä olis tullu. Miksi, oi miksi näytti historia meille persiettä tuolloin(kin)??
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä, mutta tuli yksi vappumuisto mieleen. Varmaankin vuodelta -88 tai -89, olin sellainen laiha teini silloin. 170/50 suunnilleen, ja mulla oli kolmen vartin Jim Beam. Makailtiin Lieksassa VR:n tukkipinoilla Varasjoen rannassa, ja dokattiin iltapäivä. Alkuillasta sitten pullo oli tyhjä ja olin niin saatanan bekkerellissä että plumpsahdin jokeen. Muuan Vatanen sitten minut sieltä kiskoi ylös. Mentiin silloisen bändini treenikämpille, jos löytyisi jotain kuivaa päälle. Rumpalin 185-senttisen ja satakiloisen isän puvuntakki siellä oli, joten viiletin sitten loppuvapun kylillä pelkissä alushousuissa ja tuossa takissa. Kuviakin on, mutta en näytä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuossa katsottua toisen kerran ikinä, tuo Taru Sormusten Herrasta -trilogia. Edellisestä kerrasta on jo vierähtänyt viitisen vuotta. Onhan tuo ylivoimaisesti upein elokuva, minkä olen ikinä nähnyt. 10 tuntia täynnä loistoa.
Pari iltaa sitten katselin tyttökaverin kanssa vartin verran sitä yhtä Sormusten herraa, ja kinahan siitä tuli. Lähdin sitten takaisin kapakkaan. Paska oli leffa, tosin hieman ehkä erilainen kuin mitä olin kuvitellut.
 

scholl

Jäsen
Pari iltaa sitten katselin tyttökaverin kanssa vartin verran sitä yhtä Sormusten herraa, ja kinahan siitä tuli. Lähdin sitten takaisin kapakkaan. Paska oli leffa, tosin hieman ehkä erilainen kuin mitä olin kuvitellut.

Eikö ole homoa katsoa Taru Sormusten Herraa? Tai Harry Potteria tai Lostia tai Hugo-peliohjelmaa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö ole homoa katsoa Taru Sormusten Herraa?
No on se kyllä jotenkin lapsellinen elokuva. Enkä mä oikein ymmärrä mitä aikuisen ihmisen pitäisi siinä ajatella kun pitkähiuksinen velho ja epämuodostunut kääpiö lentelevät luudalla ympäriinsä ja kaikkea muutakin friikkiä tapahtuu. Mä pääsin sen vaiheen yli jo ennen peruskoulun ensimmäistä luokkaa. Tinttiä kyllä luin joskus penskana ja Lucky Lukea, mutta ne ovatkin ihmisiä eikä mitään saamarin hattivatteja tai barbapapoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No on se kyllä jotenkin lapsellinen elokuva. Enkä mä oikein ymmärrä mitä aikuisen ihmisen pitäisi siinä ajatella kun pitkähiuksinen velho ja epämuodostunut kääpiö lentelevät luudalla ympäriinsä
Ei Sormusten Herrassa lennetä luudalla, nyt olet katsonut jotain muuta. Tai enhän minä tiedä lennetäänkö elokuvassa, mutta kirjassa ainakaan ei lennetä. Olet jotain Potteria katsellut.
 

Ralph

Jäsen
Ei Sormusten Herrassa lennetä luudalla, nyt olet katsonut jotain muuta. Tai enhän minä tiedä lennetäänkö elokuvassa, mutta kirjassa ainakaan ei lennetä.

Ei elokuvassakaan lennetä luudalla, joten nyt on tosiaan väärää elokuvaa katsottu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o. Nyt mä sen päätin. Mä lähden Puolan Varsovaan naisiin. Laivalla ensin Tallinnaan ja sieltä sitten bussilla. Tulomatkalla voisin käydä Liettuan Vilnassa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joo-o. Nyt mä sen päätin. Mä lähden Puolan Varsovaan naisiin. Laivalla ensin Tallinnaan ja sieltä sitten bussilla. Tulomatkalla voisin käydä Liettuan Vilnassa.

Muista ottaa HIFK mukaan. Joku Varsovan ulkopuolella asustava ikäneito voisi hieman opastaa häntä sekä petihommissa että elämässä yleensäkin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Taitaa olla WTC-keskustelu lähdössä jälleen uusintakierrokselle. Bond-leffojen ohi uusintamäärissä se on jo mennyt, mutta Frendit on vielä edellä.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se on OHI, viimeinkin... seuraava taas vuoden päässä vasta

Hyvää keskiviikkoa vaan kaikille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös