Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 192
  • 68 237

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jäi välistä tuo alkuperäinen viesti aiheesta veli @Roger Moore ja autohuolet. Itselläkin levisi aikoinaan kytkin Toyotasta (Corolla). Elettiin markka-aikaa. Romu ammattikoulun autopuolelle korjattavaksi, en muista lopullista korjaussummaa.

Nykyisessä Toyotassa on automaattilaatikko. Sen hajoaminen kävisi jo oikeasti kukkaron päälle. *koputtaa puuta*

Minkään valtakunnan hyötyähän tästä viestistä ei ollut sinun tilanteeseesi, mutta kirjoitinpa kuitenkin.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kolmen viime päivän ajan paahtanut itseäni kattoterassin aurinkotuolilla sortseissa... myöhäisillan kävelylenkit menee kuitenkin vielä paksussa untuvatakissa. Nytkin foreca näyttää klo 21 tuntuu kuin -7 keliä.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Iltalehti päättänyt lyödä lyötyä ja vittuilee Li Anderssonille, tai oikeastaan lällättelee lapsellisesti.

Iltalehti soitti Suomen luonnonsuojeluliiton entiselle puheenjohtajalle, biologi Risto Sulkavalle, selvittääkseen, onko sanonnalla perää.

Edes orava ei kuulemma ole poikkeus.
Nää tyypit saa palkkaa tämmösestä dadasta.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Iltalehti päättänyt lyödä lyötyä ja vittuilee Li Anderssonille, tai oikeastaan lällättelee lapsellisesti.

Iltalehti soitti Suomen luonnonsuojeluliiton entiselle puheenjohtajalle, biologi Risto Sulkavalle, selvittääkseen, onko sanonnalla perää.

Edes orava ei kuulemma ole poikkeus.
Nää tyypit saa palkkaa tämmösestä dadasta.
On Li Anderssonkin saanut monta vuotta liksaa dadasta. Orava on poikkeus, mutta oravalla onkin 100 % tulospalkkio.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytätteks te koskaan mikroaaltouunia? Mä en. Hitto eilen frendillä hain pizzat ja neljäsosa jäi. Nyt sitten tsernobylin kautta suuhun. Kyllä se joka haukulla arveluttaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä kukkii kaktus. No ei ole oman ns. viherpeukalon saannoksia vaan kaupasta ostin. Sellainen kiva pääsiäisväri noissa kukissa. Kyseessä on siis kuulakaktus. Minun hoidossani ei varmaan kuki toisten.... ;-)

Liitteet

• IMG_20230404_184655_HDR.jpg
    IMG_20230404_184655_HDR.jpg
    390,3 KB · kertaa luettu: 53

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Prepaid-liittymääni, jonka numeron olen antanut vain työkkärille, faijalleni sekä asianajajalleni, on tullut tänä iltana soittoja Keniasta ja nyt äsken jostain +21 -suuntanumerolla varustetusta numerosta (en vastannut soittoihin). Kännykkä on suunnilleen kymmenen vuotta vanha eikä siinä ole nettiä. Lievästi sanottuna ärsyttää tällainen häiriköinti.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Prepaid-liittymääni, jonka numeron olen antanut vain työkkärille, faijalleni sekä asianajajalleni, on tullut tänä iltana soittoja Keniasta ja nyt äsken jostain +21 -suuntanumerolla varustetusta numerosta (en vastannut soittoihin). Kännykkä on suunnilleen kymmenen vuotta vanha eikä siinä ole nettiä. Lievästi sanottuna ärsyttää tällainen häiriköinti.
Minulle tuli myös äsken. +216 näytti olevan Tunisian numero.

Glove

Jäsen
Ei siinä ole sen kummempaa kuin se, että laittavat koneen soittamaan alkaen numerosta +35840000000 ja sitten kun joku vastaa niin alkavat juttelemaan mukavia. Tai vähemmän mukavia.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt tuli muuten juuri puhelu +960 numerosta eli Malediivien numerosta. Onkohan tämä velivenäläisen "kosto". Robottiarmeija kostaa soittamalla häläreitä joka numeroon.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Jäi välistä tuo alkuperäinen viesti aiheesta veli @Roger Moore ja autohuolet. Itselläkin levisi aikoinaan kytkin Toyotasta (Corolla). Elettiin markka-aikaa. Romu ammattikoulun autopuolelle korjattavaksi, en muista lopullista korjaussummaa.

Nykyisessä Toyotassa on automaattilaatikko. Sen hajoaminen kävisi jo oikeasti kukkaron päälle. *koputtaa puuta*

Minkään valtakunnan hyötyähän tästä viestistä ei ollut sinun tilanteeseesi, mutta kirjoitinpa kuitenkin.
Ihan hyvä tarina, niinhän ne joskus tuppaa autot vähän ottamaan osumaa. Tuttu soitti tänään ja sanoi että osat saa ehkä jollain 180e hinnalla ja töiden osuus katellaan sitten. Menen itsekin näillä näkymin vähän niinku vänkäriksi sinne mukaan.

Kyllä tässä eräänlainen onni onnettomuudessa kävi, tuo tyyppi joka sitä autoa korjaa on kaverini vaimon eno ja sillä tavalla tuttu että olen aikoinaan hänen korjaamollaan tuota autoa käyttänyt huolloissa. Nyt tuo mies tekee palkollisena hommia kaverin appiukon omistamassa automaalaamossa/-korjaamossa ja tuo appiukkokin on sillä tavalla tuttu että esim. kaverin lapsen varpajaisissa tutustuttiin ja ristiäisissä myös, olen siis tuon kaveripariskunnan lapsen kummi. Eli lähes sukulaisia siis. Tulee ihan hyvä apu kyllä siltä puolelta tässä asiassa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Kyllä tässä eräänlainen onni onnettomuudessa kävi, tuo tyyppi joka sitä autoa korjaa on kaverini vaimon eno ja sillä tavalla tuttu että olen aikoinaan hänen korjaamollaan tuota autoa käyttänyt huolloissa. Nyt tuo mies tekee palkollisena hommia kaverin appiukon omistamassa automaalaamossa/-korjaamossa ja tuo appiukkokin on sillä tavalla tuttu että esim. kaverin lapsen varpajaisissa tutustuttiin ja ristiäisissä myös, olen siis tuon kaveripariskunnan lapsen kummi. Eli lähes sukulaisia siis. Tulee ihan hyvä apu kyllä siltä puolelta tässä asiassa.
No, eihän tuossa sitten käynyt kuinkaan... Panet sen kummin... siis appiukon... kaveripariskunnan... ... sukulaiset... ... enon(?) ... eikäkö...
Noh, kuitenkin... panet jonkun töihin ja homma hoidossa... helppoa?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitkästä aikaa jäi vapaapäivänä menemättä pilkille. Siivosin, koulin taimia isompiin ruukkuihin ja laittelin uusia siemeniä multaan. Upean kelin kunniaksi otin sähkökäyttöiset ulkovalot pois pihalta ja laittelin osan aurinkokennovalaisimista pihalle. Kasvihuoneeseen sijoitin jonkin verran noita hieman lämpimämpään. Saapa nähdä illan hämärtyessä miltä näyttääpi.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pitkästä aikaa jäi vapaapäivänä menemättä pilkille. Siivosin, koulin taimia isompiin ruukkuihin ja laittelin uusia siemeniä multaan. Upean kelin kunniaksi otin sähkökäyttöiset ulkovalot pois pihalta ja laittelin osan aurinkokennovalaisimista pihalle. Kasvihuoneeseen sijoitin jonkin verran noita hieman lämpimämpään. Saapa nähdä illan hämärtyessä miltä näyttääpi.
Et sunkaan sinä vielä kasvihuoneeseen kasveja siirrä? Meillä kaikki on vielä visusti sisällä ikkunalaudoilla.
Kävin juuri kasvarissa ja siellä kyllä lämmintä oli, näin päiväsaikaan auringossa, mutta vielä on kinokset räystäisiin asti, joten ehkä puolitoista kuukautta ja sitten...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Et sunkaan sinä vielä kasvihuoneeseen kasveja siirrä? Meillä kaikki on vielä visusti sisällä ikkunalaudoilla.
Kävin juuri kasvarissa ja siellä kyllä lämmintä oli, näin päiväsaikaan auringossa, mutta vielä on kinokset räystäisiin asti, joten ehkä puolitoista kuukautta ja sitten...
Juu en! Taimet ovat parin ikkunan edustalla pöydillä. Hetken saa vielä odottaa. Nytkin piti potkia lunta edestä, että sai kasvarin oven auki. Aurinkokennovalaisimia laitoin tuonne. Sitä tarkoitin, että minkäköhän näköinen tuo on illan hämärtyessä, kun lamput syttyvät. Ei ole ennen tullut koitettua.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuossa tunti sitten lensi armeijan (?) helikoptereita talon yli. Omia sentään taisivat olla... ;-)

Liitteet

• IMG_20230405_170423_HDR.jpg
    IMG_20230405_170423_HDR.jpg
    167,9 KB · kertaa luettu: 84

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuossa tunti sitten lensi armeijan (?) helikoptereita talon yli. Omia sentään taisivat olla... ;-)
Viime viikon keskiviikkona kävin pilkillä Simpelejärvellä. On vesistö, josta osa on venäjän puolella. Useampi kopteri pörräsi ilmassa. Tekivät vissiin rajavalvontaa.

Viime kesänä olin vuoksella lähellä venäjän rajaa heittämässä perhoa kelluntarenkaalla. Tullin partiovene tuli kyselemään kuulumisia. En ollut aikeissa kummallakaan kertaa loikata itänaapuriin.

Kerran olin geokätköilemässä ihan rajavyöhykkeen tuntumassa. Tuolloin piti tullimiehille selvittää mitä olin tekemässä ja tarkistivat henkkaritkin.

Tälläistä elämä itärajalla.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Todella hassuja nuo ulkomaalaiset, kuin lapsia. Esim. Amerikkalaiset, lastaavat ostoksensa auton kärsään (trunk). Tai britit, auton saappaaseen (boot).

Onneksi suomalaiset ovat järkeviä, ja ostokset laitetaan auton tuohiseen selkäreppuun (kontti).

Glove

Jäsen
Todella hassuja nuo ulkomaalaiset, kuin lapsia. Esim. Amerikkalaiset, lastaavat ostoksensa auton kärsään (trunk). Tai britit, auton saappaaseen (boot).

Onneksi suomalaiset ovat järkeviä, ja ostokset laitetaan auton tuohiseen selkäreppuun (kontti).
Suomessa sentään moottorin yläpuolella on konepelti, jenkit laittaa hupun (hood)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tilasin Backstage Rock Shopista vitunmoisen läjän Tehiksen fanikamaa. Oli miinus viiskyt.

Vielä ehditte tilata!

Tehis on minulle kuitenkin Daven ohella niitä suurimpia suomalaisia, tapahtui Lahdessa mitä tahansa.

What happens in Lahti stays in Lahti.

Tilatkaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy