Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikä testi on kyseessä? HIV-testi? Doping-testi? Protesti?

Sieltä mitään testiä tule. Kunhan pitävät hullua jännityksessä ja odottavat tämän kysyvän neuvoa jostakin keskustelupalstalta.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meneeköhän nyt kaikki tässä sektorissa edes välttävästi? Ei ainakaan niin kuin Strömsössä. Mutta yritän. Ja pihabongauksessa lauantaina (paikka 1) 9 lajia ja sunnuntaina (paikka 2) 11 lajia. Yhteensä 13. Hyvä tapahtuma.

Niin, ja katsoin peiliin. Ihan hyvä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei olla minulla lumiukko töissä.

Snögubben jobbar inte för mig.
The snowman isn`t working for me.

Ei aukea tuo. Jos siinä nyt on jotain aukeamista yleensäkään.
Nukuin pitkästä aikaa 10 tuntia putkeen ja ihmetyksekseni ei väsytä yhtään. Yleensä tuollainen 10 tuntia on liikaa.
Olen onnellinen :).
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitähän tuosta oikein tuumaisi? Ikävä kuolemantapaus, mutta vähintäänkin itse aiheutettu. Luulin, että tällaiset jutut tulevat aina amerikasta, mutta löytyy näitä näemmä kotomaastakin.

En mitenkään halua yleistää mutta uutisen mukaan kuski oli 22- vuotias. Jos katsoo tuota meidän 24- vuotiasta kundia niin vastaavanlaiset pöljyydet voisivat tulla hänenkin mieleensä. Niinsanotut turhat kuolemat ovat aina...no, turhia kuolemia. Jos kuitenkin alkaa puhdistamaan yhdistelmän pyyhkijän sulkaa vauhdissa niin...VOI VITTU.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikä helsinkiläinen kaupunginosa saadaan kun yhdistetään Kata Kärkkäinen ja HIFKin päävalmentaja Kari Jalonen?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tärkein asia sodissa ja luonnonkatastrofeissa: miten saada länsimaalaiset nopeasti turvaan.

Vaan niinhän se menee että lähes jokainen meistä pitää mieluummin ihan ensiksi huolta omistaan ja vasta sitten katsotaan riittääkö rahkeet auttaa muita.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Katajanokka?

Eh...

Juu kyl. No, varastin kysymyksen radio Suomipopin aamulypsystä, jossa kysyttiin "mikä hesalainen kaupunginosa saadaan kun yhdistetään Kata Kärkkäinen ja Riki Sorsa"?

Jatkoajan henkeen sitten piti lisätä tuo Kari Jalonen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sieltä mitään testiä tule. Kunhan pitävät hullua jännityksessä ja odottavat tämän kysyvän neuvoa jostakin keskustelupalstalta.

Kyllä sieltä tuli jokin helvetin järkevä persoonallisuustesti. Vihaan tuollaisia, jos kysytään oletko joskus laiska tai et tule toimeen työkavereiden kanssa, pitää valita jompikumpi, vituttaa. Olen aina laiska enkä ikinä tule toimeen kenenkään kanssa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kyllä sieltä tuli jokin helvetin järkevä persoonallisuustesti. Vihaan tuollaisia, jos kysytään oletko joskus laiska tai et tule toimeen työkavereiden kanssa, pitää valita jompikumpi, vituttaa. Olen aina laiska enkä ikinä tule toimeen kenenkään kanssa.

Ei kai siinä, valitse molemmat ja lisää perään, että vituttaa. Olet ainakin ollut rehellinen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei kai siinä, valitse molemmat ja lisää perään, että vituttaa. Olet ainakin ollut rehellinen.

Valita sai siis aina vain toisen. Järjettömiä ovat, mutta ainakin haastatteluun pääsin. Se on huomenna. Onneksi ostin hieman olutta, jotta menee rennoin fiiliksin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vihaan tuollaisia, jos kysytään oletko joskus laiska tai et tule toimeen työkavereiden kanssa, pitää valita jompikumpi, vituttaa. Olen aina laiska enkä ikinä tule toimeen kenenkään kanssa.

Jep. Onko kuvassa a)hyttysen paska b)hevosen pää c)mustetahra d)jokin muu, mikä? Minä en kysy, mihin esim. työmaakoneiden kanssa työskentelevä tarvitsee psykologista testiä (nähty on, että ko. alan porukalle teetettiin sellaiset). Sentään noita testejä ei nykyisin saa tehdä kuka tahansa hannukailajärvi, kuten 90-luvulla pahimmillaan.

Missä wingsit viipyvät? Tilasin tunti sitten eikä näy. Tänne ne.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kännissä työhaastatteluun? Taitaa ihan oikeasti vituttaa.

Ei kännissä, tietenkään. Pieni, orastava krapula on oivallinen haastattelussa. Kun itse haastattelu ei niin kiinnosta ja haluaa sen päättyvän nopeasti, on optimaalinen tilanne. Heh, tässä on sitten hieman vitsiä mukana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Juu kyl. No, varastin kysymyksen radio Suomipopin aamulypsystä, jossa kysyttiin "mikä hesalainen kaupunginosa saadaan kun yhdistetään Kata Kärkkäinen ja Riki Sorsa"?

Jatkoajan henkeen sitten piti lisätä tuo Kari Jalonen.

Ovat aamulypsyynkin varastaneet tuon jostain, mutta en kyllä muista mistä.
Hienosti muutettu jääkiekkoaiheiseksi.
 

Snagari

Jäsen
Lyödä saa mailalla olan takaa tähtäämättä, kunhan osuu vastustajan housuihin.
Naistenhakkaajienkin siis kannattaa tähdätä nyrkillä vaimon housuihin.

Voitaisko pitää nämä väännöt niihin kuuluvissa ketjuissa? En kiellä sinua kirjoittamasta tänne, vituttaa vaan lukea kun nyt sitten kaikki ketjut täyttyvät juuri kirjoittamasi viestin kaltaisesta paskasta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voitaisko pitää nämä väännöt niihin kuuluvissa ketjuissa? En kiellä sinua kirjoittamasta tänne, vituttaa vaan lukea kun nyt sitten kaikki ketjut täyttyvät juuri kirjoittamasi viestin kaltaisesta paskasta.

Mistäköhän aiheesta tähän nimenomaiseen ketjuun sitten saa kirjoittaa?

Kirjoitetaan sitten vaikka elämästä:

Kukkivalla niityllä minä kävelen. Perhoset lentelevät ilmassa, ja linnut laulavat. On kesä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näköjään sitä osaa kirjoitella tunnekuohussaan fiksuja myös selvinpäin. Jospa sitten töiden jälkeen kirjoittelisin jotain yhtä junttia, vähän vähemmän selvänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös