Sinä, mitä ilmeisimminkin.Jösses.... onko toi ERÄS päässyt jäähyltä. Tuolla se viisasteli. No, eipähän siinä mitään. Onkos täällä kukaan kännissä?
Sinä, mitä ilmeisimminkin.Jösses.... onko toi ERÄS päässyt jäähyltä. Tuolla se viisasteli. No, eipähän siinä mitään. Onkos täällä kukaan kännissä?
Sinä, mitä ilmeisimminkin.
Ei siinä mitään väärää ole.Siltä nää jutut taitaa vaikuttaa. Eihän siinä mitään siinäkään.
Onkos täältä kukaan pelannut cock heroa?
Ihan helkkarin vaikea. Ei meinaa omat taidot riittää päätyyn asti.Kuulostaa hurjalta. En oo pelannut. Mimmonen peli on?
Itse mietin kun kanavasurffaillessa satuin uutisista saman kohdan huomaamaan että ei juuri kornimpaa "omaa kappaletta" voi keksiä. Ehkä ajatteli että hienovaraisempi symboliikka saattaisi mennä kohdeyleisönsä ohi.Trump halusi tanssia My Wayn tahtiin. Kappaleen, jossa lauletaan "and now, the end is near". Hyvin erikoinen kappalevalinta juhlistamaan presidenttikauden alkua.
Itse mietin kun kanavasurffaillessa satuin uutisista saman kohdan huomaamaan että ei juuri kornimpaa "omaa kappaletta" voi keksiä. Ehkä ajatteli että hienovaraisempi symboliikka saattaisi mennä kohdeyleisönsä ohi.
Odottelen innolla milloin kyseisen nimimerkin allekirjoitukseen ilmestyy viime yön 250 kiloisen karjun numero ja nimi. Jotenkin vaan yhdistin mielessäni tähän nimimerkkiin, en tiedä miksi.Oi olen otettu kun @VilleLeino lähetti mulle "yxärin" eli yksityisviestin otsikolla " Bieberin hiekka valuu tiimalasissa uhkaavasti" koskien siis Cristiano Ronaldoa. Oli kaikenmoista tyhmää tossa viestissä, ja vähän alentavaa CR:ää koskien mutta en viitsinyt lähettää sitten enää pusuja ja haleja takaisin. Mutta Ville jos luet tätä, minäkin itken!
Odottelen innolla milloin kyseisen nimimerkin allekirjoitukseen ilmestyy viime yön 250 kiloisen karjun numero ja nimi. Jotenkin vaan yhdistin mielessäni tähän nimimerkkiin, en tiedä miksi.
Hitto Helsingissä on kiva asua. Täällä tapahtuu aina jotain. On 24/7 kauppoja, Alkoja enemmän kuin tarvitsee/ 24/7 apteekkeja, keikkoja, messuja, bileitä... voisi ryhtyä @pettter sielunveljeksi.
Hitto Helsingissä on kiva asua. Täällä tapahtuu aina jotain. On 24/7 kauppoja, Alkoja enemmän kuin tarvitsee/ 24/7 apteekkeja, keikkoja, messuja, bileitä... voisi ryhtyä @pettter sielunveljeksi.
Mulla on enää 4 yötä ensimmäiseen kunnon lomamatkaan ulkomaille, tai siis vähän kauemmas Suomesta kuin mihinkään näistä naapurimaista. Pari viikkoa lämmössä, joten siinä mielessä jään kakkoseksi. Ehkäpä tuo parikin viikkoa on ihan riittävä. Jaan tosin kyllä saman fiiliksen duuneista.37 päivää, sitten kuukaus ainakin lämpöä ja toivottavasti myös aurinkoa. Ainakin totaalinen irtiotto päivä päivältä enemmän vituttavista duuneista.
Niin haluat sinäkin kymmenen vuoden päästä.Kävin Autoiluketjussa. Siellä oli vaan jotain nynnyjä. Siis joku oikeesti haluu jonkun toyotapriuksen, kun se kuluttaa tosi vähän. Tai jonkun sähkölelun. Hah, nynnyjä.
Niin haluat sinäkin kymmenen vuoden päästä.
Niin haluat sinäkin kymmenen vuoden päästä.
Nyt menit helppoon vai meninkö minä? Tuo on ainoastaan viittaus @pettter iin.