Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 620
  • 66 849

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Eksyin Voicen nettisivuille ja ensimmäisenä silmiin osui otsikko:
Mitä saadaan, kun yhdistetään alaston Tuksu, vesivärit ja Julia-sisko?

... enpä halua edes tietää.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Näytti olevan kova sikermä kolmosella tulessa illalla..

Minna mikälie(tämä uusi ihan ok säätyttö), Kirsi Alm ja siihen vielä Anette Latva-Piikkillä. Taidanpa katsoa hartaudella nuo kymppiuutiset ja tulosruudun... ;)
 

Snagari

Jäsen
Tässähän alkaa olemaan jo pikkuhiljaa lähes liikuttunut kun mieleen muistuu tapahtumia oman jääkiekkouran varrelta. Vielä en ole viimeistä sanaani sanonut, en todellakaan mutta on tämä vain mahtava laji. Pitkä tie, pitkä tie.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
-ex-aviovaimo: jonkun toisen uusi vaimo, itse ei toki sitä tohtinut sanoa, vaan lapset sen kertoi, myönsi kun kysyin.
-- ex-avovaimo: joka toinen päivä haluaisi suurinpiirtein takaisin ja joka toine päivä kaikki paska maailmassa on mun syytä, välillä asiat muuttuu laidasta laitaan ja takaisin tunnin aikana.
--- reumakivut alkaa olla helvetilliset, varsinkin kun ei ole lääkitystä vielä.

+++ <3 Lapset on mun luona <3
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aloitinpa viime kuun lopussa loppuvuoden mittaisen raittiusjakson. Ei siis tippaakaan alkoholia enää tämän vuoden puolella. Ei ehkä sen jälkeenkään.

Kännissä tulee nykyään muutenkin oltua niin harvoin, että en usko tuon edes sen kummemmin kirpaisevan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei siis tippaakaan alkoholia enää tämän vuoden puolella. Ei ehkä sen jälkeenkään.

No perskules...hieno homma. Miten sitä saisi omat tottumukset myös muutettua tuohon suuntaan.

Nyt sai jälleen hieman katsottavaa pimeneviin iltoihin kun ostin kaverilta CSI:n tuotantokaudet 1-7 yhteishintaan 30 euroa. Parasta tässä on se, etten kyseistä sarjaa ole oikeastaan yhtään seuranut. Ei tuo taida kova hinta noista olla...vai?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No perskules...hieno homma.

Mulle tuo tulee olemaan helppoa, tiedän sen jo nyt. Alkoholiin mulla on jo niin pitkään ollut etäinen ja kylmä suhde, että ei haittaisi, vaikka tiemme eroavaisivat kokonaan.

Tämä vuosi mennään loppuun absolutistina. Silloin tällöin saattaa tehdä mieli huurteista, mutta sitäkin maun takia, ei humalan. Enkä usko, että vuoden vaihduttuakaan alan juomaan sen enempää. Ei vaan jaksa enää. Tai jos jaksankin, niin äärimmäisen harvoin.

*edittiä*

Alkoholiongelmaa mulla ei ole, ellei joku sitten laske negatiivista suhtautumistani ko. myrkkyyn sellaiseksi. Lähipiirissä ja perheessä on tapauksia, jotka saavat vihaamaan viinaa entistä enemmän.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onko Savitaipaleelle menijöitä? IS:n mukaan sunnuntaina siellä päin +39 astetta lämmintä. "Ihan kiva". Onneksi seudulla, jossa itse asun ollaan turvallisesti 20-tuntumassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Savitaipaleelle menijöitä? IS:n mukaan sunnuntaina siellä päin +39 astetta lämmintä.
Kyllä on! Huomenna iltapäivällä lähtö Savitaipaleelle, laitetaan porukalla häiden jatkopaikkaa pystyyn ja sitten lauantaina on itte hääjuhlat sekä vielä sunnuntaina, darratunnelmissa ja ilmeisen lämpimässä kelissä, pitää purkaa juhlaviritelmät. No, onneksi tuli juuri käytyä Egyptissä reenaamassa tommosia lämpötiloja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs vittua nää banaanikärpäset mua piinaa. Paskakärpäset ymmärtäisin, mutta tommoset pikkuruiset perkeleet, tai ainaki yks semmonen, pyörii ku puolukka ja voin lähes kuulla sen vittuilun. Eikä mulla ole nyt edes banaania hanurissa. Selittämätöntä, mystistä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Yhdeksän tuntia ja alkaa alkaa kiekkokausi. Kohta mennään saatana!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs vittua nää banaanikärpäset mua piinaa. Paskakärpäset ymmärtäisin, mutta tommoset pikkuruiset perkeleet, tai ainaki yks semmonen, pyörii ku puolukka ja voin lähes kuulla sen vittuilun. Eikä mulla ole nyt edes banaania hanurissa. Selittämätöntä, mystistä.

Heh, mua taas puri äskettäin kirppu. Koiravahtina olemisen palkka? Pitänee imuroida mokomat helvettiin...niitä on varmaan pari muutakin jossain piilopaikassa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tuli sitten aikamoinen ukonilma tähän Tampereen keskustan päälle! Maailmanlopun meininki.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Tajusin juuri että nyt meni ohi viimeinen kesälomalauantai.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Eikö tämänkin ketjun voisi jo lukita.

Minkä takia? Tämähän on kuin istuisi porukassa kaljalla. Jokainen kertoo omat murheensa ja tarinansa tai mitä ikinä lie mielessä, vuorotellen. On meillä turhempiakin ketjuja.

Meikäläinen saa muuten olla koko päivän puku päällä ja kraka kaulassa. Hieno homma näillä lämmöillä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teukka teki sopimuksen :peukku:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös