Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 157
  • 66 848

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei tarvitse, olen jo pystyssä. Mutta eihän tuo V&D&PrinsessaX nyt niin paha ole. Antaa niiden, joita kiinnostaa, niin ihailla. Ei varmaan ole tänne kirjoittavilta pois.

Olen samaa mieltä. Ruotsin aatelinen nahkapokaali sitä paitsi tuottaa mahdottoman määrän hupia, luo silmänsä tai korvansa mihin tahansa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Menin sitten tilaamaan Urheilulehden, kun joku lupsakka savolainen soitti ja möi. Olikohan tuossa nyt sitten mitään järkeä?
Ei se kallis ollut, 1.69€ numero vuoden ajan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja näistä juhilsta ei varmasti kukaan pahoita mieltään, kuten viime kevään kännisistä MM-kultakekkereistä.
Minä kun en pahoittanut mieltäni niistä ja olin jopa niissä mukana, niin nyt ajattelin minä vuorostani pahoittaa. Mielestäni minulla on siihen oikeus, tässä mielensäpahoittajien luvatussa maassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä kun en pahoittanut mieltäni niistä ja olin jopa niissä mukana...
Mä olin kanssa siellä, mutta paljoakaan en siitä muista. Edellisenä iltana oli paremmat pippalot samalla paikalla. Mikä saa aikuisen miehen munasillaan Havis Amandan suihkulähteeseen kymmenen tuhannen ihmisen edessä? Alkoholi ja maailmanmestaruus.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mulla ei oo nyt muuta sanottavaa kun että ime parsaa hakkaan sun faijas ja ja ja ja että Tampereella pelataan pelataan karsinntoja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hämeessä pelataan tällä kaudella aika hyvää lätkää, jos sarjataulukkoa on uskominen ja miksei olisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odotan innolla sitä hetkeä, että internet on niin täynnä kaikkea paskaa, että se menee rikki koko netti! Sitten, sitten mä hankin elämän.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Odotan innolla sitä hetkeä, että internet on niin täynnä kaikkea paskaa, että se menee rikki koko netti! Sitten, sitten mä hankin elämän.

Mulla oli elämä ja sitten tuli netti.
Säälittää ihmiset jotka eivät ole ikinä eläneet, olleet vaan netissä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Odotan innolla sitä hetkeä, että internet on niin täynnä kaikkea paskaa, että se menee rikki koko netti! Sitten, sitten mä hankin elämän.

Ei se mitään rikki mene. Tyhjentyneet paperikonesalit ja konepajat täyttyvät pikkuhiljaa servereistä, joita pitää jäähdyttää kuin ydinvoimaloita, että kaikki tämä paska saadaan taltioitua.

Sithän se ei tietysti toimi, jos sähkö loppuu. Itse asiassa sähkön loppuminen onkin se ultimatum, joka näköjään pakottaa hankkimaan elämän, edes hetkeksi. Se tuli todettua tuossa joulun pyhinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös