Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 303
  • 66 849

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kolmen viikon loma lähenee loppuaan. Pakko myöntää, että tänään alkanut jo hieman ahdistaa ajatus maanantai aamusta, ja töihin paluusta. Eritoten kun tietää kuinka paljon rästiin jääneitä töitä minua odottelee.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kivahan se olisi, jos niitä hyviäkin aikoja olisi mitä muistella. Tai olihan meillä 10 vuotta sitten se yksi voitettu game 7. Jokerit pudotettiin puolivälierissä dinosaurusten aikaan. Johan noissa riittää..

Kun Louhivaara karkasi laidalta läpi ja teki nenän edessäni maalin, olin hyvillä fiiliksillä.

Seuraavassa pelissä Saikkosta maaliin. Ja niin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaksi vuotta piti parannella olkapäätä ja vähän muutakin, että pystyi taas lähtemään jonnejen kanssa aloittelemaan pesäpallon talvitreenit. Mukavahan se on huomata, että ei aivan jää vieläkään jalkoihin, vaikka se liikkuvuus ei enää olekkaan sitä mitä vaikka viisi vuotta sitten. Ja mikä parasta, jonnet ottivat oikein hyvin vanhuksen mukaan. Kyllä urheilu on parasta mitä räpylä kädessä voi tehdä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kaksi vuotta piti parannella olkapäätä ja vähän muutakin, että pystyi taas lähtemään jonnejen kanssa aloittelemaan pesäpallon talvitreenit. Mukavahan se on huomata, että ei aivan jää vieläkään jalkoihin, vaikka se liikkuvuus ei enää olekkaan sitä mitä vaikka viisi vuotta sitten. Ja mikä parasta, jonnet ottivat oikein hyvin vanhuksen mukaan. Kyllä urheilu on parasta mitä räpylä kädessä voi tehdä.
On se vähän kyllä huonoa tuuria että kesällä heitellään palloa ja talvella kiekkoa. Mutta minkä teet kun tänne pohjoiseen on synnytty.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaksi vuotta piti parannella olkapäätä ja vähän muutakin, että pystyi taas lähtemään jonnejen kanssa aloittelemaan pesäpallon talvitreenit. Mukavahan se on huomata, että ei aivan jää vieläkään jalkoihin, vaikka se liikkuvuus ei enää olekkaan sitä mitä vaikka viisi vuotta sitten. Ja mikä parasta, jonnet ottivat oikein hyvin vanhuksen mukaan. Kyllä urheilu on parasta mitä räpylä kädessä voi tehdä.
Kyllä mä tiedän ainakin yhden paremman käyttötarkoituksen räpsälle!!
 
Aika hyvin säilynyt kaikilta fyysisiltä kivuilta elämäni aikana mutta nyt on olkapää jotenkin paskana ja onhan tää perseestä. En oikein tiedä mitä on käynyt, kenties töissä tehnyt jotain huonossa asennossa. Ja toiset elää näiden kipujen kanssa jatkuvasti tai ainakin vuosia, ite valitan jo parin huonon vuorokauden jälkeen. Ei helvetti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aika hyvin säilynyt kaikilta fyysisiltä kivuilta elämäni aikana mutta nyt on olkapää jotenkin paskana ja onhan tää perseestä. En oikein tiedä mitä on käynyt, kenties töissä tehnyt jotain huonossa asennossa. Ja toiset elää näiden kipujen kanssa jatkuvasti tai ainakin vuosia, ite valitan jo parin huonon vuorokauden jälkeen. Ei helvetti.
Isäni on rempannut kaikkia auton romuja nuoruudessaan ja vaihtoi 25 vuotta sitten timpurin hommiin. Sormet ja selät paskana nyt. Onneksi kohta pääsee pakolliselle eläkkeelle nii ei tarvi sydänkohtausta pelätä. Menköön vaikka mökille haravoimaan kevyempiin hommiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään syksyn hommista Iisoppilassa on ikkunan pesu ja verhojen vaihto... Jaksaa, jaksaa. Vielä yksi ikkuna jäljellä ja sitten sapuskaa ja Suomen Cupin hiihtoa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jämähdin katselemaan "uutta" BumtsiBumia jimiltä. On kyllä todella vaivaannuttavaa seurattavaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käytiin Mäkelänrinteessä uimassa. Oikein kiva paikka. Taisi olla ensimmäinen kerta kun olen uinut 50m altaassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaan onko se karhu? Ei varmaan ole.
Sivumennen, kovasti Veikko Lavilta kuulostava herra lauloi eräällä sanotaanko kansanperinteestä voimansa ammentavalla äänilevyllä karhua sivuten: "Karhun suu on karvainen, mutt' pyssymies ei pelkää". Tämä ei liittynyt pesäpalloon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pari viikkoa sitten kävin saattohoitopaikassa. Siellä eräs naishenkilö on nyt ollut reilun kuukauden. Ja tänään eli eilen kävin uudelleen. Emme ole siellä nyt olevan ihmisen kanssa tunteneet toisiamme kuin vuodesta 2018 alkaen. Satuttiin näkemään silloin sukulaistapaamisessa. Tulimme juttuun, ja siitä asti on oltu yhteyksissä. Aina maalis-, kesä-, syys- ja joulukuussa ainakin soitin, joskus myös kävin kylässä. Päätin vaan, että noina kuukausina ainakin soitan. Hän on ehkä isäni serkku, en ole kysellyt, sama se sille. Hän täyttää - jos täyttää - tänä vuonna 85 vuotta.

Mukavaa on ollut kuunnella tuon ihmisen juttuja. Mummoni isä kuoli varsin nuorena v. 1943. Tuonkin tapauksen hän muistaa ja kertoi mitä silloin tapahtui. Tai kun isoisäni kuoli jo 1964, niin siitä osasi kertoa paljon. Arvokasta historiaa olen saanut tallentaa. On toki puhuttu paljon muustakin, kirjallisuudestakin eilen, Alastalon salissa oli puheissamme, ja siitä missä päin Eurooppaa on lomailtu, ja millaista siellä on ollut.

Nyt minä sitten käyn siellä joka toinen lauantai siihen asti, kunnes jonain lauantaina peti on tyhjä.
Mikäpä olikaan ollut sopivampi päivä kuin pyhäinpäivä jättää peti ja siirtyä manan majoille. Ihmisen elämä on kuin mutkainen tie, jonka varrelta lähtee isompia ja pienempiä teitä. Minä olin pieni polku loppumatkasta. Se oli mukava yhteinen taival. Kiitos siitä.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikäpä olikaan ollut sopivampi päivä kuin pyhäinpäivä jättää peti ja siirtyä manan majoille. Ihmisen elämä on kuin mutkainen tie, jonka varrelta lähtee isompia ja pienempiä teitä. Minä olin pieni polku loppumatkasta. Se oli mukava yhteinen taival. Kiitos siitä.
Jurkan huonetta ja sukua -dokumentissa Sakari ja Vappu Jurkka muistelevat veljensä Jussin kuolemaa 43:00 alkaen. Vappu oli sanonut Jussille (44:54): "Ethän sä tänään lähde, vaan lähdet huomenna ihan kuin Jeesus." Jussi Jurkka kuoli Pitkäperjantaina.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Taas tuo tikka (tms. lintu) koputtelee tuolla talon nurkkaa. Meinaakohan se tehdä pesän?
Toivottavasti pesää, eikä etsi ruokaa koska jos se sitä taloksi seinistä löytäisi suosittelisin uuden asunnon hankkimista nopeasti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äiskälle piti näyttää raide-Jokeri, joten köröttelimme sitten Itäkeskuksesta Keilaniemeen ja takaisin. Kaksi ja puoli tuntia istumista spårassa riitti minulle. Nopeahan tuo kulkuväline on verrattuna bussiin, mutta onneksi ei tuollaista edestakaisin menemistä tarvitse toistamiseen tehdä (koputtaa puuta).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Huh mikä päivä töissä. Onneksi kaikki päivät eivät ole yhtä kaoottisia...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, niinhän siinä sitten kävi että kun kiroilin ja kirjoitin tännekin ketjuun perjantaina että jaksaako siellä hallilla enää käydäkään niin satuin sitten lauantaina sairastumaan flunssaan ja jäi lauantain Lukko-matsi väliin. Ja sen kaiken kukkuraksi Kerho vielä voittikin. Hieno juttu että tuli joka tapauksessa voitto vaikka peli olikin ensimmäinen tällä kaudella mihin en päässyt itse paikalle. Hädin tuskin jaksoin flunssan kourissa katsella pelin tv:stä. No, ehkä siihen hallilla käymiseen tulee taas lisäinnostusta.

Jeps, eli flunssan kourissa tässä on oltu lauantaista lähtien. Oli jo perjantaina sellaista fiilistä että tulenko kipeäksi ja kurkku saattoi olla hieman arka, mutta tyhmä kun olin niin menin silloin vielä katselemaan näytelmän Kiviä taskussa ja menin vielä loppuillasta katselemaan ilmaista livemusaa paikalliseen pubiin. Jälkiviisaana voisi todeta että olisi voinut olla parempi jäädä tuolloinkin jo kotiin.

Tällä hetkellä vointi jo aika hyvä. Mutta lauantaina olin melko kipeä, oli kuumettakin jotain 38,1. Sunnuntaina aamulla oli vielä 38,4 kuumetta mutta sitten se lähti laskemaan. Tänään oli kyllä aamulla lämpöä jotain 37,4 mutta päivällä ei ole kuumetta enää ollut. Lauantaina oli olo kyllä melko väsynyt ja selkeitä kuumeen merkkejä siinä olikin kun tuli kylmän väreitä ja vapisin melkein vaikkei asunnossa nyt mitenkään kovin kylmä ollut.

Nyt näyttää siltä että voiton puolella ollaan. Vielä kun saisi taas vaihteeksi kunnon yöunet. Ollut viime öinä tukkoisuutta ja yskää sen verran pahasti että yöunet jääneet vähiin. On ollut vaikeuksia saada unta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jahas onkohan autovanhuksen akku tyhjentynyt. Tässä on muutama viikko ollut auto katoksessa, niin varmaan ihan siitä nyt homma johtuu. Voi nyt perkele.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Huomenna jälleen jokaisen Liisan ja Maurin lempipäivä, kun pääsee tirkistelemaan netistä paljonko ihmiset tienaa. Älytöntä hommaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös