Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 766 544
  • 68 598

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Klo 17:31 tuli sähköpostiin Suomen Suoramainonta OY:n jakeluseurantakysely. Vastasin siihen ettei ole näkynyt ilmaisjakeluita taas ikuisuuteen ja pistin osoitteeni. Äsken kolahti postiloota ja tuli Vantaan Sanomat ja mainokset (tykkään lukea tarjoukset paperilta, yleensä paskalla istuessa).

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Heh, ruotsalainen asiakas totesi palaverin lopuksi että "you have to hear this" ja pisti Bara Bada Bastun soimaan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt on vasemmistoliitto keksinyt miten saadaan ihmiset liikkeelle. Huomisessa Myyrmäen Paalutorin vaalitilaisuudessa jaetaan ämpäreitä 100 ensimmäiselle.
Hyvä idea! Myös ne, joita muutoin hävettäisi olla ko. tilaisuudessa, voivat rauhassa nauttia paatoksesta ingocnito... ilmainen ämpäri päässä...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on vasemmistoliitto keksinyt miten saadaan ihmiset liikkeelle. Huomisessa Myyrmäen Paalutorin vaalitilaisuudessa jaetaan ämpäreitä 100 ensimmäiselle.
Nyt kuule käydään yhdessä jonottamaan.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
RoKi ulkona Mestiksen pudotuspeleistä ja huomenna voi olla Kärpätkin ulkona Liigan pudotuspeleistä. Onneksi sieltä on vielä MM-kisat tulossa, että jotain jännitettävää on keväälläkin jos Kärpät tippuu huomenna.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei toi vielä mitään. Mulla on Keskustan ämpäri, missä on Matti Vanhasen pärstä ja omakätinen nimikirjoitus.
Viime vuoden Suomi Areenassa näin Porin torilla ensin koiran. Tämän jälkeen kohdistin katseen naikkoseen, joka sitä ulkoilutti. Katsoin, että molemmat ihan nättejä. Seuraavaksi huomasin pitkän miehen. Se oli Matti Vanhanen. Nämä kolme poistuivat yhtä matkaa.

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA

Tänne on vaan aivan pakko kirjoittaa, vaikka ei seuraisi kendoa yhtään.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa&Tami& Järjestelmän väärät
Eipä tässä ole muuta, kuin vaan päivää palstalaiset. Plus 500 viestin raja lähenee.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuli ajankuluksi katsottua Farmi Suomen uuden kauden ensimmäinen jakso. En kyllä olisi Ari Koivusta tunnistanut ellei nimeä olisi kerrottu. Mitä Henna Kalinaiselle on tapahtunut? Häntäkään en kyllä tunnistanut. Muuten aika kuraa tuo uuden kauden kattaus. Ei taida tarvita enää seuraavaa jaksoa katsoa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on tällä hetkellä arkiaamuisin herätys kello 5.30. Olen jopa yllättynyt kuinka hyvin pystyn heräämään niin aikaisin aamulla ja saan itseni nopeasti sängystä ylös. Ennen työkokeilun alkua jännitti hieman kuinka minun käy aamuherätysten kanssa kun vapaalla ollessa nukuin aina johonkin 10-12 asti, mutta hyvinhän minä pääsen ylös jo silloin 5.30. Eikä ole tarvinnut edes torkuttaa.

Mutta kyllä tänäänkin vapaapäivänä nukuin heti 10.30 asti. Ja nautin kiireettömästä aamusta ja pitkään nukkumisesta. Onhan se mukavaa kun aamulla ei tarvitse lähteä mihinkään, saa katsella vaikka televisiota ja rauhassa syödä aamupalansa ja juoda aamukahvit.

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huominen uutinen:
Trump jyrähtää: Nyt niitä munia tänne! ...tai me tullaan ja tehdään Elonin kaa teistä kokkelia!?

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Gabriel Iglesias > Sami Hedberg.

Molemmat käyttävät paljon ääniä keikallaan.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texas Moose
Oletteko koskaan miettineet että onko seepra musta jolla on valkoiset raidat vai valkoinen mustilla raidoilla?

Tämmöst mä fundeeraan nii maa perkeleesti ja tasasee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy