Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 438 929
  • 67 238

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vanhat luokkatoverini 15 vuoden takaa ovat perustaneet Facebookiin ryhmän tulevaa luokkakokousta ennakoimaan ja olen viimeiset pari viikkoa ihmetellyt sitä, kuinka monella ex-luokkalaisellani ja myös ex-rinnakkaisluokkalaisellani on nykyään perhe tai ainakin vaimo. Liekö syynä tuollaiseen elämäntilanteen muutokseen siinä, että suuri osa tuosta porukasta asuu Lohjalla edelleen tai sen välittömässä ympäristössä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Presidentti Halonen kertoi tänään radiossa että Ujja-Jena Junbejille myönnettiin Finlandia-palkinto. Eihän siinä sitten mitä sano Patrikaisen Mauri.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
5.5h niin alkaa viikonloppu. Ihanaa
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eilen tuntui lauantailta ja tänään oikeastaan maanantailta. Ihmeellisesti se ihmisen kuuppa sekoaa piene pienistä asioista.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen tuntui lauantailta ja tänään oikeastaan maanantailta. Ihmeellisesti se ihmisen kuuppa sekoaa piene pienistä asioista.
Mulla meni niin, että keskiviikkona tuntui perjantailta, elien tuntui sunnuntailta, tänään tuntui hetken maanantailta mutta kuitenkin periaatteessa heti aamusta alkoi tuntua perjantailta eli jännästi ja ihan kivasti toi eilinen katkaisi viikon keskeltä ja laittoi sisäisen viikkokalenterin pyörälle.

Paska vaan, että tämä arkipyhä tekee aina sen jälkeisestä arkipäivästä eli tässä tapauksessa tästä päivästä aika hanurikokonaisuuden, kansainvälinen firma ja muut maat eivät tajua hiljentyä Suomen itsenäisyyden kunniaksi eli tänään tehdään sitten eilisenkin edestä hommia.

Tai no, luetaan Jatkoaikaa ja jotkut muut painavat hommia. Mulla on sitä paitsi kauhea flunssa, mä haluan kotiin ja lähdenkin kohta.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luin tänään Hesarin Nyt -liitettä. Siellä on tämä Henk.koht. -juttu, missä käydään paikassa, jossa jollekulle on käynyt jotain. Oli juttu Uimastadikasta, ja pienen pojan matkasta sinne, joskus kauan sitten. Vaikkei jutun lopussa poika laittanutkaan Speedoja jalkaan ennen kymppiin kiipeämistä, niin jotenkin oli niin schollmainen juttu. Lukaiskaapa, s. 15.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mä oon nyt viikon ajan tehnyt joka ilta yli puolentoista tunnin kävelylenkin. Metrolla oon mennyt Kamppiin ja Lidlistä ostanut muutaman kaljan reppuun. Ei tunnu ollenkaan kuntoilulta kun pari kaljaa juo siinä samalla, ja aikakin menee nopeammin. Pari kertaa mä oon ostanut sitä ykköskaljaakin, jos siis on jo valmiiksi janottanut. Ja noi kävelylenkit on siis ollut kaiken muun liikkumisen lisäksi. Joo ja syömisiäkin oon koittanut miettiä, tosin tällä viikolla oon vissiinkin joka päivä tainnut hakea kebabin tai sitten oon käynyt mäkissä syömässä, mutta tuskin nyt yks Big Mac -ateria päivässä vielä ketään lihottaa. Tai riippuu tietenkin mitä muuta syö. Mutta siis sellaiset turhat "herkut" oon jättänyt pois. Kaljankin vaihtaisin viinaan, mutta hitto kun siitä nestehukasta tulee niin pökkyrä olo.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Sunnuntai-iltana oli jännä yhteensattuma kun Arne Dahl: Europa Bluesin toinen osa tuli yle femmalla ja sen loputtua sama osa alkoi vartin päästä SVT Worldilla, huomasiko tuota muuten kukaan ?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Näin unta, että Perttu Lindgren siirtyi Kerhoon.

Itse näin pari yötä sitten painajaisunta, jossa luin jonkun iltapaskan uutista otsikolla: HPK nappasi tähtipuolustajan Jyväskylästä. Kuvassa oli parrakas Jason Lepine ET-paidassaan. Painajaiseksi tämän teki se, että jutun lopussa kerrottiin HPK:n myös lainanneen Olli Sipiläisen loppukaudeksi.

Meidän Sipiä ei viedä!
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Tom of Newbondass- Taru Sormusen Herrasta (A Story Of The Soups Mister, 2012)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Korvaleikkauksesta nyt 5 viikkoa ja lääkäri nyt putsas korvakäytävän kaikesta suojaavasta möhnästä mitä ne sinne oli suojaksi jättänee. Melko outo olo tuli siitä, kun sillä meluherkällä korvalla kuuli sen imurin äänen aivan saatanan voimakkaana. Nyt on varmasti hyvä mennä kuulotestiin kun se korva tinnittää.

Jep jep.
 

Ralph

Jäsen
Itse näin pari yötä sitten painajaisunta, jossa luin jonkun iltapaskan uutista otsikolla: HPK nappasi tähtipuolustajan Jyväskylästä. Kuvassa oli parrakas Jason Lepine ET-paidassaan. Painajaiseksi tämän teki se, että jutun lopussa kerrottiin HPK:n myös lainanneen Olli Sipiläisen loppukaudeksi.

Risto Korpela kyykyttää, unissakin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nyt on kyllä menossa kaksi niin mehukasta saagaa tuolla liigapuolella, että oksat pois! Hauska seurata sivusta näin töiden tekemisen ohessa.

Tarkoittaen siis tietenkin IFK:n valmentajakuviota sekä Nummelin -> Lukko-huhun aiheuttamaa härdelliä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nainen vapautuu, kun hänen pillunsa kasvaa umpeen.

Tämän asian toi julki vanha muori Yle Puheen Elävä arkisto -ohjelmassa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nainen vapautuu, kun hänen pillunsa kasvaa umpeen.

Tämän asian toi julki vanha muori Yle Puheen Elävä arkisto -ohjelmassa.

Haluaisin päästä tutkimaan umpeen kasvanutta pillua. Vaikka sitten tuon vanhan muorin, joka asian toi julki Elävä arkisto- ohjelmassa.

Jos Jatkoajassa kirjoittaa nainen, jonka pillu on kasvanut umpeen niin ihan hyvästä korvauksesta haluaisin tämän nähdä. Yksityisviestiä tulemaan rohkeasti.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Poistun Jatkoajasta enkä palaa ennen kuin tuo käsittämätön salibandy vs. sähly aka. puuhelmikeskustelu joka vitun ketjussa on päättynyt. Joku tuttu pistä vaikka tekstari kun tänne on fiksua palata.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Poistun Jatkoajasta enkä palaa ennen kuin tuo käsittämätön salibandy vs. sähly aka. puuhelmikeskustelu joka vitun ketjussa on päättynyt. Joku tuttu pistä vaikka tekstari kun tänne on fiksua palata.

Minäkin olen harkinnut lähtöä, mutta vain sen vuoksi etten jaksa lukea tämän palstan "asiakirjoituksia". Nyt en viittaa pelkästään tuohon salibandykeskusteluun, vaan noin yleisesti.

Toisaalta ei täältä mihinkään pois pääse, niin koukuttava paikka. Ellei sitten yritä kunnolla.
 

Ralph

Jäsen
Ylläoleviin hieman liittyen, sormeni murtui salibandya, ei sählyä, vaan salibandya pelatessa. Hieman on elämä hankalampaa yhdeksällä sormella.
 

Ralph

Jäsen
On vaan vaikea nukahtaa. Tunnin olen sängyssä ollut, mutta ei vain nukuta. Yöpöydällä olisi mansikkalikööriä, pitäisikö korkata unilääkkeeksi?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Nyt olen nähnyt Anne Hathawayn kohutun tupsun eli pinpin. Eipä ollut erikoinen. Uskoisin Annen karvoituksen olevan juuri passeli suurimmalle osalle pillunkarvaketjun postaajista.

Mitähän sitä sitten näkisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös