Voi saatana mitä touhua taas.
Aluksi kaveriporukalla oli tarkoitus mennä illaksi saunomaan, paljuun ja altaaseen. Sitten yhden kaverin muija halus mukaan ja sehän sitten otettiin, omaakin avokkia tuli pyydettyä mutta vetäs jostain herneet nokkaan ja jätti tulematta paikalle.
Kuskin ja selväpäisen vuoro oli mulla, kuten aina. Pirun hauskaa oli siinä yhteentoista saakka, kaikilla pieni pöhnä ja höveli käytös. Kävi jo hetken mielessä, että tästähän voi tulla ihan hauska päivä!
Paskan marjat, yhdeltätoista piti lähteä pubiin ja siellä kitata puoli kahteen saakka. Ekaan kyytiin kolme ihmistä ja etsimään talosta vara-avainta ilman talon isäntää. Avain löytyi ja ekat ihmiset sisään ja viimeisiä kolmea hakemaan pubista. No puolessa välissä tuli taksi vastaan ja ajattelin jo ettei kai taksilla nyt loppu porukasta tule kun sovittiin, että haen heti kun pääsen lähtemään takaisin. Eikös puhelin soi ja kerrota että mulle unohdettiin ilmoittaa, että ei tarvitsekkaan tulla.
Takaisin kohti lähtöpistettä ja mielessä kävi kotiinlähtö, kun näki seurueen kunnon. Kamat kasaan ja huikkaamaan, että kotia kohti. Ensimmäinen tohelo jo onnistui kaatamaan itsensä paljuun vaatteet päällä, parempi siis lähteä kotiin. Tosta vielä isä seurueineen kotiin ja sitten itse sohvalle. Eikös puhelin soi ja tämä paljuun kaatuilija on polttanut kätensä kiukaaseen eikä kertonut kenellekkään. Kenelle siis kuuluu soittaa? No vittu mulle tietty. ''Voitko ajaa kyydin vaikket ookkaan töissä''. Tottakai voisin vielä kavereita jeesata, mutta matkaa kun on 30km niin ei hirveästi napostele lähteä ajamaan taas tota väliä..
Viestin pointti? Tuskin mikään. Mulla ei siis ole mitään ihmisten alkoholin käyttöä vastaan. Mutta jos sitä käytetään niin pitäisi jo aikuisen ihmisen tietää rajansa. Onneks huomenna/tänään pääsee jo töihin, ei tartte kattoa tuttuja kännissä, saa kattoa vieraita ihmisiä kännissä.
Pian armeijakin koittaa, se on kyllä toisen ketjun asioita, johon lupaan kirjoittaa lähipäivinä. Saapahan kaverit etsiä uuden kännikuskin ainakin puoleksi vuodeksi.
Soronnoo ja hyvää yötä!