Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 424 320
  • 67 152

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Otsikko: "Preissing ei vahvista Kärppiä". Tarkoittaa siis sitä, että Kärppien ja Preissingin sopimus on purettu pelaajan loukkaantumisen takia. Voisihan tuo tietty tarkoittaa jotain muutakin, kun otsake noin muotoillaan. Esim. pari kautta sitten olisi voinut otsikoida lähes jokaisen matsin jälkeen, että "Pitkämäki ei vahvista IFK:ta". Ei mulla muuta tähän hätään.

Samaa pohdiskelin, kun näin tuon otsikon maikkarin teksti-tv:ssä. Jos oikein kierosti ajattelee, oli MTV3 täysin väärässä otsikossaan. Preissing tosiasiassa vahvistaa Kärppiä - koska hän purki sopimuksen, Kärpät saa lisämassia vahvistuksiin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Minua nykyään seuraa twitterissä sellainen yhteisö tai jokin palvelu, jonka kuvaus on: The latest Atlanta Thrashers news from the best sources on the web. Ihan hieno homma :) Käyttäjiä joita tämä Thrashers Pulse tms. seuraa on vain 16 kpl. Toimituksia suurin osa. Tämäkin oli ilmoitusluontoinen asia.
 

Ralph

Jäsen
Jatkoajan keskustelupalstan ilmoitus

Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Niinhän ne saatana väittää, mitä sylkemiseen tulee, mää oon maan paras äijä.

On nämä Cheekin kappaleet välillä melkosen hienoja...

Täällä on vaan tää tiimi. Fuck you ja pää kiini.
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Korjaan virheellistä viestiäni samassa ketjussa pari sivua takaperin: tarkemman lueskelun jälkeen, Viljurin viestit vaikuttavat ihan asiallisilta ja paikoin jopa järkeviltä.

Eihän Nelonen sport prolta tule tänään NHL-matseja?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli huomattua tuossa kanavasurffaillessa, että nyt on aika paljon isoja hinkkejä ruudussa. Jossain Vappu Pimiän ohjelmassa Pimiö itse, Helena Ahti-Hallberg sekä Satu Silvo.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Makasin äsken sängyssä. Mietin, että onkohan Jatkoajan nimimerkki Jeesus syntynyt jouluna? Nousin käydäkseni tarkistamassa, mutta ei se kerro.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Istun Hartwall-Areenan edustalla ja mietin, että kenen on vastuu mielipahastani ja siitä, että täällä onkin viikonloppuna Helsinki International Horse Show eikä Helsinki International Whore Show.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sami Vatasella on varmaan tosi pieni pippeli. Muutenkin se on aika ruma ja yllättävän huono pelaaja.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Wayne Rooney on ihailtavan hieno mies. Mies kävi huorissa, vaimo suuttu, joten mies osti vaimolleen isommat rinnat hyvittelyksi. Perhana. Näin pelimies hoitaa tilanteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös