Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mäpäs oonkin Tinder Kingi.Tunder kingejä.
Mäpäs oonkin Tinder Kingi.Tunder kingejä.
Sitä yritti tarjota jopa puhelimen aavistava oikeinkirjoitus kun kirjoitin. Tinder on kunkku! En tunne kaveria... Ei tarvetta?Mäpäs oonkin Tinder Kingi.
Mäpäs oonkin Tinder Kingi.
Pinppi on huonoille runkkareille.Tinder kingi, 3 vuotta ilman pimppiä. Vai miten se meni. Vai olitko siinä kuuden tunnin bussissa vieressä se tinderkingi, joka vähintään puolet matkasta oli tinderissä, toinen käsi hieromassa kullia housujen läpi. Jos joku sattui loppupeleissä antamaan, niinse ei kestänyt edes huulille. Onnea sinulle tai sille toiselle.
Roger, lainauksesta huolimatta kohde todennäköisesti oli joku muu. Ikävä kyllä.
Olet siis taas neitsyt. Mä pääsin jokin aikaa sitten taas neitsyydestäni.Tinder kingi, 3 vuotta ilman pimppiä.
Olet siis taas neitsyt. Mä pääsin jokin aikaa sitten taas neitsyydestäni.
Mieluummin käsi kun väärä reikä.
Onhan se vissiin noinkin. Tai antaa kielisuudelma naiselle. Samalta se kaiketi tuntuu kuin antais miehelle. Tunnustan olevani vanhanaikanen konservatiivi ja suorittelen edellämainittuja aktiviteetteja vain naisten kanssa. Toisaalta olen myös vielä pahempi konservatiivipaska, koska eihän enää nykyään ole mitään miehiä ja naisia, on vain inehmoja.Voi se väärä reikä olla naisessakin. Lainaampa erästä huolestunutta ajattelijaa internetin syövereistä: "mutta jos panee naista perseeseen, niin sitten tietää myös miltä miehen perse tuntuu".
Onkohan naisen mulkun imeminen vähän niin kuin miehen mulkun imeminen? Kumpaakaan en ole vielä valitettavasti tehnyt.Onhan se vissiin noinkin. Tai antaa kielisuudelma naiselle. Samalta se kaiketi tuntuu kuin antais miehelle. Tunnustan olevani vanhanaikanen konservatiivi ja suorittelen edellämainittuja aktiviteetteja vain naisten kanssa. Toisaalta olen myös vielä pahempi konservatiivipaska, koska eihän enää nykyään ole mitään miehiä ja naisia, on vain inehmoja.
Onhan se vissiin noinkin. Tai antaa kielisuudelma naiselle. Samalta se kaiketi tuntuu kuin antais miehelle. Tunnustan olevani vanhanaikanen konservatiivi ja suorittelen edellämainittuja aktiviteetteja vain naisten kanssa. Toisaalta olen myös vielä pahempi konservatiivipaska, koska eihän enää nykyään ole mitään miehiä ja naisia, on vain inehmoja.
Peniksen ja kivekset pois leikkaamalla lähtee ~100 % seksuaalisesta mielihyvästä pois, joten tämä ajattelijan toteamus on aika huono. Tällöin aivot ovat vielä päässä ja 90 % seksuaalisesta vaikutuksesta pitäisi olla vielä jäljellä.Toinen lainaamani huolestunut ajattelija tukee tätä päätelmääni toteamalla: "seksistä 90% tapahtuu pääkopassa ja se on ihan pääkopasta kiinni miltä minkäkin kuvittelee tuntuvan ja miltä se lopulta tuntuu".
Peniksen ja kivekset pois leikkaamalla lähtee ~100 % seksuaalisesta mielihyvästä pois, joten tämä ajattelijan toteamus on aika huono. Tällöin aivot ovat vielä päässä ja 90 % seksuaalisesta vaikutuksesta pitäisi olla vielä jäljellä.
Täällä ollaan vielä tinder-neitsyitä. Oon muutamille naisille sen kautta viestitellyt ja yhden kanssa käynyt livenä hommailemassa vähän sitä ja tätä. Tässä tapauksessa kävi sitten arviolta 30-60 minuutin jälkeen ilmeisen selväksi, että tällä naisella on ilmeisiä epämiellyttäviä persoonallisuuspiirteitä ja käyttäytymistapoja, ja häippäsin sitten parin tunnin kanssakäymisen jälkeen muualle. Samalla viikolla löysinkin uuden tyttöystävän muualta, enkä jaksanut enää jaksanut kokeilla uutta matoa koukkuun. Sille tielle olen jäänyt, enkä ihan heti jaksa tinderiin takaisin mennä, vaikka nykyinen partneri lähtisikin vaihtoon. Reilu vuosi tuosta on aikaa. Toki naisystävä on vaihtunut tuon jälkee jo pari kertaa.Olet siis taas neitsyt. Mä pääsin jokin aikaa sitten taas neitsyydestäni.
En tiiä. Sukupuolileikkausta suunniteleva henkilö? Minä ainoastaan kirjoitan siitä.Kuka puhui mitään peniksen ja kivesten leikkaamisesta?
En tiiä. Sukupuolileikkausta suunniteleva henkilö? Minä ainoastaan kirjoitan siitä.
#Kirjoittelija.
Eräs ajattelija internetin syövereissä ihmetteli kovasti, että miten täydellisen sukupuolileikkauksen tehnyt henkilö voi saada tekotoosastaan ilon irti, vai onko se vain näön ja henkisen hyvinvoinnin tueksi suoritettu toimenpide. Pyysi, että kysyn tarkempia tietoja.
En tiedä, onko näillä ihmisillä tarpeeksi munaa paljastaa julkisesti näitä tuntemuksia.Olen kiinnostunut tästä asiasta myös. Vastauksia!