Parempaa kummiski kuin Nokian?En sinuna ainakaan Helsingin hanavettä joisi, sehän muuttaa testosteronin estrogeeniksi.
Parempaa kummiski kuin Nokian?En sinuna ainakaan Helsingin hanavettä joisi, sehän muuttaa testosteronin estrogeeniksi.
Onnea @Krepo !Tyttären muutto hoidettu. Näin ne on molemmat lapset saateltu maailmalle ja elämän suurin urakka saatu tietyllä tapaa päätökseensä. Mahtaapi olla erikoista, kun nyt koko talo miun, rouvan, kanin ja kissan käytössä.
Ihan eläimiä tarkoitin tällä kertaa.Onnea @Krepo !
Tuli pieneksi aikaa melkoinen ahaa-elämys, kun kuvittelin sinun tarkoittavan itselläsi kania ja rouvallasi kissaa... vai menikö se sittenkään ihan pieleen....
Niin se aika menee. Kymmenisen vuottahan tässä ollaan jo kahdestaan ihmetelty ja aluksihan se tuntui aika oudolta. Tosin muutamana ensimmäisenä vuotena tuli välillä niitä tuttuja pyyntöjä "tarviisin vähän rahaa ja uuden tietokoneen tms.".Melko nuorena tämä vapaus lapsista kotinurkista sitten koitti, kun olen vasta 42 vuotta nuori. Tuli lapset tehtyä melko varhaisessa vaiheessa kyllä. Kovin on kyllä nyt tilaa talossa temmeltää.
Tuli tehtyä lohikeittoa eilen pilkkimästäni kirjolohesta, niin piti heti sitten kutsua poika syömään, jottei liian yksinäiseksi elo käy.
Ja veikkaan, että kyseinen neste ei ole rasvaton piimä, saati vadelmavichy?2.97 litraa nestettä mahassa ennen kuin ensimmäistä kertaa tarvi mennä ööö pissalle.
Ei kun persikkamango ja kurkut oli silmissä.Ja veikkaan, että kyseinen neste ei ole rasvaton piimä, saati vadelmavichy?
2.97 litraa nestettä mahassa ennen kuin ensimmäistä kertaa tarvi mennä ööö pissalle.
Joo kyllähän se päivässä menee. Tai siis laatikko. En ole mikään rekkakuski. Autoa kyllä ajoin. No siitä on vuosia. Työkseni. En ole ikinä omistanut autoa. Oli se jännää.Oliko lavallinen kaljaa?
Ja sitä ennen oli kori.Miksi muuten nykyjunnut puhuvat, että joivat lavallisen eeässää? Ei kai kukaan jaksa niin montaa tölkkiä?
Omassa nuoruudessa se oli 24-pack. Laatikko. Loora.
Koiranpaska.Jos joku keksii katujen hiekoitukselle jonkun luontoystävällisen "itsestäänhajoavan" korvaavan vaihtoehdon, niin hän nousee suoraan kaikkien aikojen suurimmat henkilöt rankingissa TOP5:n joukkoon.
Meillä päin käytetään tätä. Tai ainakin sitä on tien vierukset täynnä..ja mikäs siinä, puhtaan valkoinen (sulava)lumi voisi olla jopa tylsää? Nyt on reilusti ruskeeta ja keltaista antamassa vähän elämää.Koiranpaska.
Ja sitä ennen oli kori.
Kyllä se varmaan olisi ollut tosi kätevä mutta veljeni halusi ystävänsä kanssa korillisen kaljaa ilman koria vanhojenpäivän jatkoille. Siellä ne 24(?) kaljapulloa iloisesti kilisi muovikasseissa Unon takakontissa kun kuskasin mummoa ja äitiä katsomaan veljen tansseja. En tiedä tajusiko äiti mikä siellä selän takana kilisi... Sanoin veljelle että se oli vika (ja eka) kerta kun ostin korillisen kaljaa ilman koria. Ja en ole vielä sanojani tuossa syönyt...Kuinka kätevä kaljakoppa olikaan!
Täällä ei ole mitään hyvän makuista hanavettä, olen huomannut.En sinuna ainakaan Helsingin hanavettä joisi, sehän muuttaa testosteronin estrogeeniksi.
Ja sen lisäksi se vesi on vielä hämäläistä (tulee putkea pitkin Päijänteestä)... Voi vaikka muuttua hitaaksi jos sitä erehtyy juomaan.En sinuna ainakaan Helsingin hanavettä joisi, sehän muuttaa testosteronin estrogeeniksi.
Joo töitähän pitää hakea. Minäkin joudun hakemaan, vaikka olen töissä. Koska olen osa-aikainen, niin pitäisi hakea täyden työajan töitä. No, siihen täyteen työaikaan tuskin pystyn kun tämä 25 h/vko on jo aika raskas. Onneksi antoivat sen verran myöten, ettei tarvi hakea kuin kahta paikkaa/kk. En tosin tiedä haittaisiko se mitään vaikken mitään hakisi. Karenssin paukauttaisivat, mutta kun en minä sieltä muutenkaan mitään saa, niin ei kai sillä olisi väliä, vaikka olisi karenssissa.Työkkäri ilmoitti, etten ole täyttänyt työnhakuvelvollisuutta, joten työmarkkinatukea ei taida tulla ihan lähiaikoina. Lievästi vituttaa, sillä olen jo työvoimapoliittisessa koulutuksessa. Noh, toimeentulotukea pitää sitten hakea taas kerran.