Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olin tänään duunipalaverissa. Paikalla minä ja 20 naista. Lähdin kesken kaiken pois.

Simon 0 naiset 6. Ei niitä pidä pelätä tai liikaa kunnioittaa. Jos taas vitutuksen puolelle menee niin siihenkin on omat konstit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Simon 0 naiset 6.
En allekirjoita. Ihan asiaa siellä palaverissa puhuttiin, mutta kun arviolta viisi-kuusi keski-ikäistä muijaa sönköttää epäselvästi samasta asiasta moneen kertaan, hokee 'niinku' -sanaa jatkuvasti ja asialista ei etene, niin ei maksa vaivaa homehtua moisessa turhakokouksessa. Änkyttäkööt ämmät keskenään.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun kuulin Pablo Franciscosta ensi kerran puhuttavan, minulle syöpyi päähän Disco Stu'n näköinen äijä, aurinkolaseineen päivineen. En meinaa päästä mielikuvasta eroon, vaikka jo pari vuotta sitten olen havahtunut siihen todellisuuteen, miltä Pablo todella näyttää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyky-Jasmin Mäntylä muistuttaa suuresti Indira Gandhia.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nyky-Jasmin Mäntylä muistuttaa suuresti Indira Gandhia.

Tein huomion että tissinsä sijaitsevat fotojen perusteella edelleen epäilyttävän alhaalla.

Asia mikä tahansa, jonka vuoksi tähän oikeastaan olen pakoitettu kirjoittamaan kuuluu seuraavasti: mikä sormi se on joka ei vitulle haise?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Aivan mahtavia nuo vuvuzelat! Ensi vuonna kaikilla kärppäfaneilla on katsomossa oma keltamusta vuvuzela. Niin kotona kuin vieraissa, töttöröö vaan! Raksilasta ei tarvitse puhua enää hornankattilana, jatkossa se on herhiläispesä!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ensi vuonna kaikilla kärppäfaneilla on katsomossa oma keltamusta vuvuzela.

Onneksi tuo pöljä idea ei ole meillä mahdollista halleissa. Puhaltakaa torveen vaikka oulun torilla niin tulee kivaa tunnelmaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Asia mikä tahansa, jonka vuoksi tähän oikeastaan olen pakoitettu kirjoittamaan kuuluu seuraavasti: mikä sormi se on joka ei vitulle haise?
Homon sormi? Puusepän sirkkelissä irronnut nakki? Fingerroos? Peukalopotti?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katson "Ihmeellisen rodun" ensimmäistä tuotantokautta. Vaikuttaa aika hassun kotitekoiselta verrattuna uudempiin tuotantokausiin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
YLEX radiossa pari päivää sitten ne saatanan ärsyttävät juontajat miettivät, että on olemassa vanhapiika, mutta mikäköhän ihme miespuoleisen nimitys sellaiseen on?? Olisikohan vanhapoika?

Tänään sama kanava ja saattoi olla eri tyypitkin ja toinen luki jotain sata vuotta vanhaa lappua kun hänen isoisoisoisä oli pyöräillyt jostain kemuista ja liikaa ....öljyä nauttineena tapahtui jotain. Teksti oli epäselvää ja miettivät oliko se mötö vai mato vai mölö-öljyä, mutta eiköhän kyseessä ole ihan mökäöljy perkele.

Ensi viikolla varmaan mietitään jotain todella kinkkistä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipa pyykättyä. Eilen ihan ok leffa tuli tsekattua eli Crazy Heart. Kauko Röyhkä oli Iguanassa kuten allekirjoittanutkin, tänään oli ohjelmassa jopa käynti Keravalla; Prismassa oli kaksikin jokseenkin Ibrahim Shkupollin näköistä heppua mutta ei pelottanut. Hassua.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jumalauta, että alkoi ärsyttämään Johanna Kurkelan suhiseva ässä. Kuullostaa ihan joltain hampaattomalta mummolta, vaikka näyttää joltain ihan muulta.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta, että alkoi ärsyttämään Johanna Kurkelan suhiseva ässä. Kuullostaa ihan joltain hampaattomalta mummolta, vaikka näyttää joltain ihan muulta.

Haha, täällä hajoiltiin samalle asialle! Melkein kuin Salkkareiden Katariina olisi laulamassa.

Shiinähän shitä oish.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Tuntuu et voisin tehdä töitä kellon ympäri. Kaikkivoipa olo. Onko elämää? Töitä ja Jatkoaikaa. Juhannuksenaki haluaisin töihin, mutta eivät laittaneet vuoroja jussiksi kun ajattelivat että haluaisin juhlia juhannusta. Elämä, missä pelaa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En pidä Johanna Kurkelan äänestä enkä biiseistä.

Olenko homo?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen miettinyt kohdallasi juuri tätä juttua, ja nyt kun kysyt, vastaus on myöntävä..

Miksi sitten kuvittelen olevani darkest hourissani Tuksun isossa kainalossa. Ja miksi pidän nenästäni kiinni kun cacca haisee?

Olenko hetero?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
pohjoisen Keski-Suomen poronhoitoalueen
Kuinka niin muka pohjoisen Keski-Suomen?! Jos mennään etelästä pohjoiseen, niin puoliväli tulee Oulun pohjoispuolella Haukiputaalla. Niin, että Oulu on melkoisen keskellä, ehkä jopa ennemminkin eteläistä keskisuomea mutta sanoisin kyllä, että keskistä keskisuomea.

Jyväskylähän on sitten välisuomea, ei siis oikein mistään kotoisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös