Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 767 056
  • 68 600

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA
Kuukausi sitten heräsin veden ropinaan ja aattelin että vaihteeksi sade päivää pukkaa, sillä eihän tuo tänä talvena ole vieras ääni ollut kun vettä paiskoo ikkunaan. Sitten huomasin että varpaat kastuu viltin alla. Katse kattoon ja äkkiä karvalapsi matkaan ja pihalle autoon viemään, sitten takasin ja sadetakkia päälle, ja pelastamaan mitä pelastettavissa on. Siinä tuli vähän reenattua miten toimia kun ryssä tulloo kun pelasteli tavaroitaan. Yläkerran artisti oli siis Sandelssia nauttinut sen verran jotta päätti nukahtaa kesken suihkun.

Siitä sitten siskon luo evakkoon pariksi päiväksi, ja olihan se kokemus kun siellä tuota eloa riittää verrattuna mitä oma on. Mutta hyvin meni ja nautin kovasti kun sain pikku riiviöiden(6) touhuta ja pellailla. Sitten muutto evakko kämppään oottelemaan montako kuukautta kestää remontit. No kattelin siinä sitten muita kämppiä ja löysin loppusijoituspaikkani, josta oon viimein saanut rakennettua oikeinkin viihtyisaän pesän.

9kk. sitten muutin tuohon jotta överi rakkaan veteraanokseni ei tarvitse rappuja pahemmin mennä. Nyt sitten 2 muuttoo kk.n sisään, ja siis 3 kertaa 9kk.n sisään. Riittää tosiaan ja toivottavasti tätä pesää ei kuse mikään.

Posina pitää kyllä todeta että hyvin päässyt turhasta tavarasta eroon, kun nytkin 5 ikea kassia vienyt hyvätekeväisyyteen jossa tavara kohtaa suoraan tarvitsijan.

Mutta kaikkinaan aika turhaa ylimääräistä paskaahan tuo toi tullessaa, mutta voiton puolella onneksi viimein.

Kiitin toki naapuria kun käytävässä näin Sandelssi salkkuineen. Kovasti pahoitteli, enkä lyötyä lyömään lähtenyt, vaan totesin että sattuuhan noita. Ja nytten kun jutellut immeisten kanssa niin tosiaan noita sattuu.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitä helv...peukaloko sinne ahvenen suuhun pitää tunkea?? Ihmettelinkin kun muut veneessä katsoivat vähän oudosti.
Kokeile joskus kun kalastat.
P.S. harmittaa taas kun sain rippiristin joskus 93 tjsp, äitini kenellä ollut pal paskaakaan rahaa osti semmosen 500mk:n mulle ja hävitin sen viikossa...

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa&Tami& Järjestelmän väärät
Vähän saa maistella.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kuukausi sitten heräsin veden ropinaan ja aattelin että vaihteeksi sade päivää pukkaa, sillä eihän tuo tänä talvena ole vieras ääni ollut kun vettä paiskoo ikkunaan. Sitten huomasin että varpaat kastuu viltin alla. Katse kattoon ja äkkiä karvalapsi matkaan ja pihalle autoon viemään, sitten takasin ja sadetakkia päälle, ja pelastamaan mitä pelastettavissa on. Siinä tuli vähän reenattua miten toimia kun ryssä tulloo kun pelasteli tavaroitaan. Yläkerran artisti oli siis Sandelssia nauttinut sen verran jotta päätti nukahtaa kesken suihkun.

Siitä sitten siskon luo evakkoon pariksi päiväksi, ja olihan se kokemus kun siellä tuota eloa riittää verrattuna mitä oma on. Mutta hyvin meni ja nautin kovasti kun sain pikku riiviöiden(6) touhuta ja pellailla. Sitten muutto evakko kämppään oottelemaan montako kuukautta kestää remontit. No kattelin siinä sitten muita kämppiä ja löysin loppusijoituspaikkani, josta oon viimein saanut rakennettua oikeinkin viihtyisaän pesän.

9kk. sitten muutin tuohon jotta överi rakkaan veteraanokseni ei tarvitse rappuja pahemmin mennä. Nyt sitten 2 muuttoo kk.n sisään, ja siis 3 kertaa 9kk.n sisään. Riittää tosiaan ja toivottavasti tätä pesää ei kuse mikään.

Posina pitää kyllä todeta että hyvin päässyt turhasta tavarasta eroon, kun nytkin 5 ikea kassia vienyt hyvätekeväisyyteen jossa tavara kohtaa suoraan tarvitsijan.

Mutta kaikkinaan aika turhaa ylimääräistä paskaahan tuo toi tullessaa, mutta voiton puolella onneksi viimein.

Kiitin toki naapuria kun käytävässä näin Sandelssi salkkuineen. Kovasti pahoitteli, enkä lyötyä lyömään lähtenyt, vaan totesin että sattuuhan noita. Ja nytten kun jutellut immeisten kanssa niin tosiaan noita sattuu.
Taitaa artisti esittää joku kerta encoren, halusit tai et.

T41kuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeile joskus kun kalastat.
P.S. harmittaa taas kun sain rippiristin joskus 93 tjsp, äitini kenellä ollut pal paskaakaan rahaa osti semmosen 500mk:n mulle ja hävitin sen viikossa...
Tuollaiset jää kyllä pyörimään mieleen. Varmaan loppuelämäksi. Itse jätin joskus vuosituhannen vaihteessa humalapäissäni siskoni Yhdysvalloista tuoman Zippon baarin pöytään, ja se harmittaa edelleen. En ole tähän päivään mennessä kehdannut kertoa että hävitin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ne koitti lyödä lyötyä, halus hyötyä
Meinasin jo pyörtyä, alas täältä syöksyä
Miks mul kaduttaa, kun yleisö taputtaa?
Tää haippi ei oo kaikki, se voi pahimillaan satuttaa
Paineet, mun piti kantaa ne
Täs vaihees fiilis, Mikko Rantane
Ja tää stoori, satumaine
Laitoin all in, niinku Patu Laine
Elämä ku Formula, ei ne saa mua horjumaa
Niinku Pekka Rinne, kaikki yritykset torjutaa
Lapa jäässä, mut en lehteen taho
Tietokone pääs, Sebe Aho
Vaikka vastustaja koittaa meitä pimentää
Peli loppuu vast ku raitapaita pillii viheltää
Nyt on mitalit kaulas
Kopis koko jengi polttaa sikarii rauhas
Let's go!

JVG - Ministeripaikal

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Taitaa artisti esittää joku kerta encoren, halusit tai et.
Entiselle työkaverille kävi näin. Yläkerran naapuri nukahti kahdesti suihkuun. Ensimmäisen rempan taisi vakuutusyhtiö maksaa, toisella kerralla oli muistaakseni kaverin myytävä asunto, että sai maksettua rempan, vakuutusyhtiö ei enää auttanut.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Veljeni rippiristiä etsittiin kuulemma metallinpaljastimella aikoinaan. Tarina ei kerro, että löytyikö, mutta veikkaisin, että ei. Itse sain rippilahjaksi elämäni ensimmäisen cd-kasettimankkayhdistelmän ja sitten piti heti hakea edesmenneestä Kotkan Sävelaitasta The Doors-yhtyeen ensimmäinen levy cd-muodossa. Siitä alkoikin lyhyt, mutta intohimoinen suhde kyseiseen bändiin ja sen tuotantoon.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA
Veljeni rippiristiä etsittiin kuulemma metallinpaljastimella aikoinaan. Tarina ei kerro, että löytyikö, mutta veikkaisin, että ei. Itse sain rippilahjaksi elämäni ensimmäisen cd-kasettimankkayhdistelmän ja sitten piti heti hakea edesmenneestä Kotkan Sävelaitasta The Doors-yhtyeen ensimmäinen levy cd-muodossa. Siitä alkoikin lyhyt, mutta intohimoinen suhde kyseiseen bändiin ja sen tuotantoon.
Laitoimpa piitkästä aikaa soimaan ja cammoon baby light my firea ootellessa saa siivet marinoitua, ja saan muut soosit tehtyä. Kiitosta vaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onkohan sen liha hyvää?
Mausta en tiedä, mutta ei tuo nyt ainakaan kovin huonon näköistä ole. Eli itse söisin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA
Laitoimpa piitkästä aikaa soimaan ja cammoon baby light my firea ootellessa saa siivet marinoitua, ja saan muut soosit tehtyä. Kiitosta vaan.
Doors osoittautui sittenkin virheeksi ja siivet lensi molokkiin, kun olivat vielä pöydällä kun kuuden maissa havahduin sohvalta istumassa läppäri sylissä.
Jatkossa siis menevämpää mussiikkia tuohon aikaan soitettava ettei mies vallan hyydy.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Doors osoittautui sittenkin virheeksi ja siivet lensi molokkiin, kun olivat vielä pöydällä kun kuuden maissa havahduin sohvalta istumassa läppäri sylissä.
Jatkossa siis menevämpää mussiikkia tuohon aikaan soitettava ettei mies vallan hyydy.
Hyvä, että siivet löytyi pöydältä ja havahduit sohvalta ihan itse aamutuimaan. Ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa, kun samalla yhtälöllä aloitetun ruoanlaiton seurauksena on palokunta tullut ja herättänyt asukkaan. Tai joskus käy vielä huonomminkin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy