Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 357
  • 66 849

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kevät on jo aika kovassa odotuksessa. Ollut jo jonkin aikaa. Tietenkin yksi syy miksi odottaa kevättä niin paljon on se että tulee valoa, lämpöä ja joskus sitten myös kesä. Onhan ne hienoja juttuja kylmän ja välillä harmaankin talven jälkeen.

Nyt on kevään tulon suhteen näyttänyt jo välillä hyvältä. Ilmat ovat olleet välillä valoisampia ja myös kävelytiet ovat olleet sulia. Mutta ei jaksaisi taas jos kevään odotus on sitä että ensin mennään kevättä kohti vauhdilla ja sitten tulee taas roimastikin takapakkia.

Nyt on vähän ollut jo merkkejä keväästä ja kelit ovat välillä olleet oikeinkin aurinkoisia mutta tänäänkin taisi olla aika harmaa päivä ja ensi viikoksikin se on luvannut kylmempää ilmaa. Ei noita takapakkeja ja takatalvia taas oikein jaksaisi mutta pakkohan se on näitä Suomen kelejä jaksaa kun kerta täällä asuu.

Mutta kevät voisi jo tulla tosiaan. Pudotuspelitkin jo hyvässä vauhdissa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Perjantaina kasiluokkalaisen kanssa opettaja+vanhempi(+oppilas) keskustelu ja täydennettiin tuo wilmasta löytyvä arviointikeskustelu sitä varten. Tai siis yritettiin täydentää minun tunnuksilla, mutta ei onnistunut. Tytön piti mennä omilla tunnuksillaan wilmaan ja täydentää hänen itsearviointinsa sitä kautta. Sitten pystyin toki lisäämään kommentit omilla tunnuksillani. Vielä seiskaluokalla tuo kyllä onnistui kokonaan minun tunnuksilla. Mistähän tuommoinen ikärajakin on tuohon keksitty.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään esittelyssä....
Kiva yökuutioni jonka joulupukki toi. Lähes tulkoon koko ajan se möllöttää mustana (oikea kuva) mutta kun koskettaa niin se kertoo ajan (vasen kuva). Välillä ei vaan yöllä jaksa nostaa kättä että näkee kellon ja sitten nukahtaa uudelleen. Joskus pitää kosketella useammin kun ei vaan nukuta. Mutta yleensä niin ettei vaan jaksa vahtia kelloa kun se vaatii enemmän kuin katseen kääntämisen kelloradioon. Olen tykännyt siitä ettei kelloradion numerot koko ajan loista pienenä valona yöpöydällä vaan sen ajan(&valon) saaminen vaatii vähän yritystä. Minun on kuitenkin tärkeää tietää halutessani mitä kello on.
 

Liitteet

  • 20230323_222937-COLLAGE.jpg
    20230323_222937-COLLAGE.jpg
    876,1 KB · kertaa luettu: 67

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähtivätkö miehen harrastusvälineet siis roskikseen? Heh.
Lähinnä pois lähti vanhoja kakkupapereita, kukkapusseja ja paperikasseja. Pois lähti myös piparkakkutalon muotit ja käyttämättä jääneitä pesu-yms. aineita.
Tänään ajattelin jatkaa siivoamalla olohuoneen "kirjahyllyn" jossa ei oikeastaan ole yhtään kirjaa. Jos saisi sieltäkin vähän karsittua tavaraa. Vaikka laseja joita ei käytetä...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olipas lähes vaivaannuttava opettaja+vanhempi(+oppilas) keskustelu kun yläastelaisen kaikki opettajat olivat kirjoittaneet hänestä vain hirveästi kehuja. No eipä tarvitse isän ainakaan olla koulunkäynnistä huolissaan.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olipas lähes vaivaannuttava opettava+vanhempi(+oppilas) keskustelu kun yläastelaisen kaikki opettajat olivat kirjoittaneet hänestä vain hirveästi kehuja. No eipä tarvitse isän ainakaan olla koulunkäynnistä huolissaan.
Fiksua tämä uusi sukupolvi. Onnittelut siitä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tällä hetkellä ei kuulu tänne kovin hyvää. Olen kolmatta päivää jo flunssan kourissa. Yleensä pienemmät nuhat eivät saa minua nujertumaan pelkäksi petipotilaaksi mutta nyt en ole kolmeen viime päivään oikein muuta tehnyt kuin makoillut sängyssä. Nyt on jostain syystä voimakastakin väsymystä yhtenä oireena.

Toinen oire on sitten melko kova yskä. Yskän takia toki nukkuminen vähän vaikeampaa, ehkä se lisää väsymystä. Minulle sairastaminen siinä mielessä helppoa kun ei ole pakollisia menoja. Ei töitä tai mitään muutakaan, saan helposti järjestettyä itselleni aikaa maata ja sairastaa.

Tai yksi rasti on kaupassa käyminen mutta tilasin kotiinkuljetuksena pari laatikollista ruokaa. Ei tarvitse sitten kaupassa käymiselläkään itseä stressata.

Kuumetta en ole mitannut mutta en usko että minulla sentään kuumetta on. Posket ja otsa tuntuvat ihan normilämpöisiltä. Loppuviikko tässä menee varmaan sairastaessa mutta toivottavasti huomenna jaksaisi jo istua ja olla pystyssä. Sieltä tulee kuitenkin laajahko kattaus urheilua niin suotavaa olisi että jaksan sitä jo seurata.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onkohan joidenkin elämä kovinkin stressaavaa kun he näkevät rasismia joka asiassa?
Se on kyllä rasismia, jos epäilee, ettei kaikki olekaan rasismia.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ääntä käytetään musiikissa ja laulamisessa taiteellista tai viihteellistä arvoa sisältävien kuuloaistimusten tuottamiseen. - Wikipedia
Virtahevoilla ei ole hikirauhasia, mutta niillä on rauhasia, jotka erittävät paksua öljymäistä nestettä. Punaista nestettä luultiin pitkään veren ja hien sekoitukseksi. Se on kuitenkin kahden hapon yhdiste, joka aiheuttaa eräänlaisen aurinkovoidemaisen vaikutuksen, sillä öljy imee itseensä auringon ultraviolettisäteet. Neste on alkuaan kirkasta, mutta auringon vaikutuksesta siitä tulee nopeasti oranssinpunaista. - Wikipedia
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Virtahevoilla ei ole hikirauhasia, mutta niillä on rauhasia, jotka erittävät paksua öljymäistä nestettä. Punaista nestettä luultiin pitkään veren ja hien sekoitukseksi. Se on kuitenkin kahden hapon yhdiste, joka aiheuttaa eräänlaisen aurinkovoidemaisen vaikutuksen, sillä öljy imee itseensä auringon ultraviolettisäteet. Neste on alkuaan kirkasta, mutta auringon vaikutuksesta siitä tulee nopeasti oranssinpunaista. - Wikipedia
Ratu Udre Udre oli 1800-luvulla elänyt fidžiläinen heimopäällikkö, joka oli Guinnessin ennätyskirjan mukaan historian ”ahkerin ihmissyöjä”. Hänen väitetään elinaikanaan syöneen vähintään 872 ihmistä tai enemmän, tosin kuitenkin alle tuhat. Hän keräsi jokaisen syömänsä ihmisen muistoksi kiven. Kivet ovat edelleen nähtävissä hänen hautansa luona. - Wikipedia
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olipas tuo laskettelu kivaa. Just olin lasketellut ehkä 2007 ja taas. Vähän kuin polkupyörällä ajo, ei unohdu. Kersana taisin 4-5 talvea lasketella ihan urakalla.
Sama täällä. Pari viikkoa sitten laskettelin 23 vuoden tauon jälkeen. Todellakin kuin polkupyörällä ajo.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Viime viikko tuli taas vietettyä espanjassa. Torreviejassa rouvan kanssa katseltiin asunto tarjontaa. Kotiuduttua on tullut silmäilyä lisää. Mikäli muutto olisi vain miusta kiinni, me myytäisiin kaikki ja lähdettäisiin. Rouva vielä hiulaa vastaan, ja pyytää odottamaan hieman. Malagan seutu olisi miellyttävämpää Alicanten suhteen, mutta jälkimmäisessä olisi kyllä jonkin verran halvemmat kämpät ja hintataso.
 

Glove

Jäsen
Viime viikko tuli taas vietettyä espanjassa. Torreviejassa rouvan kanssa katseltiin asunto tarjontaa. Kotiuduttua on tullut silmäilyä lisää. Mikäli muutto olisi vain miusta kiinni, me myytäisiin kaikki ja lähdettäisiin. Rouva vielä hiulaa vastaan, ja pyytää odottamaan hieman. Malagan seutu olisi miellyttävämpää Alicanten suhteen, mutta jälkimmäisessä olisi kyllä jonkin verran halvemmat kämpät ja hintataso.
Mieli tekisi täälläkin muutta etelään, mutta minulla on se ongelma, ettei ole niin paljon pätäkkää, että se onnistuisi noin vain. Pitäisi olla siellä etelän suunnassa joku tapa ansaita elantonsa. Jos se olisi niin voisin lähetä vaikka heti huomenna. Elämä ei mennyt niin kuin suunnittelin. Sillehän ei tietenkään enää voi mitään, pitää keksiä jotain tulevaisuudessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä sataa vettä ja kunnolla. Ihan katto ropisee. Ihan kuin ois kesä... Ja kärpänenkin pörisee katossa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olen näemmä saanut muutaman pelikiellonkin aikanaan. Muistelin niitä, kun selasin yksityisviestihistoriaa. Noita on kirjoittanut läpeensä sairas ihminen ja on periaatteessa outoa, ettei penalttia ole tullut sen enempää. Yhtä en kuitenkaan sulata, koska oli hyvää tilannekomiikkaa ja ihmisiä huvitti. Ei saa sanoa homoksi, ei edes vitsillä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä tunnen kaksi Kimmoa, molemmat komeita ja fiksuja heteromiehiä. Kolmannenkin tiedän, en tunne, komea se hänkin on. Varmaan myös fiksu.

Ovatko kaikki Kimmot komeita ja fiksuja?

Mut sit muistin sen Kiljusen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös