Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 443
  • 66 870

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta vuotta oon miettinyt että ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi Maailma kylässä -festareille. Tänä vuonna sitten päätin sen tehdä, ja paskat. Lätkän mm-kisojen ratkaisupelit samana viikonloppuna. Lauantaina molemmat välierät ja sunnuntaina pronssiottelu plus finaali.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikähän siinä on, että nää pitkät viikonloput rupee jossain kohtaa kyllästyttämään. Ei sillä, mielummin mä vapaa-ajalla oon, kun teen jotain "pakollista." Mutta kuitenkin. Jotenkin aina nämä viimeiset vapaapäivät on sellaisia, ettei kertakaikkiaan ole mitään mielekästä tekemistä.

Xboxille ois pelejä mitä pelata, ei huvita nyt. PC:lle olisi Populous 3, kun oli gog.comissa alessa, niin ostin, mutta ei jaksa pelata sitäkään. Digiboksilla olisi leffoja, ei jaksa katsoa niitäkään. TV-Sarjojakin olisi, ei huvita niitäkään katsoa. Ulkona ei ole mitään mieluisaa tekemistä. Siispä istun koneella ja kuuntelen musiikkia sekä selaan nettiä. Mut tylsää tääkin vähän on.

Mitä te teette sillon, kun on tylsää? Mä en keksi nyt mitään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näin yöllä unta, että minut irtisanottiin työpaikaltani ja erityisesti unesta jäi mieleen se, että olin irtisanomisen jälkeen helpottunut ja onnellinen - että toiveeni täyttyi ja pääsin "vapauteen" ahdistavasta työstä. Ja aamulla muistellessani unta, en ahdistunut vaan tietyllä tapaa oli hyvilläni ja salaa mielessäni jopa toivoin näin käyvän.

Joku nyt epäilemättä ainakin mielessään moralisoi ettei saa toivoa irtisanomista ja ettei saa olla tyytyväinen jos menettää työpaikkansa, koska tuhansille tämä on totta tämänkin vuoden aikana ja usea heistä varmasti tekisi mitä tahansa jotta säilyttäisi työnsä. Ymmärrän heitä ja niin minäkin toisessa olotilassa varmasti toimisin, en siis toivoisi potkuja, mutta nyt - juuri nyt - minulla ei todellakaan ole mitään sitä vastaan vaikka työsuhteeni purettaisi. Olisin helpottunut ja tyytyväinen!

vlad.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, maakuntamatkailu tehty muijan kanssa. Kivaa oli. Näin reissulla kaikkia perheeni jäseniä, mukaanlukien veljentyttöä sekä toista veljentyttöä jonka onnellinen kummisetä olen. Samalla juhlittiin hieman etukäteen siskon kakskymppisiä ja sekin ilta meni hyvin kun sisko piti näppinsä erossa kirkkaista, kuten myös minä. Nurmeksen yöelämässä olin viimeksi 7v sitten ja seuraavaan kertaan menee ainakin toiset 7 vuotta. Ei siellä vaan ole minulle mitään, niinkuin ei ole yöelämässä muutenkaan.

Reissusta sen verran vielä, että tyttöystävän isä ja äiskäpuoli tuli sitten tavattua ekaa kertaa ja muija näki sitten samalla kaasulla kaikki mun perheen jäsenet ekaa kertaa. Jännitystä oli ilmassa puolin ja toisin, mutta eka kerta on nyt ohi, ens kerralla sitten jo huomattavasti helpompaa. Joten, mukava miniloma on takana ja huomisaamuna kello on jälleen armoton.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille jatkislaisille.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Jatkoaika sulaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Snagari

Jäsen
Mikäs matto Valavuoren alta ollaan vetämässä kun twitterissä kovaa huhuillaan, että on kuultu "korttitalon kaatuvan" ym? Kai sitä täällä voisi ääneen spekuloida.
 
Tästä saa joku hyvän allekirjoituksen: Liigan otteluvalvoja: ”Ei näitä sääntökirjan mukaan vihellellä” - SM-liiga - Ilta-Sanomat

"Ei näitä sääntökirjan mukaan vihellellä. - SM-Liigan otteluvalvoja."

Lisäsin jo, heti kun näin. Absurdia, niin absurdia. Toinen hyvä oli se, että Plihal ei muka osunut maalivahtiin, kun Plihal jopa itse myöntää osuneensa "hieman". Tuon pelin jälkeen olen tuntenut eläväni jossain aivan toisessa todellisuudessa, ehkä herään jossain vaiheessa.
 

Ralph

Jäsen
Ensin ajattelin, että oli hieno temppu nimimerkki V-G-:ltä. Nyt harmittaa, sillä sitä vitun preveliä tulee nyt joka tuutista. Eihän se toki V-G-:n vika ole, mutta silti.
 

Markiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenna olisi pääsykokeet Helsingissä ja junaan pitäisi aamuviideksi syöksyä. Unta ei tule kun tuossa aiemmin illasta yks oksensi sisuksensa pihalle ja nyt on itellä vaikka minkälaisia tuntemuksia vatsassa (luultavasti sairastumisen pelon aiheuttamia vaan).

Toivottavasti ei iske, voi muuten olla junassa huomenna hauskaa. Saispa perkele unta.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ensin ajattelin, että oli hieno temppu nimimerkki V-G-:ltä. Nyt harmittaa, sillä sitä vitun preveliä tulee nyt joka tuutista. Eihän se toki V-G-:n vika ole, mutta silti.

Chill out. Hetken se kestää, muutaman päivän päästä koko juttu lienee jo ohi. Sitten on aika uusien mukahassutteluiden.

Sinun ja muidenkin iloksi ja varmasti myös suruksi kävin parodioimassa Twitter-ketjussa. Sinä taisit tuon jo huomata, mutta muille ihan varoituksen sanana, että siellä sitä preveliä on taas tarjolla. Nimim. Virveliä kainaloon taitaa olla eniten kunnostautunut nyt prevelien saralla, kieltämättä alkaa tuntua jo toistolta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei mulla oikeastaan muuta, mutta haistakaa oikeastaan kaikki iso paha paska. Vituttaa. Vitutusketjuun en kuiteskaan kirjota, siis just nyt.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Chill out. Hetken se kestää, muutaman päivän päästä koko juttu lienee jo ohi. Sitten on aika uusien mukahassutteluiden.

Sinun ja muidenkin iloksi ja varmasti myös suruksi kävin parodioimassa Twitter-ketjussa. Sinä taisit tuon jo huomata, mutta muille ihan varoituksen sanana, että siellä sitä preveliä on taas tarjolla. Nimim. Virveliä kainaloon taitaa olla eniten kunnostautunut nyt prevelien saralla, kieltämättä alkaa tuntua jo toistolta.

Julkisuutta se on nimimerkin saama negatiivissävytteinen palstajulkisuuskin. Jonkun aikaa oli hauskaa, mutta sitten tuosta tuli pakkomielle. No, tuo missio on jo ihan työnkin puolesta päätöksessä, ja toivon mukaan onnistuin kiihdyttämään tuon preveliläpyskän poistumista palstalta. Ja samalla ehkä hieman bensaletkusta valuttelin tulitikkuaskin raapaisupinnalle. No itä-eurooppalaisista herkuista puhuminen on osaltani ohi, varma.

Edit: Pakko sanoa, että tipahdin tuolle Raesaeselle
 

Bacon

Jäsen
Ensin ajattelin, että oli hieno temppu nimimerkki V-G-:ltä. Nyt harmittaa, sillä sitä vitun preveliä tulee nyt joka tuutista. Eihän se toki V-G-:n vika ole, mutta silti.

Otan tästä kyllä osasyyn niskaani. Ajattelin aluksi pysyä poissa koko sotkusta, mutta tämä kyseinen nimimerkki Virveliä Kainaloon sai kyllä meikäläisenkin heräämään. Tuli sitten kirjoiteltua vähän joka ketjuun, mutta odotan edelleenkin vastausta Mäkisen Antilta tai ainakin Esko Seppäseltä kiperään kysymykseeni. Saan varmasti odottaa sitä tappiin asti. On kyllä prevelit ja Mika Häkkiset meikäläisenkin osalta kulutettu yhtä puhki kuin vankilatulokkaan perse. Kaikella rakkaudella Virveliä Kainaloon kohtaan, tää oli ihan hauskaa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kerrankin kun saisi nukkua, niin ovikello soi seiskalta kun pitäisi patteritermostaatteja uusia...

Eikö näitä voisi hoitaa ihmisten aikoihin?
 

ditrim

Jäsen
En edes muista monta päivää join pääsiäisenä, mutta ainakin kolme yötä valvoin. Olo on vitun muhkea. Rahat on loppu. Ruuat on loppu. Mutta onneksi on ihan helvetisti tölkkejä palautettavana. Lisäksi jännittää, että ovatko naapurit saaneet tarpeeksi ja tuleeko toinen varoitus.

Ulkona aurinko paistaa, mutta sisälläni on pimeää. Nukkua tekisi mieli, mutta ei pysty.

Kakka-Hätä 77 - Tuttipullonimijä - YouTube
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh. Nyt on jo tiistai 22. huhtikuuta. Viikon ryyppäsin tai jotain. Nyt korkki kiinni, no mitä nyt parit krapulakaljat hain. Hitto kun se vaan on niin kivaa näin kesäisin mennä keskustaan pussikaljalle ja katselemaan tyttöjen peffoja.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nonii nyt siellä on jo isn kommenteissakin preveleitä, perkele. Sinä joka tunsit piston sydämessä, tuu ite kertoo
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sinä joka tunsit piston sydämessä, tuu ite kertoo

Boldasin tuon oleellisen eli miksi vitussa tällainen "tuu ite kertoon"- kommentti on otettu käyttöön? Aivan helvetin ärsyttävä ja toivottavasti todellakin ohi menevä juttu tällä palstalla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Boldasin tuon oleellisen eli miksi vitussa tällainen "tuu ite kertoon"- kommentti on otettu käyttöön? Aivan helvetin ärsyttävä ja toivottavasti todellakin ohi menevä juttu tällä palstalla.

Erään turkulaisen kyrvän sanomiseen se pohjautuu, liitoskohta löytyy myös Ilmalan apinalaumaan.

Alkuperäinen on muistaakseni muodossa "Tuu ite selvittää..."

Syytämme siis Turun vesijohtovettä ja Harryä.
 
Viimeksi muokattu:

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Boldasin tuon oleellisen eli miksi vitussa tällainen "tuu ite kertoon"- kommentti on otettu käyttöön? Aivan helvetin ärsyttävä ja toivottavasti todellakin ohi menevä juttu tällä palstalla.

Johan niistä Tukion varaluistimista on sen verran aikaa, että on tainnut tulla jäädäkseen tuo lausuma.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pääsykoekirjat tilattu. Onneksi kokeet vasta kesäkuun puolella, eli vielä ei ole niin kova kiire. Monet ovat varmaan jo aloittaneet lukemisen, kun minä olen vedellyt lonkkaa ja kirjoitellut tilastoja divarikisoista keskustelupalstalle. Kirjat saapuvat vielä ennen toukokuuta, joten hätäkös tässä. Maksavat muuten niin törkeästi, etten hennonut montaa tilata. Toukokuussa olisi kyllä rutosti muutakin tekemistä kuin kirjojen pänttääminen, mutta minkäs teet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös